XXL Nutrition

Waarom voetbal een nichtensport is

Uiteraard is er veel theater maar vergis je niet dat een schop ook echt flink zeer kan doen. En dat theater hoort er gewoon bij.

Voetbal blijft nu eenmaal leuk om naar te kijken. Bodybuilding wedstrijden boeien mij totaal niet om naar te kijken.

Gewichtheffen en Strongman vind ik daarentegen geweldig om naar te kijken.

Maar ja ieder zijn eigen smaak.

WTF lullen jullie met je nichtensport... Khad de laatste wedstrijd van het seizoen nog 12 mocro's op me omdat ik iemand een stoot gaf.... (nichtesport yeh right) Voetbal kan zo aggresief zijn als de hel, alleen is het op dat niveau gewoon k*t, want dan draait het puur om het toneelspel.

in de menshealth staat een artikel over edgar davids, hij traint zeker ni slecht:cool:

yuuppp nichtensport :D

Vooral van die Italianen kan ik het slecht hebben, die verdedigers daar schoppen je lachend in 2en, maar als ze zelf een tikje krijgen is de wereld te klein.

Zoals vaker sla jij de plank weer flink mis. Neem als voorbeeld Materazzi, hij speelt keihard maar en hij kan incasseren en stelt zich juist niet aan. Cannavaro is juist weer een van de meest sportieve verdedigers.

Veel mensen leven nog in de jaren 70 wat betreft hun idee over Italianen en praten hun vader na.

Was ook prachtig te zien toen Italie van Australie won, waar onze guus zat.

Zoals vaker sla jij de plank weer flink mis. Neem als voorbeeld Materazzi, hij speelt keihard maar en hij kan incasseren en stelt zich juist niet aan. Cannavaro is juist weer een van de meest sportieve verdedigers.

Veel mensen leven nog in de jaren 70 wat betreft hun idee over Italianen en praten hun vader na.

Was ook prachtig te zien toen Italie van Australie won, waar onze guus zat.
Uhu, kijk eerst maar eens dit filmpje:
YouTube - Penalty Totti Australie - Italie
Italianen zijn netjes.. yeah right :rolleyes:

Voetbal is zwaar overrated.

vond t vroeger echt top voetbal...laatste jaren kijk ik er niet echt meer naar

vindt het af en toe wel leuk om naar te kijken en zelf een balletje te trappen maar ben niet fanatiek voetbal. ook omdat je nu een nederlands elftal met 10 zwarten hebt waarvan de helft het voor het geld doet en nauwelijks nederlands kan.

vindt het af en toe wel leuk om naar te kijken en zelf een balletje te trappen maar ben niet fanatiek voetbal. ook omdat je nu een nederlands elftal met 10 zwarten hebt waarvan de helft het voor het geld doet en nauwelijks nederlands kan.

Haha, 10 jaar terug, toen hadden we veel donkere spelers in het Nederlands elftal (let wel: ondanks hun huidskleur allemaal Nederlanders) met Kluivert, Davids, Seedorf, Reizeger, etc. Nu hebben we er bijna geen meer. Alleen Seedorf doet nog wel eens mee. Verder is er geen speler die voor het Nederlands elftal speelt "voor het geld". Voor jouw info, dat betaald niet zo goed, en bij clubvoetbal verdienen de meeste spelers meerdere miljoenen per jaar. Nee, interland voetbal gaat in tegenstelling tot clubvoetbal meer om eer dan om geld.

Je post stinkt naar onwetendheid en discriminatie.

In mijn jonge jaren speelde ik ook voetbal in 3e klasse in België. Maar ik vind dat het te hard veranderd is. In 3e klasse speelden wij met bijna allemaal spelers uit de stad. Dat is nu niet meer denkbaar. Voetbal is een mooie sport, ik kijk het nog altijd en ben trainer van een juniorenteam. Bij de jeugd is voetbal nog mooi, maar bij de volwassenen heeft het geld veel kapot gemaakt. Maar ja, die evolutie is ook wel normaal denk ik.

Toch is voetbal in mijn ogen de mooiste sport die er is als je er serieus mee bezig bent. Je bouwt er ook een ruime vriendenkring mee op en leert er vrienden voor het leven door kennen. Dus het helemaal met de grond gelijk gaan maken vind ik een beetje overdreven.

Waarom ik in de eerste plaats ben gestopt met voetballen in clubverband. (+/-13 -15j) is omdat ik het niet kon opbrengen na mijn vroeg-opstaan schoolweek iedere weekend nog eens zo allejezusvroeg me bed uit te komen voor die fokking wedstrijden in een of ander Gronings poepdorpje.

Nee bedankt. Voetbal is blijkbaar niet weggelegd voor avondmensen als ik.:p

voetbal blijf ik doen..en gewoon zienals me cardio!

dubbel

Laatst bewerkt:
Oh ja. Bodybuilders die een andere sport als nichtensport gaan bestempelen. Ik weet niet of jullie helemaal wakker zijn, advocaat van de duivel spelende, is bodybuilding toch wel een van de nichterigere sporten denkbaar. Poseren in geile slipjes, jezelf insmeren olie en ontharen, elkaars naakte lichamen bestuderen en jezelf maar voorhouden dat het bij de sport hoort en dat je er echt geen doorbloede lul van krijgt. Zonnebankje hier en daar, onderlinge strijdjes die alleen zijn weerga kent op de gemiddelde afdeling secretariaat van een kantoorgebouw. Continue kijken als een schoolmeisje of er vet is bijgekomen of afgegaan, anaal met je voeding bezig zijn. rrright

Dit kan echt in het volgende rijtje thuis:

*I have a dream....that one day this nation will rise up and live out the true.
*That's one small step for a man..., one giant leap for mankind

:thumbs:

Terug
Naar boven