XXL Nutrition

Waarom kies jij voor juist die Sportschool.

Peiling Peiling Waarom kies jij nu juist voor een sportschool

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Waardering
0
Ik ben wel eens benieuwd waarom jij voor juist die ene sportschool kiest.

Ik heb jarenlang bij dezelfde sportschool getraind maar op een gegeven moment ben ik toch overgestapt naar een andere. Niet omdat het er niet leuk was maar meer om de capaciteiten die niet aansloten aan mijn behoeftes. Ook omdat ik werk, vind ik het fijn om voor of direct na het werken te gaan trainen. Daarom heb ik nu voor een nieuwe sportschool gekozen die lekker dichtbij mijn werk zit en waar ik tevens de begeleiding krijg die ik nodig ben.

Waarvoor kiezen jullie nou voor een sportschool?

Ik kies er altijd een dicht bij huis anders ga ik niet.

Hee weer een dame!!! :hornyna:

Bij het kiezen van een sportschool kijk je naar bereikbaarheid, apparatuur, personeel, prijs van het abbonement en het volk dat er rond loopt.

Op dit moment puur voor de lage abo-kosten.

dicht bij huis, en andere zyn te duur ;D

Ik kies voor de sportschool omdat er geen discipline is om thuis te trainen. Er komt dan altijd wel wat anders tussen door wat "even" gedaan moet worden. Daarnaast zijn er extreem weinig sportscholen in Zwijndrecht en ben lid geworden waar me ouders bij zitten.

Maar sinds ik op mezelf woon zijn de Ringer en Den Otter in Dordt ook aantrekkelijk qua reistijd. Dus daar binnenkort eens kijken. Ook omdat de Health Club zijn nut niet lang meer kan dienen met die gewichtjes daar. En echt kwaliteit instructeurs zijn er ook niet, is allemaal Fitness georienteerd en weten niks van krachttraining af zo lijkt het.

ik train toch vooral in mn gym om de sfeer en de toffe mensen die er ook komen (jammergenoeg bijna geen females :( )
voor de apparatuur moet ik het niet doen, want tis echt een oldskool gym met halters , bars en wat zelfgemaakte toestellen, maar je kan er toch keihard poweren en aan BB doen, fitness en cardio is dan weer wat anders, jammergenoeg geen loopband en niet 1 deftige fiets :( , sanitair laat ook te wensen over, wel veel blootposters in de kleedkamer :rolleyes: , familiale sfeer, er worden geen supplementen verschaft :mad: of toch niet met kennis v zaken, maar al bij al zou ik mn gym voor geen geld v/d wereld willen ruilen!!

Het is dichtbij huis. Maar het is helaas ook de enige in 30 km omtrek. En geen supergoede eigenlijk. Veel oude apparaten, dumbbells die niet zwaar gaan. Weinig bankjes.
Begeleiding is slecht maar kennis doe ik hier gelukkig op :)

Voor mij is het dat mijn sportschool de enig in de buurt is met dumbbells t'm 50 kilo :D

Omdat ie 3 minuten lopen is!!! :D

Als je er Hardcore kunt trainen, dus ook gooien net Dummbbels en Barbells.

Squatrack, en stevige bankjes en dummbbels min. tot 50kg :D

dicht bij huis, veel bekende, goede apparatuur, low cost

eigenlijk geen andere optie in de nabije regio (healthcenters).

mijn gym is, duur, VER fietsen, vaak druk savonds (lang wachten)...waarom kies ik die? omdat er maar 1 andere is en die is HEEL klein met 100% kampers

Terug
Naar boven