AndroidHealthClinic

Waar/met wie ga jij Oudejaar vieren?

met oud en nieuw denk ik eigenlijk alleen maar aan die visschotel en appelflappen :cool:

Dit!

Mensen willen met O&N altijd wat "speciaals" doen, de verwachtingen zijn vaak hoog en daardoor valt t dan uiteindelijk bijna altijd tegen.

Vaak meegemaakt dat de pre- en afterparty bij iemand thuis gezelliger waren dan t feest zelf...
Als de pré zo goed is wordt het ineens de afterparty ook.

Even on-topic dit jaar nog geen plannen.
Denk eens rustig aan, alcoholvrij ofzo.

Ik blijf al jaren thuis bij m’n baby, die is doodsbang voor vuurwerk. Paar oliebollen en wat 43 en ik amuseer me wel. M’n baby houdt niet van bezoek en ik ook niet, dus we nodigen ook niemand uit.
Je kan bij de DA langs gaan en die kan je katje zo wat kalmeringsmiddelen voorschrijven :)

Zo een wandeling is het wel waard, dat iemand de dag erna het huis mag schoonmaken.
1x in het jaar met geluk ja
ff wandelen met goeie kleren, krakende sneeuw, mensen zien vallen in de sneeuw en thuiskomen, openhaardje aan, douche pakken, warme pyjama ofzo.
klinkt als een sprookje. gewoon lekker voor school werken en fitnessen

Ik ben 12 jaar ouder. Zo gedraag ik mij niet maar dat is een ander verhaal. Ik kan mij geeneens mijn 18e oud en nieuw meer herinneren:p.
toen ik 18 was met oud en nieuw heb ik een klap gekregen nadat een grap verkeerd was gevallen en ben ik uitgescholden door een biker :roflol: :roflol:

Terug
Naar boven