AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Zeker bij een spinningles onderzoek gedaan 🤣

"intensieve persoonlijke fitnesslessen bijwoonden."

Dat bedoel ik. Ook onderzoek gedaan bij enkel KT? Goed onderzoek dat wel 🤣
We kunnen er allemaal wel om lachen, maar ik denk dat huilen meer op zijn plaats is als dit betrekking heeft op een officieel onderzoek.

Sleutelwoorden zijn "intensieve persoonlijke fitnesslessen". Waarschijnlijk geldt het ook voor groepslessen. Maar dat geldt dus niet voor de gemiddelde sportschoolbezoeker. Die schreeuwt niet, staat op afstand en is hooguit buiten adem in de 10-20 sec na een setje compoundoefening of na cardio. Ik ben ervan overtuigd dat als een sportschool echt een brandhaard was, ik al lang besmet was. Want ik sport in de Bijlmer en dat is/was een coronabrandhaard, omdat niemand zich aan regels hield. Ook in de gym maakte men in algemene het materiaal niet schoon, gaf men elkaar gewoon een hand of een knuffel en werd afstand niet gerespecteerd. Toch ben ik nog niet besmet geweest.

Sleutelwoorden zijn "intensieve persoonlijke fitnesslessen". Waarschijnlijk geldt het ook voor groepslessen. Maar dat geldt dus niet voor de gemiddelde sportschoolbezoeker. Die schreeuwt niet, staat op afstand en is hooguit buiten adem in de 10-20 sec na een setje compoundoefening of na cardio. Ik ben ervan overtuigd dat als een sportschool echt een brandhaard was, ik al lang besmet was. Want ik sport in de Bijlmer en dat is/was een coronabrandhaard, omdat niemand zich aan regels hield. Ook in de gym maakte men in algemene het materiaal niet schoon, gaf men elkaar gewoon een hand of een knuffel en werd afstand niet gerespecteerd. Toch ben ik nog niet besmet geweest.
Allemaal goed en wel, maar als het geciteerde onderzoek enige officiële status heeft, maakt het niet uit wat we hier zelf denken. Als jullie zo erg schijt hebben aan de regels en voorschriften zou ik daar niet zo trots op zijn trouwens. Dit nihilistische en egocentrische tokkie gedrag met bewijzen uit het ongerijmde dat er niets aan de hand is, is precies datgene wat de coronatoestand heel erg slepend gaat maken.

Allemaal goed en wel, maar als het geciteerde onderzoek enige officiële status heeft, maakt het niet uit wat we hier zelf denken. Als jullie zo erg schijt hebben aan de regels en voorschriften zou ik daar niet zo trots op zijn trouwens. Dit nihilistische en egocentrische tokkie gedrag met bewijzen uit het ongerijmde dat er niets aan de hand is, is precies datgene wat de coronatoestand heel erg slepend gaat maken.

Maak je maar om mij geen zorgen. Ik ben een sportschoolautist. Ik hield ook voor corona al voldoende afstand van anderen in de gym :p

Niet de eerste keer dat ik dat hier roep, maar ik zou MSN geen betrouwbare nieuwsbron willen noemen. Bovendien, als ik het artikel van de NY Times lees waaraan wordt gerefereerd, gaat het hier om 'high-intensity exercise classes'. Het is niet voor niets dat groepslessen al eerder niet meer werden toegestaan in de sportschool en individueel sporten nog wel werd toegestaan.

Laatst bewerkt:
Als jullie zo erg schijt hebben aan de regels en voorschriften zou ik daar niet zo trots op zijn trouwens. Dit nihilistische en egocentrische tokkie gedrag met bewijzen uit het ongerijmde dat er niets aan de hand is, is precies datgene wat de coronatoestand heel erg slepend gaat maken.
Is het niet ook wat egocentrisch van 90% van de risicogroep die zich kapot hebben gevreten en dan zouden verwachten dat de hele wereld voor ze stopt om ze van een verkoudheid te proberen redden?

Niet de eerste keer dat ik dat hier roep, maar ik zou MSN geen betrouwbare nieuwsbron willen noemen. Bovendien, als ik het artikel van de NY Times lees waaraan wordt gerefereerd, gaat het hier om 'high-intensity exercise classes'. Het is niet voor niets dat groepslessen al eerder niet meer werden toegestaan in de sportschool en individueel sporten nog wel werd toegestaan.
Eens met jouw mening MSN, maar dit is wel erg concreet. Bovendien denk ik niet dat onderzoekscommissies rekening gaan houden met de bijzondere bezwaren uit elke branch, zoals die van jou en mij en iedereen hier, over de representativiteit van groepslessen.

Bovendien denk ik niet dat onderzoekscommissies rekening gaan houden met de bijzondere bezwaren uit elke branch, zoals die van jou en mij en iedereen hier, over de representativiteit van groepslessen.
Waarom niet? Vóór 15 december werd er toch ook onderscheid gemaakt tussen groepslessen en individueel sporten in de sportschool? Het eerste mocht niet meer, het laatste nog wel (met mondkapje op anderhalve meter).

Terug
Naar boven