Fitness Seller

Sticky Waar luister je nu naar?

Bezoekers in dit topic

Niet zo'n fan van lil kleine z'n nieuwe werk maar deze is wel hard, vooral eerste.
Toch sick hoe ver hij is gekomen als je hem hier nog ziet als jochie.
 
Elvis...enkel toen ik volwassen werd besefte ik wat voor een talent deze man had. Voor mij is hij één van de grotere....groter dan Jackson..zeker wat betreft het live zingen.
 
Timestamp. Stukje van Fresku. Ik heb zoveel nostalgie van die 101 barz sessie, nu in een orkest vorm is echt sick. Beste rapper van Nederland no doubt.
 
Die moeten ze nog keer overdoen maar dan met publiek.
 
Timestamp. Stukje van Fresku. Ik heb zoveel nostalgie van die 101 barz sessie, nu in een orkest vorm is echt sick. Beste rapper van Nederland no doubt.
Fresku Goated
 
Mocro Maniac ook een van de 101Barz Goats hoor
 
Wel oke maar niet mijn smaak. Verder wel gare selectie, hadden zoveel betere in gekund dan een Frenna, Latifa, Broederliefde...

Hele classic Greengang 101 op orkest :clown:
 
Ze mogen bepaalde mensen hier echt verbannen, teringgg wat een slechte muziek smaak zie ik langskomen, hardcore bijv, zit geen rirme in geen gevoel, hoe beweeg je erop? stop je een vinger in elkaars reet terwijl je monster energy drinkt?
 
Ze mogen bepaalde mensen hier echt verbannen, teringgg wat een slechte muziek smaak zie ik langskomen, hardcore bijv, zit geen rirme in geen gevoel, hoe beweeg je erop? stop je een vinger in elkaars reet terwijl je monster energy drinkt?
Er zijn al permabans voor minder gegeven.
 
Wat? Ik zei wakker worden!


Angry Season 6 GIF by The Office
 
Back
Naar boven