Fitness Seller

waarom zijn die amerikanen zo groot?

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
Waardering
6
He guys, het verbaasd mij keer op keer dat die jonge gasten op het board van onze Amerikaanse vrienden zo f* ing groot zijn. Zelfs gasten van 16 en 17 jaar zien er al super gedefinieerd, vol en hard uit. Ik kan er met mn pet niet bij.
Zullen veel van hen aan de AS zitten ofzo?

greetz

95% van die jongeren zullen inderdaad aan AS/ph's zitten, de overige 5% zijn genetische freaks.

greetz,
Ron

Ga er maar wel van uit. Je zou anders moeten concluderen dat ze stuk voor stuk een supergenetische aanleg hebben en vanaf hun 11e ofzo al aan het trainen zijn.

Enne.....op as gebied lopen die Amerikanen een heel eind voor op ons Nederlanders.

dr was een hele tijd geleden een documentaire op tv geweest over bodybuilding bij de amerikaanse jeugd. Jongens van onder de 20 die groter waren dan menig as gebruiker bij mij op de sportschool.Met aders waar je bang van wordt en een hoofd zo groot als een meloen.

En maar vol blijven houden tegen pappa en mamma dat ze alleen goed eten en veel sporten... :D

Nou kan iemand altijd van natuure goed groeien maar er is een grens. 16 is overigens wel erg jong om te veronderstellen dat iemand as gebruikt...

Er zullen ongetwijfeld jongens bij zitten die goede genen hebben, maar het merendeel van de jonge Amerikaanse bb'ers zit al op jonge leeftijd te gebruiken.
Maar je moet ook bedenken dat presteren bij de Amerikanen hoger in het vaandel staat als bij de Nederlanders.

rob12345 zei:
Er zullen ongetwijfeld jongens bij zitten die goede genen hebben, maar het merendeel van de jonge Amerikaanse bb'ers zit al op jonge leeftijd te gebruiken.
Maar je moet ook bedenken dat presteren bij de Amerikanen hoger in het vaandel staat als bij de Nederlanders.

En dat ph's daar over de toonbank gaan als whey hier.

rob12345 zei:

Klopt....veel jonge kids daar worden door hun ouders gepushed om de beste te zijn/worden in wat ze doen.

Grote jongens heb je overal, en dat zul je altijd houden. Net als wat Pascal al zei, ph's daan over de toonbank gaan als whey hier. Als dat in Nederland het geval zou zijn, scheelde het niet veel van Amerika qua fysiek bij de jongens op de sportschool :)

waar kan ik dat amerikaanse board vinden wil het wel eens zien!! ??? :)

Vindt het nog wel meevallen.

Het enige wat daar meer is zijn extreemiteiten! Er zijn in de Verenigde Staten meer jonge gasten met een superlichaam! Maar ook hèèl veel obeses!

lol als die natuurlijk zijn, dan doe ik iet zwaar verkeerd! :)

haha
nee de supplementen industrie in USA is gewoon nie tte vergelijken met Nl/België

je krijgt daar ook bijvoorbeeld direct een cortisone spuit ..

295 miljoen inwoners, tja dan heb je wat meer grote gasten rondlopen natuurlijk. Gemiddeld valt het daar echt wel mee maar het potentieel waar ze uit kunnen putten is natuurlijk wel een stuk groter.

Kijk naar de Olympische Spelen, dan hebben de USA per hoofd van de bevolking lang niet zoveel medailles als wij bijvoorbeeld halen. Dus in die zin zijn er in Nederland gemiddeld betere sporters als je puur kijkt naar totale bevolkingsaantallen. Is ook niet de beste vergelijking maar grote (ontwikkelde) landen lijken altijd in alles groter en beter.

Die gast van 21 ziet er wel bruut uit, ja. ;)

Railz zit ook al heel lang op BB.com

Zoek eens foto's van Layne (str8flexed) moderator daar. :D

Leuke broek heeft die Railz :D
Maar damn big mofo's :/

Terug
Naar boven