- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft iemand misschien een wetenschappelijke bron die kan verklaren of onze werkelijkheid wel 'echt' is? Als we in een matrix leven heeft deze hele discussie namelijk geen zin. Ik zou dit graag even wetenschappelijk bevestigd zien.

graag eentje waarvan een hele pagina vol staat die het tegendeel van je claim bewijst en waar jij dan net de enige zin highlight die geen uitsluitsel geeft
graag eentje waarvan een hele pagina vol staat die het tegendeel van je claim bewijst en waar jij dan net de enige zin highlight die geen uitsluitsel geeft. bonuspunten wanneer het ook in een foute context is
al die atleten die al decennialang naar de AAS grijpen onder andere omdat ze denken dat het herstel bevordert
haha wat een sukkels zeg dat ze geloven in die broscience brotos komt ze wel even de waarheid vertellen
Kun je even dmv een wetenschappelijke bron bewijzen dat je de rest van de tekst in dit plaatje niet goed hebt gelezen
haha ja aas doet helemaal niks man ze worden gewoon opgelicht door de industrie die ze deze dure drugs verkoopt.
![]()
![]()
phil heath is maar net iets groter wij overschatten het effect echt zo erg.
Dat natties het effect van test e overschatten graag. Wel wetenschappelijk, dus niet een forumpost uit dit topic.Wetenschappelijke bron van welke claim wil je? U vraagt, wij zullen draaien
al die atleten die al decennialang naar de AAS grijpen onder andere omdat ze denken dat het herstel bevordert
haha wat een sukkels zeg dat ze geloven in die broscience brotos komt ze wel even de waarheid vertellen

ik zeg dat aas bijna niks doet maar ik ga wel in mijn eerste trainingsjaar meteen kuren
k
niet hypocriet verder

Kan ik niet bewijzen met een wetenschappelijke bron. Ik kan je echter wel meedelen dat ik het wel goed heb gelezen en dat de auteurs terecht opmerken dat de huidige staat van kennis inconclusive is. Ja er zijn indirecte parameters die wijzen op pos herstel, maar er zijn ook onderzoeken die het tegendeel aantonen. Kga het aan u overlaten om ze te vinden in de tekst. Als je ze niet vindt, zal ik ze int roze voor u fluoreren.
Toch is het een serieuze vraag. Heb jij een bron dat aas herstel bevordert? Ik heb nl een bron dat het niet zo is. Zal ze vnv of morgen posten voor u.

En daarmee wordt dus absoluut niet bedoeld dat het tegendeel waar is, wat jij hier wel claimt

Kun je definiëren wat je bedoelt met herstel? Het is nogal een ruim begrip.Kan ik niet bewijzen met een wetenschappelijke bron. Ik kan je echter wel meedelen dat ik het wel goed heb gelezen en dat de auteurs terecht opmerken dat de huidige staat van kennis inconclusive is. Ja er zijn indirecte parameters die wijzen op pos herstel, maar er zijn ook onderzoeken die het tegendeel aantonen. Kga het aan u overlaten om ze te vinden in de tekst. Als je ze niet vindt, zal ik ze int roze voor u fluoreren.
Lees je je eigen artikel wel?Leer keer aub het verschil tss een individuele studie en een meta analyse/review. Bij individuele studies kan je altijd postieve of null results vinden of zelf neg results. Dat komt vaak genoeg ook voor door random factoren. Daarom moet je best meerdere studies pakken als ze ook bestaan. Bij recovery zijn er studies vinden.die pos effect vinden maar ook studies die nul effect vinden en ene met neg results. Maw, tis inconclusive
http://imgur.com/a8WGqgT
Allemaal claims.
Allemaal gn bron erbij
Dus allemaal claims zonder wetenschappelijke onderbouwing.
Aub harpep
Nice, danku zeer. Op nr copy shop.
Ga ik lezen en op commenten.