Fitness Seller

Waarom is meer dan 5 oefeningen voor borst teveel?

graag eentje waarvan een hele pagina vol staat die het tegendeel van je claim bewijst en waar jij dan net de enige zin highlight die geen uitsluitsel geeft. bonuspunten wanneer het ook in een foute context is

Heeft iemand misschien een wetenschappelijke bron die kan verklaren of onze werkelijkheid wel 'echt' is? Als we in een matrix leven heeft deze hele discussie namelijk geen zin. Ik zou dit graag even wetenschappelijk bevestigd zien.

Heeft iemand misschien een wetenschappelijke bron die kan verklaren of onze werkelijkheid wel 'echt' is? Als we in een matrix leven heeft deze hele discussie namelijk geen zin. Ik zou dit graag even wetenschappelijk bevestigd zien.

Dat is een filosofisch vraagstuk. :roflol:

graag eentje waarvan een hele pagina vol staat die het tegendeel van je claim bewijst en waar jij dan net de enige zin highlight die geen uitsluitsel geeft

Er zijn pos results te vinden, null en neg. Alle 3 valt er te lezen.

Moet ik ze in 3 verschillende kleuren vr je highlighten mss?

graag eentje waarvan een hele pagina vol staat die het tegendeel van je claim bewijst en waar jij dan net de enige zin highlight die geen uitsluitsel geeft. bonuspunten wanneer het ook in een foute context is

al die atleten die al decennialang naar de AAS grijpen onder andere omdat ze denken dat het herstel bevordert

haha wat een sukkels zeg dat ze geloven in die broscience brotos komt ze wel even de waarheid vertellen

al die atleten die al decennialang naar de AAS grijpen onder andere omdat ze denken dat het herstel bevordert

haha wat een sukkels zeg dat ze geloven in die broscience brotos komt ze wel even de waarheid vertellen

haha ja aas doet helemaal niks man ze worden gewoon opgelicht door de industrie die ze deze dure drugs verkoopt.
Phil-Heath-posing-front-and-back.jpg

fdb-OCB102707DC_0190.jpg

phil heath is maar net iets groter wij overschatten het effect echt zo erg.

Kun je even dmv een wetenschappelijke bron bewijzen dat je de rest van de tekst in dit plaatje niet goed hebt gelezen

Kan ik niet bewijzen met een wetenschappelijke bron. Ik kan je echter wel meedelen dat ik het wel goed heb gelezen en dat de auteurs terecht opmerken dat de huidige staat van kennis inconclusive is. Ja er zijn indirecte parameters die wijzen op pos herstel, maar er zijn ook onderzoeken die het tegendeel aantonen. Kga het aan u overlaten om ze te vinden in de tekst. Als je ze niet vindt, zal ik ze int roze voor u fluoreren.

haha ja aas doet helemaal niks man ze worden gewoon opgelicht door de industrie die ze deze dure drugs verkoopt.
Phil-Heath-posing-front-and-back.jpg

fdb-OCB102707DC_0190.jpg

phil heath is maar net iets groter wij overschatten het effect echt zo erg.

Ik ga hier geen aas discussie opzetten. Phil heath pakt niet enkel aas, maar stacks wrschlijk aas, vr jarenlang, pakt daarbovenop ook nog eens hgh en insuline en hij is wrschlijk ook een genetic freak.

De ene aas is de andere niet. 12 weken op test e bezorgt jeniet meer dan 6 kilo spiermassa, give or take met je genetic predispositie. 6 kilo is btw gebaseerd op een dosis van 600 mg per week vr 12 weken bij well trained mannen. Dat is ook niet puur spier maar ook vocht.

Dus ja, op test e ga je gn phil heath worden. Als je dat gelooft, dan benje nogal naief

Wat al die atleten geloven zegt geen drol.

En ik kom ze niet de waarheid vertellen. Wetenschap komt ze de waarheid vertellen. En wetenschap zegt: ik weet het niet :)

Dusals je gelooft dat het je herstel bevordert, dan moet ge het vooral pakken. Maar claim gwn niet met zekerheid dat het je herstel bevordert.

Je weet wel, je hebt """""gradaties met zekerheid""""".
Das een interessant conceptdat je zult lezen in wetenschapsfilofische handboeken, evenals het idee dat de wetenschappelijke methode niet bestaat (er bestaat wel versch wetenschappelijkemethoden). Veelsucces met het trainen van de brains ook.

ik zeg dat aas bijna niks doet maar ik ga wel in mijn eerste trainingsjaar meteen kuren

k

niet hypocriet verder

ik zeg dat aas bijna niks doet maar ik ga wel in mijn eerste trainingsjaar meteen kuren

k

niet hypocriet verder

Heb nergens gezegd dat aas niks doet.

Man wat ben jij goed in het plaatsen van woorden in.andermans mond. Je kan alleen maar stropoppen aanvallen :roflol:

Kan ik niet bewijzen met een wetenschappelijke bron. Ik kan je echter wel meedelen dat ik het wel goed heb gelezen en dat de auteurs terecht opmerken dat de huidige staat van kennis inconclusive is. Ja er zijn indirecte parameters die wijzen op pos herstel, maar er zijn ook onderzoeken die het tegendeel aantonen. Kga het aan u overlaten om ze te vinden in de tekst. Als je ze niet vindt, zal ik ze int roze voor u fluoreren.

En daarmee wordt dus absoluut niet bedoeld dat het tegendeel waar is, wat jij hier wel claimt

Toch is het een serieuze vraag. Heb jij een bron dat aas herstel bevordert? Ik heb nl een bron dat het niet zo is. Zal ze vnv of morgen posten voor u.

"Al die atleten die op bro split trainen. Haha wat een sukkels. Ub lb is beter,aldus dbb ecros"

:roflol:

En daarmee wordt dus absoluut niet bedoeld dat het tegendeel waar is, wat jij hier wel claimt

Lees keer aub ganse tekst en niet de gefluriseerde tekst. De fluo tekst is vr mn eigen. Als je volledige tekst leest, zal je het vinden.

Jezus :roflol:
Khebhet gevoel dat ik het tog vr u moet highlighten.

Alleee dan omdak in goeie bui ben

Aub

http://imgur.com/8rxlN8t

(Moest ge toch nog moeilijkheden hebben, het is int groen.als je niet weet hoe een groene kleur eruitziet, zal ik ook een pijlke tekenen)

Je claimt een bron te hebben die 'bewijst' dat aas gebruik herstel niet bevordert. Dat is niet deze bron. We wachten rustig af.

Kun je definiëren wat je bedoelt met herstel? Het is nogal een ruim begrip.

Leer keer aub het verschil tss een individuele studie en een meta analyse/review. Bij individuele studies kan je altijd postieve of null results vinden of zelf neg results. Dat komt vaak genoeg ook voor door random factoren. Daarom moet je best meerdere studies pakken als ze ook bestaan. Bij recovery zijn er studies vinden.die pos effect vinden maar ook studies die nul effect vinden en ene met neg results. Maw, tis inconclusive

http://imgur.com/a8WGqgT
Lees je je eigen artikel wel?

In dieren wordt enhanced recovery gemeten, in mensen is het aantal onderzoeken te beperkt om vast te kunnen stellen.

Jij zegt dat je bronnen hebt die hebt die het tegendeel bewijzen.

@Brotoscience

Over lezen gesproken.....

Inmiddels wacht ik nu al 3 dagen op jouw inhoudelijk relevante, objectieve en inhoudelijk onderbouwde reactie, waarin je bewijst dat mijn 'claims' over factoren die samen maximale hypertrofie veroorzaken broscience zouden zijn:.

- Voldoende gewicht/belasting toepassen.
- Voldoende variatie in type oefeningen, compounds EN isolatie, zowel met loaded stretch (flyes bijv.) en piekcomtractie (bijv. pec-deck)
- Voldoende volume met die belasting toepassen. (voldoende metabole uitputting in de spiercel, voldoende TUT, pomp)
- De spiergroep vanuit verschillende hoeken belasten zodat alle vezels maximaal gestimuleerd worden.
- Een zeker mate van tot falen gaan in je sets.

Allemaal claims.
Allemaal gn bron erbij

Dus allemaal claims zonder wetenschappelijke onderbouwing.

Aub harpep

harpep zei:
Zie vanaf blz 2861 t/m 2867

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/mechanisms_of_muscle_hypertrophy-pdf.662192/

Nice, danku zeer. Op nr copy shop.
Ga ik lezen en op commenten.

Bijlagen

goeie discussie dit!

Terug
Naar boven