AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Ik kreeg het gevoel dat deze sector een beetje vergeten werd..
Het woord 'sportschool' o.i.d. is inderdaad niet gevallen tijdens de laatste persconferentie en ook in de talkshows hoor je er niets meer over. :(
Waar is Arie Boomsma gebleven?! :D
Dit deden ze vorige opening wel toch? Dus zou wel moeten kunnen lijkt mij.
Klopt. Voordat de sportscholen half december dicht gingen kon je ook enkel nog individueel sporten en waren de groepslessen al geschrapt.

1615391651097.png

11 januari..

3 maanden geleden. :thumbdown:
Ja, 3 maanden geleden. Maar fit for free, die hij daar noemt, blijft nog gewoon incasseren.

Geen van de namen die hij daar noemt, doet moeite om de sportscholen open te krijgen. Dat is toch meer dan kwalijk

Dat burgerinitiatief is super. Maar tegelijkertijd is het belachelijk dat zon burgerinitiatief niet vanuit de grote ketens komt

Waar komt hier opeens de naieve gedachte vandaan dat we deze zomer naar festivals kunnen?:emo:

Waar komt hier opeens de naieve gedachte vandaan dat we deze zomer naar festivals kunnen?:emo:
Jij gaat alleen naar de sportschool voor de festivals? Of begrijp je ik je verkeerd?

Ontopic: ik verwacht dat het nog een tijd gaat duren. Tot op heden is er geen woord meer over gerept

Jij gaat alleen naar de sportschool voor de festivals? Of begrijp je ik je verkeerd?

Ontopic: ik verwacht dat het nog een tijd gaat duren. Tot op heden is er geen woord meer over gerept
Je begrijpt me verkeerd. Ik doel op de personen die een pagina eerder zeiden nu al zin te hebben in de festivals aankomende zomer.
Daarvoor zou je in Cat. 1 moeten zitten, wat ondermeer betekent dat er gedurende 2 weken <3IC- en <12 ziekenhuisopnames/dag zouden moeten zijn. Tevens moet de organisatie kunnen garanderen dat men zich aan de afstandsnorm kan houden. Gaat allemaal niet gebeuren.;)

09.00 Fitnessbranche met brandbrief naar Den Haag​

Fitnessondernemers, instructeurs en clubleden overhandigen vrijdagochtend in Den Haag een brandbrief aan minister Van Ark (Sport) en aan staatssecretaris Knops (Binnenlandse Zaken). Ze eisen een snelle heropening van de sportscholen.

Ze geven miljarden uit aan mentale gezondheid door de crisis maar een gezonde oplossing zoals sporten word lekker genegeerd

Ja, 3 maanden geleden. Maar fit for free, die hij daar noemt, blijft nog gewoon incasseren.

Geen van de namen die hij daar noemt, doet moeite om de sportscholen open te krijgen. Dat is toch meer dan kwalijk

Dat burgerinitiatief is super. Maar tegelijkertijd is het belachelijk dat zon burgerinitiatief niet vanuit de grote ketens komt
Natuurlijk gaan die ketens niet de barricades op. Fit for free, basic fit en dergelijke geven geen f**k en hebben er gewoon veel minder last van als de gyms dicht blijven dan de kleinere ketens of de zelfstandige sportscholen. Ze nemen gewoon de telefoon niet meer op, reageren niet op mails bij f4f of basic fit en laten je contract lekker doorlopen. Of je mag een paar elastieken lenen voor thuis, kun je daar lekker yoga'en. En ja, ze draaien wel verlies maar krijgen gelukkig wel een paar miljoen staatssteun. En anders legt René toch gewoon even wat bij van z'n eigen vermogen https://www.quotenet.nl/quote-500/a135972/rene-moos-bio/

Ondertussen gaan de kleinere gyms over de kop.

Natuurlijk gaan die ketens niet de barricades op. Fit for free, basic fit en dergelijke geven geen f**k en hebben er gewoon veel minder last van als de gyms dicht blijven dan de kleinere ketens of de zelfstandige sportscholen. Ze nemen gewoon de telefoon niet meer op, reageren niet op mails bij f4f of basic fit en laten je contract lekker doorlopen. Of je mag een paar elastieken lenen voor thuis, kun je daar lekker yoga'en. En ja, ze draaien wel verlies maar krijgen gelukkig wel een paar miljoen staatssteun. En anders legt René toch gewoon even wat bij van z'n eigen vermogen https://www.quotenet.nl/quote-500/a135972/rene-moos-bio/

Ondertussen gaan de kleinere gyms over de kop.
Mijn basic staat al vanaf november op freeze 👌

Terug
Naar boven