AndroidHealthClinic

Sticky Waar luister je nu naar?

Luister zo nu en dan ook wel eens wat anders dan alleen metal.

Ben 41 pik wat wil je.
Die handel wat ze met een muis en toetsenbord maken luister ik zo goed als niet.
Ben 42, en die handel die met muis en toetsenbord gemaakt wordt is lekker man.

MAAAAARRRRRR.....ik heb zelf ook 2 akoestische vriendinnen in huis staan, gitaren, en dat is dan weer een compleet andere stijl waar ik ook erg van hou. Niet dat ik zelf zo goed kan spelen maar een paar akkoordjes lukt nog wel.

Verder kan ik vele soorten muziek waarderen alleen kom me niet aanzetten met Duitse Schlager of Frans Verdriet want daar heb ik niks mee.

Vroeger, toen ik 10 was begon het met Michael Jackson, een betere artiest dan hij bestond niet, bestaat niet en zal ook nooit bestaan.

Daarna kwamen house en Hazes er bij, en tja toen was het ook een tijdje flink party pillen snuiven hakken en stampen en na die periode is er eigenlijk alleen maar muziek bijgekomen,

Die gitaren kwamen erin toen ik ineens die heerlijke sounds van Aventura hoorde, geweldig en compleet wat anders.

Laatste jaren luister ik eigenlijk helemaal niet meer naar hardcore maar meer naar bespeelde muziek. Scorpions luister ik veel naar tegenwoordig, beetje Eagles, Nederlandstalige nummers (Frank van Etten bijvoorbeeld) of een beetje Metal of mooie covers.

Dus....

Net even beluisterd en voor mij heeft ze een beetje 13 in een dozijn stem.
Ben meer van de zangeressen in dit soort gerne met een iets rauwer randje.
Zoals in Bandjes als Dead Sara en bijvoorbeeld In this moment .
Maar ieder zijn ding verder :heart:
StupidStupidStupidStupidStupid :headbang:
Net nog even wat MEER nummers beluisterd en gekeken van die (nieuwe) zangeres....
Het is god***domme Emily Armstrong!!!
DE zangeres van Dead Sara!!! (die band is al een tijd geleden gestopt)
Leuk voor haar dat ze nu dit heeft.
Maar voor mij komt het toch een beetje over als Axl Rose die mee blert met AC/DC

Heb hier de DVD van, echt gaaf die ouwe Angus

Dit is mooiste stuk

Terug
Naar boven