AndroidHealthClinic

Waar/met wie ga jij Oudejaar vieren?

Heb ik ook hoor, mis nog steeds de tijd dat ik om 10 uur s'ochtends met een tas met genoeg kruid er in om menig SS er jaloers te maken op stap ging
Zo ver terug bedoel ik nu ook weer niet.
Vroeger hadden wij altijd een vuur mannetje of 30 gezellig ouwehoeren. Tot in de vroege uurtjes doorgaan. Nu gaan er veel al tegen 3 uur op bed en we zitten burgerlijk binnen te wachten tot 1200. Nu wil ik ook niet meer voor de ME of politie op de rekken gaan. Want dat is op deze leeftijd ook wel weer sneu:p. Maar oud en nieuw is gewoon niet meer zoals vroeger:(.

Zo ver terug bedoel ik nu ook weer niet.
Vroeger hadden wij altijd een vuur mannetje of 30 gezellig ouwehoeren. Tot in de vroege uurtjes doorgaan. Nu gaan er veel al tegen 3 uur op bed en we zitten burgerlijk binnen te wachten tot 1200. Nu wil ik ook niet meer voor de ME of politie op de rekken gaan. Want dat is op deze leeftijd ook wel weer sneu:p. Maar oud en nieuw is gewoon niet meer zoals vroeger:(.
Dat is inderdaad wel jammer ja. Ik ga de laatste jaren naar een vriendin in Zoetermeer die een feest geeft, s'avonds al genoeg te doen maar inderdaad dat de meeste al om half 3/3 uur aftaaien, en dan zit jij er nog tot half 6 :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Sylvester Dbb meet?

Sylvester :roflol:

Stuur jij hem een appie?

• Like
Waarderingen: LM
  • Topic Starter Topic Starter
Iemand nog een leuk oud en nieuw verhaal van vroeger? Altijd leuk om te lezen.

Ja

Iemand nog een leuk oud en nieuw verhaal van vroeger? Altijd leuk om te lezen.

Ja
Ik kom niet verder dan filmpjes van babypijltjes in m'n reet en lawinepijlen door de straat. Na mijn jeugd heb ik enkel wat burgerlijke familiaire O&N-avonden meegemaakt.

Ik kom niet verder dan filmpjes van babypijltjes in m'n reet en lawinepijlen door de straat. Na mijn jeugd heb ik enkel wat burgerlijke familiaire O&N-avonden meegemaakt.
Hoever zaten de pijltjes er in?
En tijdens het afsteken en de vonkjes kwamen op je reet. Spande jij je kringspier toen ook samen? Ik vraag dit voor een vriend.

Welk vrouwelijk lid wil er samen met mij het nieuwe jaar in gaan?

Mannen mogen ook :$

Welk vrouwelijk lid wil er samen met mij het nieuwe jaar in gaan?

Mannen mogen ook :$
heb je het dan over een feestje op oud en nieuw of een fles champagne in iemands anus openspuiten?

Heb namelijk echt geen zin in een feestje dit jaar

Ik ben in, maar vind het ook niet erg om met m'n moeder Joep van 't Hek te kijken of spelletjesavond met familie te hebben. :o
Edit: niet voor de drugs bedoel ik, maar om O&N met een vrouwelijk DBB-lid te vieren. :)

Terug
Naar boven