MuscleMeat

Sticky Waar luister je nu naar?

Ik ga wel goed op dit nummer tijdens de laatste reps die ik eruit moet persen.

Ik ga wel goed op dit nummer tijdens de laatste reps die ik eruit moet persen.

Hoe dan?
Val je toch gewoon bij in slaap man, of ben je matrastester en is je laatste "rep" de laatste draaing op je andere zij zodat je daarna in slaap kan vallen....met dit nummer op de achtergrond.

NEXT!

Hoe dan?
Val je toch gewoon bij in slaap man, of ben je matrastester en is je laatste "rep" de laatste draaing op je andere zij zodat je daarna in slaap kan vallen....met dit nummer op de achtergrond.

NEXT!
Bij de opbouw in het stuk And I fly... And I flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Ga ik hard op hoor.
Ken je Jordan Peters (Trained by JP, TBJP) Die man heeft gewoon Kate Bush aanstaan :D
(check rond de 2 min)

Bij de opbouw in het stuk And I fly... And I flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Ga ik hard op hoor.
Ken je Jordan Peters (Trained by JP, TBJP) Die man heeft gewoon Kate Bush aanstaan :D
(check rond de 2 min)

Bizar maar ook bijzonder, je zou echt geen "kalme" muziek verwachten maar ik snap ergens wel de bedoeling, er zit natuurlijk emotie in, die emotie zou je dus kunnen gebruiken in de workouts....

"Trekt zijn witte jas aan en stapt het laboratorium binnen om tests uit te voeren"

Dit is mijn motivator :D

Bizar maar ook bijzonder, je zou echt geen "kalme" muziek verwachten maar ik snap ergens wel de bedoeling, er zit natuurlijk emotie in, die emotie zou je dus kunnen gebruiken in de workouts....

"Trekt zijn witte jas aan en stapt het laboratorium binnen om tests uit te voeren"
Ik zelf luister tijdens het trainen echt van alles en nog wat.
Ene keer is het death metal.
Andere keer is het rap.
Dan weer eens een motivatie lijst van Spotify waar in je een paar nummer hebt waar CT Fletcher je uit maakt voor mother fucker.
Of modere blues.

Ligt er ook helemaal aan in welke mood ik ben.
Als ik bijvoorbeeld een pump sessie doe, dan moet ik echt geen death metal in mijn oren hebben want dan plur
ik die schijven hier door de muur heen. :D

Snap echt niet dat mensen gemotiveerd raken van Kate Bush. Ik wil voor KT opgefokt worden, door ' opzwepende' muziek !

Zonder gekheid, ben blij dat de kleinste dit ontgroeid is, werd er hoorndol van soms (babyshark)

• Haha
Waarderingen: K82
Ik zelf luister tijdens het trainen echt van alles en nog wat.
Ene keer is het death metal.
Andere keer is het rap.
Dan weer eens een motivatie lijst van Spotify waar in je een paar nummer hebt waar CT Fletcher je uit maakt voor mother fucker.
Of modere blues.

Ligt er ook helemaal aan in welke mood ik ben.
Als ik bijvoorbeeld een pump sessie doe, dan moet ik echt geen death metal in mijn oren hebben want dan plur
ik die schijven hier door de muur heen. :D

Ik heb geen oordoppen of headphones op in de gym dus ik luister naar wat voor muziek er gedraaid wordt, de ene keer HIpHop, eigenlijk best wel vaak HipHop, de andere keer techno of hardcore.

Lach maar kijk maar bij je vrienden die kleine kids hebben. (pestkop)
Ik kom bij mijn zusje en zwager thuis, die hebben 2 jonge kids en de 3de is onderweg, staat daar ook vaak genoeg kindertekenfilms/animatie aan, mijn zwager zegt dat ie vaak op werk van die kinderlijke deuntjes in zijn kop heeft die er dan niet meer uitgaan :roflol:

Ik heb geen oordoppen of headphones op in de gym dus ik luister naar wat voor muziek er gedraaid wordt, de ene keer HIpHop, eigenlijk best wel vaak HipHop, de andere keer techno of hardcore.
Hoe kan jij trainen op gym muziek gozer???
Toen ik nog werkte in de gym keek ik altijd welke klanten er waren en paste daar de muziek op aan.
Ik kende ook zo goed als alle klanten toen persoonlijk.

BASS-D & King Matthew vs. Re-Style - Snertjong

@ELTraint is wel wat voor jou, rotkind.

Terug
Naar boven