AndroidHealthClinic

Sticky Waar luister je nu naar?

Hoe kan jij trainen op gym muziek gozer???
Toen ik nog werkte in de gym keek ik altijd welke klanten er waren en paste daar de muziek op aan.
Ik kende ook zo goed als alle klanten toen persoonlijk.
Gymmuziek komt gewoon van Youtube af, HipHop is toch geen gymmuziek, soms draaien ze van die tingeltangel clubnummers waar je bijna van in een lounge toestand komt, dan loop ik even naar "voren" om andere muziek op te laten zetten. Als de eigenaar er is zet ie altijd harde techno op, erg prettig vind ik dat.

BASS-D & King Matthew vs. Re-Style - Snertjong

@ELTraint is wel wat voor jou, rotkind.

Hou op hoor.
Zulke geluiden hoor je ook een bouwplaats man .
Ieder zijn ding verder natuurlijk.
Maar ik luister naar (echte) muziek.
Gemaakt meestal met wat gitaren, een bas en een drum.
Die beep beep boep boep is niks voor mij

• Like
Waarderingen: K82
Hou op hoor.
Zulke geluiden hoor je ook een bouwplaats man .
Ieder zijn ding verder natuurlijk.
Maar ik luister naar (echte) muziek.
Gemaakt meestal met wat gitaren, een bas en een drum.
Die beep beep boep boep is niks voor mij
Ieder zijn ding.

Ik hou ook van Nederlandstalig, Turks, Metal en acoustische muziek.

Eerlijkgezegd luister ik tegenwoordig heel weinig naar hardcore of techno als ik thuis ben of in de auto. Vaak gewoon "normale" muziek.

Wat ik echt wel vet vind is als je zo'n dancenummer hebt waar in gezongen wordt, dat er dan iemand is met enkel een gitaar en die daar dan een supervette cover van maakt, erg mooi.

Sorry jongens, ben ff in een sentimentele bui...

Blijft een heerlijke plaat.

Eagles - Hotel California

Misschien nog wel beter dan het origineel 🤔

Ff wat Maiden uit je speakers hier!

Prachtige nummer op nieuwjaarsdag 1992 kreeg ik nieuws te horen :

Dit is een diep emotioneel liedje voor mijn ex/ alias een dierbare vriend, "de bodybuilder" die had besloten op kerst 1991 de loop van een riotgun in zijn mond te nemen en met hagel zijn hoofd weggeblazen heeft , met zijn teen de trekker overgehaald . RIP Paul Koole meervoudig NL Kampioen/Grand prix, lichtgewicht but as big as a house. Ik kon hem niet helpen omdat ik het was waarom hij het deed, ik was net getrouwd met een ander.

Heb me heel lang schuldig gevoeld maar het heeft gewoon een verwerkt plekje in mijn hart. Dus niet somber hier hoor !

Terug
Naar boven