N.a.v. dit draadje:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/damn-froukje-geen-maagd-104486/
Ook Froukje valt op 'moeilijk mannen'. Moeilijk is een eufemisme voor hufterig.
Heel veel vrouwen vallen op 'moeilijke mannen' en ik snap er niets van. Ze gaan voor mannen die nooit terugbellen, die liever gaan zuipen met hun maten, die achter andere wijven aanzitten etc...
Ik snap daar helemaal niets van. Is er een vrouw, of een vent met een bovenmenselijk inlevingsvermogen, die me dit kan uitleggen?
Zoals wel meer zaken op deze aarde heb ik me ook hierbij neergelegd en pas ik mijn gedrag aan. En met succes. Even wat snelle tips voor mijn fourmvrienden.
tip 1: Bij het sjansen moet je haar vooral niet te leuk of te lekker vinden, laat merken dat je bier belangrijker is en kijk af en toe naar een ander mokkel. Dan gaan ze uit onzekerheid pas echt hun best voor je doen (hej, vraag me niet om een verklaring okay, het werkt).
tip 2: Bel niet terug. Haar telefoontjes naar jou en jou telefoontjes naar haar moeten ongeveer een 10 : 1 verhouding hebben. Die zeldzame keer dat je haar opbelt is als een oase in de woestijn van verlatingsangst, ze zal smachten naar je.
tip 3: Besteed geen enkele aandacht aan haar nadat je haar hebt volgeblaft met je mansap. Het beste is om direct snurkend in slaap te vallen. Dit maakt haar onzeker en dus hongerig naar jouw goedkeuring. Met deze methode kan je haar aanzetten tot allerlei perverse handelingen, ze zal veel doen om jouw 'liefde' te mogen ontvangen.
tip 4: Bij tijd en wijle zal ze in een vlaag van helderheid haar vraagtekens zetten bij je gedrag. Dan is het tijd voor een charme offensief om te laten zien dat je 'echt van haar houdt'. Dus koop een bos bloemen, naam haar mee naar de film of bef haar desnoods. Dan ben je zo'n man die 'ondanks alles' toch 'zielsveel van haar houdt'.
tip 5: Blijf in vorm, blijf een goede catch. Ze moet van het besef doordrongen zijn dat je in haar plaats zo 10 andere wijven kan batsen.
5 tips tot een onderhoudsvrije relatie met veel goede coïtus (voor jou dan).
Maargoed, als iemand een verklaring heeft voor dit fenomeen, graag.
hier nog een filmpje van Stewie bij wie het kwartje ook valt:
Stewie Figures Out Girls Fight Video Clip