Fitness Seller

Sticky Waar luister je nu naar?

Wat vinden jullie ervan dat Linkin Park weer terug is met een vrouwelijk zanger?

Waarom niet gewoon zoals het was?
Doordat de chester zichzelf heeft opgehangen jaren terug en “resurrection” alleen in world of warcraft bestaat.

Nu hebben ze een vrouwelijke zangeres genomen, maar ik vind het maar niks.
Luister vaak dit soort genre/rock tijdens trainen voor de rest heb ik er niks mee.

Waarom niet gewoon zoals het was?
Omdat Chester zelfmoord heeft gepleegd?

Ik heb gister toevallig het optreden bekeken en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik erg verdeeld ben. Ze heeft een vrij unieke stem, die raspy sound die Chester zelf had kwam goed naar voren maar er waren een paar stukken waar ze in ademnood kwam, vals was of gewoon de toon niet haalde. Imo vond ik dat best wel storend, want het zijn al grote schoenen om te vullen en dan lijkt het mij toch wel zaak dat je dat kán. Het is een uniek geluid, maar dat geeft niet automatisch aan dat het ook goed is. Laten we wel wezen: Vervangen gaat ze Chester nooit kunnen, hij is zo'n legendarische naam in de muziekwereld dat niemand dat kan evenaren. Ik denk wel dat het beter was ontvangen als ze wellicht de bandnaam hadden aangepast of daar iets mee hadden gedaan. Ik snap volledig dat de rest van de band nog vol ambitie zit, maar Linkin Park is mét Chester.

Ik las al wel redelijk wat berichten over het feit dat ze, tijdens een zaak over verkrachtingsbeschuldigingen, Danny Masterson heeft bijgestaan en dat is voor héél veel mensen een groot probleem. Plus dat ze nogal shady banden met The Church of Scientology schijnt te hebben.

Doordat de chester zichzelf heeft opgehangen jaren terug en “resurrection” alleen in world of warcraft bestaat.

Nu hebben ze een vrouwelijke zangeres genomen, maar ik vind het maar niks.
Luister vaak dit soort genre/rock tijdens trainen voor de rest heb ik er niks mee.
O ja dat gaat dan lastig inderdaad.

Denk dat Chester idd door niemand ooit vervangbaar zal zijn en dat het altijd “anders” zal zijn zonder hem.

Desondanks ben ik wel benieuwd of er weer goeie nummers gaan komen, maar dat brute geschreeuw kan zij (helaas) nooit evenaren.

Leadzanger vervangen wordt vaak niks. je wilt toch het org. horen

Is “numb” niet het meest iconische nummer van Linken Park of wat is jullie favoriet.

vind wel meevallen eerlijk gezegd

Dit is de bekendste voor mij

Terug
Naar boven