ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Dan is het goed.Nee helemaal alleen. De baby wordt er blij van, dan is het mij goed.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het goed.Nee helemaal alleen. De baby wordt er blij van, dan is het mij goed.

Als de pré zo goed is wordt het ineens de afterparty ook.Dit!
Mensen willen met O&N altijd wat "speciaals" doen, de verwachtingen zijn vaak hoog en daardoor valt t dan uiteindelijk bijna altijd tegen.
Vaak meegemaakt dat de pre- en afterparty bij iemand thuis gezelliger waren dan t feest zelf...
Je kan bij de DA langs gaan en die kan je katje zo wat kalmeringsmiddelen voorschrijvenIk blijf al jaren thuis bij m’n baby, die is doodsbang voor vuurwerk. Paar oliebollen en wat 43 en ik amuseer me wel. M’n baby houdt niet van bezoek en ik ook niet, dus we nodigen ook niemand uit.

Lekker de verse sneeuw horen en voelen kraken.
en de dag erna vieze pap en de hele dag met natte schoenen/kousen rondlopen
Je kan bij de DA langs gaan en die kan je katje zo wat kalmeringsmiddelen voorschrijven![]()
Zwartkijker.en de dag erna vieze pap en de hele dag met natte schoenen/kousen rondlopen
Kou = buiten de alcohol kunnen stallen

nee ik bekijk alles gewoon zoals het is
Onze poes ging altijd naar boven toe.Weet je wat er dan gebeurt? Ze lijken rustig, maar krijgen ondertussen alles mee, maar kunnen het niet aangeven en erop reageren. Germ.
Neejoh, is gewoon hetzelfde als dat je zelf een oxazepam ofzo neemtWeet je wat er dan gebeurt? Ze lijken rustig, maar krijgen ondertussen alles mee, maar kunnen het niet aangeven en erop reageren. Germ.
Zo een wandeling is het wel waard, dat iemand de dag erna het huis mag schoonmaken.
Neejoh, is gewoon hetzelfde als dat je zelf een oxazepam ofzo neemt
1x in het jaar met geluk jaZo een wandeling is het wel waard, dat iemand de dag erna het huis mag schoonmaken.
Da's ook de charme van oud en nieuw. Helemaal op jou leeftijd. Blauwbekken koukleumen lekker buiten ravotten Enzoen de dag erna vieze pap en de hele dag met natte schoenen/kousen rondlopen
alsof jij zo oud bent :')Da's ook de charme van oud en nieuw. Helemaal op jou leeftijd. Blauwbekken koukleumen lekker buiten ravotten Enzo
Ik ben 12 jaar ouder. Zo gedraag ik mij niet maar dat is een ander verhaal. Ik kan mij geeneens mijn 18e oud en nieuw meer herinneren
.Wat is dit?? kan je er op andere manier van onder invloed raken?
toen ik 18 was met oud en nieuw heb ik een klap gekregen nadat een grap verkeerd was gevallen en ben ik uitgescholden door een bikerIk ben 12 jaar ouder. Zo gedraag ik mij niet maar dat is een ander verhaal. Ik kan mij geeneens mijn 18e oud en nieuw meer herinneren.