AndroidHealthClinic

waarom zijn die amerikanen zo groot?

Die jongens zijn idd ongewoon groot voor hun leefijd (of wij zijn rete klein :D )
Als ik die foto's bekijk, denk ik altijd "wat heb je er al niet allemaal ingepompt?"
Toch blijft het mooi om te zien, maar als je lichaam er van binnen verkankert uitziet is het mij allemaal niet waard...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:rolleyes:

Sja in de state's lopen ze met de juice ver voor, en kuren ze al als ze aan moeders borst zitten :D

van die railz geloof ik toch geen barst ze, kerel ziet er helemaal geen 16 uit

naja mij boeit het niet
heb op 5 jaar traine nog nooit een kerel gezien met zo'n lichaam die jonger was dan 18 jaar ....

ScHrOeFjE zei:
Sja in de state's lopen ze met de juice ver voor, en kuren ze al als ze aan moeders borst zitten :D
Pcies, die moedertjes daar kuren ook als de ziekte, ze krijgen gewoon de test via de moedermelk al binnen ;) :p

Ronnie Coleman is toch ook pas 15 jaar.... :D :eek: :evil2:

mja ik kijk ook weleens op die forums van bodybuilding.com
er zijn echter ook elke dag weer een stuk of 20 gasten die foto's posten en eruitzien als iemand van 13 die nog nooit een gewicht aangeraakt heeft.
er zullen vast meer mensen aan de ph's zijn en op jongere leeftijd maar heel groot zal het verschil als je rekening houd met bevolkingsaantallen niet zijn.

Omg... 19 jaar? :eek:

t*ring, Arnold! I love the man! :D

En george, helemaal gelijk gozer, een scala aan skinny gasten ook. Maar ook veel grotere, loopt gewoon meer uiteen.

rob12345 zei:
Er zullen ongetwijfeld jongens bij zitten die goede genen hebben, maar het merendeel van de jonge Amerikaanse bb'ers zit al op jonge leeftijd te gebruiken.
Maar je moet ook bedenken dat presteren bij de Amerikanen hoger in het vaandel staat als bij de Nederlanders.

Niet bij deze vriend :D

ah joh dat zijn allemaal kleine mietjes die gastjes daarzo :D

:cry: :cry:

Amerikanen zijn extreem in alles wat ze doen. Rustig bulken is er niet bij, een beetje sporten, een beteje op je eten letten... nee, alles moet meteen een obsessie worden omdat ze in alles wat ze doen het grootste, beste, sterkste, eerste, whatever willen zijn. (dat en de soepele supplementenmarkt en een cultuur waar in het normaal is om veel te eten en groot te zijn).

En in een land dat tig keer zo groot is als wij zijn heb je uiteraard ook tig keer meer grotere exemplaren, dus dat vergroot het beeld ook nog een keer.

wazzup zei:
Amerikanen zijn extreem in alles wat ze doen. Rustig bulken is er niet bij, een beetje sporten, een beteje op je eten letten... nee, alles moet meteen een obsessie worden omdat ze in alles wat ze doen het grootste, beste, sterkste, eerste, whatever willen zijn. (dat en de soepele supplementenmarkt en een cultuur waar in het normaal is om veel te eten en groot te zijn).

En in een land dat tig keer zo groot is als wij zijn heb je uiteraard ook tig keer meer grotere exemplaren, dus dat vergroot het beeld ook nog een keer.

Idd! Een zak whey van 4,5kg heb je al voor $46, en een potje M1T voor $9,99 :) Over bulk gesproken, wat betaal je daar voor 12lb WG :rolleyes:

Zo kan ik ook met gemak naar de 110 :)

Buffster zei:
LOL jij weet blijkbaar niet zo goed hoe groot Arnold al op die leeftijd was, hier wat pics van Arnold toen hij 19 was:

http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=43496
http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=43642
http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=43644

Zijn bovenstaande mannetjes toch maar schraal bij :D

greetz,
Ron
Cool, die pic's kende ik nog niet.
Ken alleen deze (uit z'n boek):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch al idd behoorlijk ****ing huge voor die leeftijd en die tijd. Doe 'm dat tegenwoordig zelfs nog maar 's na met alles wat we weten.

Terug
Naar boven