XXL Nutrition

Waarom voetbal een nichtensport is

• Topic Starter Topic Starter
vindt het af en toe wel leuk om naar te kijken en zelf een balletje te trappen maar ben niet fanatiek voetbal. ook omdat je nu een nederlands elftal met 10 zwarten hebt waarvan de helft het voor het geld doet en nauwelijks nederlands kan.

Zoals wie?

Ik zou velen van jullie eens een match zien spelen op hoog niveau, eens kijken of je het dan nog een nichtensport vind. Het is niet omdat er een paar pipo's zijn die zich erg expressief laten vallen dat ze allemaal nichten zijn.

En nu we ons toch baseren op korte filmpjes op youtube

Kijk die op 1.30 :thumb: , en later die buffel van een stam op 3.20 :D

Heb je ook van die filmpjes van de laatste ek en wk.
Ik bedoel niet met die smerige overtredingen vanuit de rug die alleen maar mietjes durver uit te voeren die niet mans genoeg zijn om een mat partijtje aan te gaan. Nee ik bedoel die filmpjes als er gescoord is. Dat er ongeveer een gay gangbang aan de gang is op het veld omdat er iemand heeft gescoord.
Sinds het laatste toernooi (EK of WK) ben ik echt tegen voetbal.
WAT EEN HOMO'S

Ik heb niets tegen homo's als ze maar gewoon doen, maar dit zijn er echt van het ergste soort. het soort waar zich nergens voor schaamd.

En dat dat iedere dag dan op tv moet komen, zend dan een echte sport uit.

Wat voor invloed moet dit wel niet op de jeugd hebben?

Good for you!

Zeker ook bang om te douchen na het trainen?

Nee zolang ze maar niet vragen een zeepje op te rapen:o

Ik bedoel niet met die smerige overtredingen vanuit de rug die alleen maar mietjes durver uit te voeren die niet mans genoeg zijn om een mat partijtje aan te gaan. Nee ik bedoel die filmpjes als er gescoord is. Dat er ongeveer een gay gangbang aan de gang is op het veld omdat er iemand heeft gescoord.
WAT EEN HOMO'S

Ik heb niets tegen homo's als ze maar gewoon doen, maar dit zijn er echt van het ergste soort. het soort waar zich nergens voor schaamd.

Feestvierende mensen....ja zeker slechte invloed op de jeugd.:rolleyes:

Je klinkt een beetje onzeker dude :gay:

Ik vind dat "feestvieren" soms ook wel een beetje overdreven en gay... gaan ze zown soort apen dansje doen...kom op zeg...:roflol:

WAT EEN HOMO'S

Ik lig dubbel.

WAT EEN HOMO'S

invloed? geen volgens mij.

ik vind het nogal een persoonlijke mening of je voetbal al dan niet nichterig vind. zelfde geld voor basket. er zijn altijd mensen die zeggen "wat een homo's, ze gaan voor het minste liggen en ze douche derna samen" dan kan je over iedere sport wel zeggen dat het voor homo's is. Dan ligge ze in rugby ook de hele tijd te knuffelen en douche ze erna ook same dus is da ook voor mietjes? Voetbal is een sport om te winnen en daar hoort ook wat theater bij om de andere ploeg een kaart aan te smeren of om penaltys uit te lokken, maar is het daarom een nichten sport? ik vind va niet

Samen douchen is niet voor homo's hoor dat vind ik vrij normaal.

Maar iemand een kaart aannaaien of iemand vanachter eens flink tackelen bewijs toch niet echt het karakter van een echte man die een echte sportieve strijd wil leveren. Tuurlijk je mag best je vreugde uiten zonder zou het ook maar saai zijn maar je kunt ook echt overdrijven.
Maar als ik naar sport kijk hoef ik geen kussenden op de grond vrijende mannen te zien. Dat je elkaar omhelst bedoel ik daar niet mee maar het laatste wk vond ik het wel echt genant om nederlander te zijn.

Het is echt wel veel gevaarlijker dan krachtsporten hoor...
Onderstaande kan gewoon iedereen overkomen:

nilis_326x350.jpg

En dit is nog de armste drommel van ze allemaal

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie hem huilen. Wat een homo, elk jaar miljoenen verdienen, hij zou eens echt iets moeten krijgen.

Theater en monster acteer skills zijn gewoon een onderdeel van voetbal, leer ermee leven zou ik zeggen. Het punt van het geacteer is dat je tegenstander bij de scheidsrechter, bij een mogelijke fout, zoveel mogelijk probeert zwart te maken. Je probeert gewoon je gelijk te halen net zoals een advocaat dat bij een rechter/jury doet.

Overigens zijn sommige acties van bijvoorbeeld maradonna, kruijf, ronaldo en ronaldinho gewoon mooi om naar te kijken en je kan het op die momenten zelfs een kunst noemen, vind ik.

Oh ja. Bodybuilders die een andere sport als nichtensport gaan bestempelen. Ik weet niet of jullie helemaal wakker zijn, advocaat van de duivel spelende, is bodybuilding toch wel een van de nichterigere sporten denkbaar. Poseren in geile slipjes, jezelf insmeren olie en ontharen, elkaars naakte lichamen bestuderen en jezelf maar voorhouden dat het bij de sport hoort en dat je er echt geen doorbloede lul van krijgt. Zonnebankje hier en daar, onderlinge strijdjes die alleen zijn weerga kent op de gemiddelde afdeling secretariaat van een kantoorgebouw. Continue kijken als een schoolmeisje of er vet is bijgekomen of afgegaan, anaal met je voeding bezig zijn. rrright

Haha, geef toe mensen.. hij heeft wel een erg sterk punt ;).

Schwalbes in het voetbal zijn inderdaad triest, maar om nou te zeggen dat het een nichten sport is? Op het lage niveau waarop 95% van ons spelen zal het er inderdaad vrij lief aan toe gaan. Op het topniveau gaat het er alleen wel veel en veel harder aan toe.. ga nou niet zeggen dat het geen pijn doet als iemand met zwaar overontwikkelde beenspieren tegen je scheen, enkel en bovenbeen aanramt. Om maar niet te spreken over het GROTE aantal blessures in het voetbal (durf er geld op te zetten dat topvoetbal relatief gezien meer blessureleed kent dan full contact sport zoals MMA).

Terug
Naar boven