de leeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee joh, Jopi is gewoon actief daar.DBC01 zei:Daar zijn al veranderingen aan de geslachtsdelen en de anus van kleine vissen en diertjes gesignaleerd. (Anus/geslachtsvorm-meting is DE manier om te zien of een steroid actief is bij dieren).
DBC01 zei:PH's zijn toch verboden in de USA sinds enkele maanden? (Nieuwe wet van the Bush admin.)
wazzup zei:sinds binnenkort pas toch ?
Prohormones Banned in 21 Days
On January 19th, 2005, we will no longer be able to legally sell prohormone and prosteroid products. Don't miss your chance to purchase these great products now. (www.1fast400.com)
idd IMO slechter dan aas en de naweeen zijn ook veel zwaarder!DBC01 zei:
Mouzer zei:
DBC01 zei:PH's zijn toch verboden in de USA sinds enkele maanden? (Nieuwe wet van the Bush admin.)
Amerika en Australie zijn de enige landen ter wereld die Trenbolone-gebruik toestaan in koeien die in de laatste 6 maanden voor hun slacht zijn.
Die hormonen worden opgenomen in het vlees en zijn voor een klein deel nog actief bij consumtpie.
Onderzoek wees uit dat de weilanden waarin die koeien urineren, de urine opnemen en uitscheiden in de nabije slootjes. Daar zijn al veranderingen aan de geslachtsdelen en de anus van kleine vissen en diertjes gesignaleerd. (Anus/geslachtsvorm-meting is DE manier om te zien of een steroid actief is bij dieren).

En dan de dopingcontrole:M@rsel zei:Zo ,ff een kuurtje koeienvlees voor 6 weken in elkaar gezet.
Week 1 - 3 2000 gr per dag
Week 3 - 5 2500 gr per dag
Week 5 - 6 3000 gr per dag
Nakuren doe ik niet aan![]()
Ik zie op VS boards toch net zo goed veel gasten die helemaal niet groot zijn hoor. Maar pro hormonen gebruik zal er wel wat hoger liggen, en een groot land heeft nu eenmaal meer inwoners dus kans dat je meer talent tussen de bbers ziet op boards.Smoothmold zei:He guys, het verbaasd mij keer op keer dat die jonge gasten op het board van onze Amerikaanse vrienden zo f* ing groot zijn. Zelfs gasten van 16 en 17 jaar zien er al super gedefinieerd, vol en hard uit. Ik kan er met mn pet niet bij.
Zullen veel van hen aan de AS zitten ofzo?
greetz
Big_T zei:Ik zie op VS boards toch net zo goed veel gasten die helemaal niet groot zijn hoor. Maar pro hormonen gebruik zal er wel wat hoger liggen, en een groot land heeft nu eenmaal meer inwoners dus kans dat je meer talent tussen de bbers ziet op boards.