XXL Nutrition

Waar staat jou stad/dorp bekend om?

Haarlem:

- Hoofdstad van Noord-Holland
- Stad waar het Algemeen Beschaafd Nederlands vandaan komt
- Stad waar door Joh. Enschede het geld wordt gedrukt
- Oudste museum ter wereld zit hier (Teylers museum)

Festival Torhout/Werchter

Pffftt... jammer dat dit niet meer doorgaat trouwens...:(

Krimpen a/d Yssel
Een van de veiligste gemeenten(of zelfs de veiligste) van Nederland. Vandaar dat er nu een gevangenis staat en binnen enkele weken een detentieboot voor ongewenste vreemdelingen :no:
Eerste stormvloedkering na 1953

nergens om.....
heb lang zitten nadenken maar kzou echt niks weten.

uhhh Rucphen..geen grootste historische dingen denk ik . we hebben de SKIDOME van Nicky Broos. dat is ook het enigste wat ee ander van mijn dorpie zou kunnen kennen:o

Ik noem de naam van het dorp maar niet...

We staan bekend als meest criminele dorp van Nederland (althans paar jaar terug)

En de uitvinder van het gipsverband komt hier vandaan :)

Waar staat ARNHEM nou NIET bekend om..............???

:D

• Topic Starter Topic Starter
ik ken nog wel meer hoor Tommy :D

Veenendaal... bekend om eeuhh... de McDonalds aan de A12? :D
verder denk ik bekend om een hoger % buitenlanders dan het buitenland zelf ofzo :o

en ramonovietsj en ik wonen er natuurlijk :p

Amersfoort....

tjsa, goede vraag.
Er schijnen wat zwerfkeien te liggen, maar verder weinig bijzonders vind ik te vinden hier

-Douwe Egberts
-Friese Ballonfeesten:rolleyes:
-Boeren bruiloft:roflol:
-rotonde:D

Zutphen

Bekend door het in elkaar slaan van oma's,en hier vind je de beste koffie van heel nederland

Mugje zei:
holy ****, dat ding is écht een drama. Heb een paar maand in sneek gewerkt, maar was echt niet te doen. Gelukkig ben ik niet zo sociaal met voorsorteren en invoegen waardoor ik dat ding in no-time passeer, mensen staan daar echt tij-den-lang vast. Leuke vrijdagmiddagbesteding!

D.D. zei:
Amersfoort....

tjsa, goede vraag.
Er schijnen wat zwerfkeien te liggen, maar verder weinig bijzonders vind ik te vinden hier

Gemeente Amersfoort is een grote klant van ons:D

ik denk dat ik in de afgelopen anderhalf jaar een behoorlijk stuk Amersfoort heb gemeten;)
sowiso het nieuwe gedeelte Vathorst ( vandaag nog gelopen: Duisterweg), en de complete stadsring ingemeten:rolleyes:

D. zei:
holy ****, dat ding is écht een drama. Heb een paar maand in sneek gewerkt, maar was echt niet te doen. Gelukkig ben ik niet zo sociaal met voorsorteren en invoegen waardoor ik dat ding in no-time passeer, mensen staan daar echt tij-den-lang vast. Leuke vrijdagmiddagbesteding!
:roflol:de meeste mensen kennen Joure idd daarvan:roflol:

Ben er natuurlijk in getraind om er zo snel mogelijk overheen te rijden:cool:

Zelda zei:
Haarlem:

- Hoofdstad van Noord-Holland
- Stad waar het Algemeen Beschaafd Nederlands vandaan komt
- Stad waar door Joh. Enschede het geld wordt gedrukt
- Oudste museum ter wereld zit hier (Teylers museum)
dit wou ik net zeggen:p . vooral puntje 2 spreekt me aan aahha

Terug
Naar boven