Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sneeuw kou I luv it
Door een besneeuwd bos wandelen

ja met zo'n baard heb je er geen last van hé!

Ik heb mijn vet omgezet in spieren.ja met zo'n baard heb je er geen last van hé!
of met zo'n speklaag?
kan niet wachten op een foto van je broek wanneer het sneeuwt, regent, waait en donker is tegelijk
Was gezellig he vorig jaar. Dit jaar weer?

Nu moeten we @MrDroeftoeter wel met een steviger touw vastbinden aan de boom.
Klopt de gladjakker dat het is.Nu moeten we @MrDroeftoeter wel met een steviger touw vastbinden aan de boom.
Jij gebruikt zeker eiwitten en creatine.
Captain Crunch
dan nodig ik mezelf uitIk blijf al jaren thuis bij m’n baby, die is doodsbang voor vuurwerk. Paar oliebollen en wat 43 en ik amuseer me wel. M’n baby houdt niet van bezoek en ik ook niet, dus we nodigen ook niemand uit.
Ik wil je wel vergezellen, gewoon als vrienden.Ik blijf al jaren thuis bij m’n baby, die is doodsbang voor vuurwerk. Paar oliebollen en wat 43 en ik amuseer me wel. M’n baby houdt niet van bezoek en ik ook niet, dus we nodigen ook niemand uit.

Klinkt niet echt heel gezellig? Geen buurvrouw ofzo die even langs komt?Ik blijf al jaren thuis bij m’n baby, die is doodsbang voor vuurwerk. Paar oliebollen en wat 43 en ik amuseer me wel. M’n baby houdt niet van bezoek en ik ook niet, dus we nodigen ook niemand uit.
Pindakaas op je buik smeren is de key.
Dit en chocomelk.
Klinkt niet echt heel gezellig? Geen buurvrouw ofzo die even langs komt?