WTF lullen jullie met je nichtensport... Khad de laatste wedstrijd van het seizoen nog 12 mocro's op me omdat ik iemand een stoot gaf.... (nichtesport yeh right)QUOTE]
Zal dan wel een flinke bitchslap geweest zijn!
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WTF lullen jullie met je nichtensport... Khad de laatste wedstrijd van het seizoen nog 12 mocro's op me omdat ik iemand een stoot gaf.... (nichtesport yeh right)QUOTE]
Zal dan wel een flinke bitchslap geweest zijn!
![]()
vindt het af en toe wel leuk om naar te kijken en zelf een balletje te trappen maar ben niet fanatiek voetbal. ook omdat je nu een nederlands elftal met 10 zwarten hebt waarvan de helft het voor het geld doet en nauwelijks nederlands kan.

Heb je ook van die filmpjes van de laatste ek en wk.
Ik bedoel niet met die smerige overtredingen vanuit de rug die alleen maar mietjes durver uit te voeren die niet mans genoeg zijn om een mat partijtje aan te gaan. Nee ik bedoel die filmpjes als er gescoord is. Dat er ongeveer een gay gangbang aan de gang is op het veld omdat er iemand heeft gescoord.
Sinds het laatste toernooi (EK of WK) ben ik echt tegen voetbal.
WAT EEN HOMO'S
Ik heb niets tegen homo's als ze maar gewoon doen, maar dit zijn er echt van het ergste soort. het soort waar zich nergens voor schaamd.
En dat dat iedere dag dan op tv moet komen, zend dan een echte sport uit.
Wat voor invloed moet dit wel niet op de jeugd hebben?

Ik bedoel niet met die smerige overtredingen vanuit de rug die alleen maar mietjes durver uit te voeren die niet mans genoeg zijn om een mat partijtje aan te gaan. Nee ik bedoel die filmpjes als er gescoord is. Dat er ongeveer een gay gangbang aan de gang is op het veld omdat er iemand heeft gescoord.
WAT EEN HOMO'S
Ik heb niets tegen homo's als ze maar gewoon doen, maar dit zijn er echt van het ergste soort. het soort waar zich nergens voor schaamd.
WAT EEN HOMO'S
Dat je van die nichterige kinderen krijgt, die het gedrag overnemen.

Zie hem huilen. Wat een homo, elk jaar miljoenen verdienen, hij zou eens echt iets moeten krijgen.
dus omdat hij zoveel verdient mag hij niet huilen? wat een zever.
Oh ja. Bodybuilders die een andere sport als nichtensport gaan bestempelen. Ik weet niet of jullie helemaal wakker zijn, advocaat van de duivel spelende, is bodybuilding toch wel een van de nichterigere sporten denkbaar. Poseren in geile slipjes, jezelf insmeren olie en ontharen, elkaars naakte lichamen bestuderen en jezelf maar voorhouden dat het bij de sport hoort en dat je er echt geen doorbloede lul van krijgt. Zonnebankje hier en daar, onderlinge strijdjes die alleen zijn weerga kent op de gemiddelde afdeling secretariaat van een kantoorgebouw. Continue kijken als een schoolmeisje of er vet is bijgekomen of afgegaan, anaal met je voeding bezig zijn. rrright
.