XXL Nutrition

Waarom voetbal een nichtensport is

lobstar

Competitive Bodybuilder
Waardering
79
Opzich is er niks met het spel, af en toe probeerde ik het te kijken maar erger me keer op keer aan dat theatrale gejank van die nichterige breezerprinsjes.

Dit filmpje is daar een illustatie van

stel homo's kunnen alleen maar in het gras rollen

ja zo heb ik ze in rugby nog nooit zien doen en daar zijn ze toch 100x fysieker -_-;;

Dan kijk je toch niet, biatch!

Voetbal zuigt idd....maar dat heeft weinig met deze vertoning te maken.
Oke het zelf doen kan evt nog leuk zijn....maar er naar gaan kijken whatever....100% saaaaaaaaaai.....lauwe sport.:eek:
Maar ja ben wel 1 van de weinigen :D verbaas me de er altijd over hoeveel mensen voetbal daadwerkelijk leuk vinden....het is ook meer schaapjes gedrag denk ik.

Laatst bewerkt:
man genoeg voor een haat-jij-voetbal-ook-zo-praatclubje als ik dit zo lees...

Ze zouden alleen de echte speeltijd moeten tellen. Gewoon de klok stop zetten als er weer één gaat liggen. Moet je kijken hoe snel het dan over is!

ik speel zelf voetbal (zaalvoetbal met men collega's) maar dit zijn idd mietjes, zoals de meeste voetballers. Zelf speel ik ook af en toe rugby en hou echt van pijn :D
weet er iemand hoe het tweede liedje noemt van het filmpje? PM me aub

voetbal is echt een fokking wijvensport, nee een nazi sport, 11 nsb'ers tegen 11 nsb'ers die elkaar zoveel mogelijk proberen te naaien. Liggen om niets, ik kan er niet tegen.

Fantastische clip. Ik als voetballiefhebber irriteer mij ook mateloos aan dit gedoe. Ik pleit er ook voor om schwalbes alsnog achteraf te kunnen straffen. Net als een bijvoorbeeld een elleboogstoot, die niet door de scheidsrechter gezien is, achteraf te bestraffen.

Laatst bewerkt:
rugby rocks

respect voor voetbal;)

• Topic Starter Topic Starter
Fantastische clip. Ik als voetballiefhebber irriteer mij ook mateloos aan dit gedoe. Ik pleit er ook voor om schwalbes alsnog achteraf te kunnen straffen. Net als een bijvoorbeeld een elleboogstoot, die niet door de scheidsrechter gezien is, achter te bestraffen.

Niet alleen de speler maar ook de FIFA heeft het spel om zeep geholpen. Dat de FIFA geen vierde official wil (video referee) snap ik echt niet. In de rugbysport is dit al lang ingeburgerd. Het is een bescherming van de scheidsrechter op het veld en je voorkomt een hoop agressie om en rond het veld. Dat het spel langer stil zou liggen is te verwaarlozen. Zeker als die nichtjes die op het veld liggen te rollenbollen van de pijn en buiten het veld gelijk van de brandcard af stappen gewoon een rode kaart geeft.
En zeg nou eerlijk die laatste WK die Italië won is het bewijs van een smerig spelletje van de hogere mannen.

Maar er is hoop, dit jaar wordt het WK RUGBY 2007 in Frankrijk gehouden en zal dus voor veel mensen makkelijk te zien zijn.
Weg met de doorgeslagen metroseksueel!!!

Ballet zou een betere sport zijn voor de echte man. voetbal is inderdaad voor nichten...

wat zou jij doen als je er dik geld voor krijgt ? dan zou ik me ook wel even aanstellen :p

Voetbal is idd een p*ssy sport. Ik wil Amerikaans voetballen of rugby maar er is geen vereniging in een omtrek van 15 km. Misschien als ik ergens ga studeren over 1,5 jaar.

Terug
Naar boven