XXL Nutrition

waarom al die megadosissen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

oldschool 80

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
76kg
hallo,

ik hou erg veel van oldschool bb. Die fysieken vind ik zijn de max en "not over the top" zoals nu.
De dosissen AAS van vroeger waren velen maal minder dan nu, dat begrijp ik niet zo, is er zoveel nep in omloop met velen malen minder werkzame stof erin mss?
na 7 jaar training heb ik éénmalig kuurtje gedaan met stromba ( 5 weken opbouwen tot 25 mg en dan week afbouwen)(geen nakuur gedaan), voeding,training, rust alles 100 % in orde, 4kg mee gewonnen, 5-6jaar later (nu) heb ik nog steeds die massa en train nog steeds met dezelfde passie.
Nu hedendaags hoor ik dosissen van 40-50 mg pd.En ongelooflijke stacks waarbij ik soms denk van allemaal meer risico op de gekende problemen voor een winst van pakweg 7 kg en uiteindelijk dan toch nog 3 kg afvallen of zo na geringe tijd.Zijn al die risico's dan wel waard vraag ik me af.

Zal later nog enkele artikels posten ivm old-school bb AAS.

Grtz

Ik begrijp je zorgen, het is sowieso iets ongezonds dus de discussie over wat een redelijke dosis is kan eeuwen doorgaan.
Kijk vooruit naar je artikels! :)

hallo,

ik hou erg veel van oldschool bb. Die fysieken vind ik zijn de max en "not over the top" zoals nu.
De dosissen AAS van vroeger waren velen maal minder dan nu, dat begrijp ik niet zo, is er zoveel nep in omloop met velen malen minder werkzame stof erin mss?
na 7 jaar training heb ik éénmalig kuurtje gedaan met stromba ( 5 weken opbouwen tot 25 mg en dan week afbouwen)(geen nakuur gedaan), voeding,training, rust alles 100 % in orde, 4kg mee gewonnen, 5-6jaar later (nu) heb ik nog steeds die massa en train nog steeds met dezelfde passie.
Nu hedendaags hoor ik dosissen van 40-50 mg pd.En ongelooflijke stacks waarbij ik soms denk van allemaal meer risico op de gekende problemen voor een winst van pakweg 7 kg en uiteindelijk dan toch nog 3 kg afvallen of zo na geringe tijd.Zijn al die risico's dan wel waard vraag ik me af.

Grtz

Dus jij denkt dat vroeger alle pro bbers hard gingen op 30mg winny per dag? En dat er toen niet net zo goed mensen waren die test met grammen per week naar binnen spoten gestacked met andere middelen? Dream on :) enige echte verschil is het HGH gebuik

@ unstoppable

En insuline + peptides.

Ook drugs zoals tren is pas later opgekomen volgens mij. Maar vooral de combi HGH + insuline heeft veel gedaan.

hallo,

Grtz
die dosissen waren niet minder. er werd toen ook verschillende AS tesamen genomen. Er werd zelfs langer gekuurd want in de jaren 60-70 dachten ze dat AS veel gezonder was en dat er bijna geen nadelen aan verbonden waren. zoals reeds aangegeven is daarna het insuline, groeihormoon en IGF tijdperk begonnen.

Is de huidige samenleving niet ingesteld op meer is beter? Vooral in de bodybuilding scène..

Arnold e.d. zijn inderdaad groot geworden met 30mg winstrol en dianabol :roflol:

Niemand hier zit te wachten op meer zogenaamde bb old school atrikelen van jou...want je weet duidelijk niet waar je over praat.

met 73 kilo lichaamsgewicht gain je nog 4 kilo op een pak melk

met 73 kilo lichaamsgewicht gain je nog 4 kilo op een pak melk

lol :D maar zeker waar. Je kan jaren trainen maar slecht eten, als je dan 1 in keer goed gaat eten omdat je 30 mg wniny dropt dan gain je wel ja, maar meer door het eten dan door de winny.

• Topic Starter Topic Starter
hja, oldschool vs newschool! elk zijn mening hé!

serge oliva :

then, after watching lifters I used to trounce start passing me by, I did a 6-week cycle of Dianabol. The first 3 weeks, I used 10 mg. a day. The second 3 weeks I used 15 mg. per day. My bench press moved to from 420 to 460 lbs. in that six-week period.no pct.

My body weight increased 5-10 lbs. I stayed off the drugs for 7 weeks and then I began a second cycle that lasted 7 weeks. The first 4 weeks, I used 15 mg. a day and the last 3 weeks I used 25 mg. a day. My bench press leapt from 460 to 500 pounds. My weight was up another 10 lbs. On two short cycles, I went from 420 to 500 lbs. I could identify no side effects except being in a much better mood, having more energy, transient liver enzyme changes, bigger armpit stretch marks, better recovery and growing out of my shirts.

gewoon gram tren in je reet JWT
en dan ragen op je wijf omdat het eten niet klaar staat als je thuis komt

serge oliva :

then, after watching lifters I used to trounce start passing me by, I did a 6-week cycle of Dianabol. The first 3 weeks, I used 10 mg. a day. The second 3 weeks I used 15 mg. per day. My bench press moved to from 420 to 460 lbs. in that six-week period.no pct.

My body weight increased 5-10 lbs. I stayed off the drugs for 7 weeks and then I began a second cycle that lasted 7 weeks. The first 4 weeks, I used 15 mg. a day and the last 3 weeks I used 25 mg. a day. My bench press leapt from 460 to 500 pounds. My weight was up another 10 lbs. On two short cycles, I went from 420 to 500 lbs. I could identify no side effects except being in a much better mood, having more energy, transient liver enzyme changes, bigger armpit stretch marks, better recovery and growing out of my shirts.

Jij gelooft vast ook nog in de kerstman enzo.:)

serge oliva :

Wat kom jij cool doen dan?! Die bbers van nu zeggen ook dat ze naturel zijn. Ben je écht zo dom dat je gelooft dat die zo groot werden met 20 mg aas. GTFO en snel een beetje.

@ unstoppable

En insuline + peptides.

Ook drugs zoals tren is pas later opgekomen volgens mij. Maar vooral de combi HGH + insuline heeft veel gedaan.

True :) en @ dat verhaaltje over die gast zijn dbol cycles, gast, komop, als je dat geloofd weet je duidelijk weinig van aas af.

laten we het wel netjes houden mensen ander komt navy kaarten uitdelen..........

serge oliva :

Probeer het zou ik zeggen.

wtf botjebulder is dat wat je met mij gaat doen:s

iedereen kan mega veel zetten, veel mensen doen dat ook, maar weinig superfysieken. Weet zeker dat genen 40%, reactie op AS 30%, en training/voeding/rust de andere 30% is voor de proBB fysieken.

De vraag is ook: wat wil je bereiken

Stel jebent 1.84 m en je wilt 120-125 kilo met 10-12%

nou dat gaat em niet worden met 30 mg winny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven