XXL Nutrition

Sticky Waar luister je nu naar?

2 Brothers on the 4th Floor - The Sun will be Shining

2 Brothers on the 4th Floor - Fly

• Like
Waarderingen: K82
The Prodigy - Out of Space

ik bel alleen met 666!

Blijf toch een kwart mocro a zahbi

• Bicep
Waarderingen: K82

OZZYYYYYYYYY

Disco melilia a mattie

Prachtige nummer op nieuwjaarsdag 1992 kreeg ik nieuws te horen :

Dit is een diep emotioneel liedje voor mijn ex/ alias een dierbare vriend, "de bodybuilder" die had besloten op kerst 1991 de loop van een riotgun in zijn mond te nemen en met hagel zijn hoofd weggeblazen heeft , met zijn teen de trekker overgehaald . RIP Paul Koole meervoudig NL Kampioen/Grand prix, lichtgewicht but as big as a house. Ik kon hem niet helpen omdat ik het was waarom hij het deed, ik was net getrouwd met een ander.

Heb me heel lang schuldig gevoeld maar het heeft gewoon een verwerkt plekje in mijn hart. Dus niet somber hier hoor !
Jeetje wat een heftig verhaal 😥 wat moet dit nummer dan even intens binnenkomen !

Denk voor iedereen die met dood van een geliefde/ rouw te maken heeft gehad dit wel een pijnlijke snaar raakt. Voor mij doen dit soort liedjes me aan mijn moeder denken die kanker niet overleefd heeft.

Lieverd,

ik hoop voor jou dat jouw verdriet uiteindelijk een glimlach op jouw gezicht wordt wanneer zij in jouw herinnering jou toelacht.
En dan is de gevoelige snaar door een liedje uiteindelijk omgetoverd naar warme happy thoughts song.

Echt waar..komt goed ! X

Las de titel en dacht gelijk hier aan.

Denk dat de stream rate de pan uitrijst sinds zijn dood.(30 aug)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven