Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Mijn basic staat al vanaf november op freeze 👌
Dat wordt er dan achteraf aan vast geplakt denk ik? Als je nu een x aantal maanden niet kan trainen, krijg je datzelfde aantal maanden erbij aan het einde van je contract.
En als je gewoon voor de periode waarin het bedrijf niet zijn diensten kan leveren niet wilt betalen? Kan dat dan ook?

Dan hebben ze toch mooi 9 maanden geld geïnd in de 12 maanden dat corona in Nederland is. Ik denk dat de meeste ondernemers daar alleen maar van kunnen dromen.
Nee ik betaal per maand bij basic tegenwoordig omdat ik bij een andere gym zit. 🤣 was ik even vergeten te melden

Natuurlijk gaan die ketens niet de barricades op. Fit for free, basic fit en dergelijke geven geen f**k en hebben er gewoon veel minder last van als de gyms dicht blijven dan de kleinere ketens of de zelfstandige sportscholen. Ze nemen gewoon de telefoon niet meer op, reageren niet op mails bij f4f of basic fit en laten je contract lekker doorlopen. Of je mag een paar elastieken lenen voor thuis, kun je daar lekker yoga'en. En ja, ze draaien wel verlies maar krijgen gelukkig wel een paar miljoen staatssteun. En anders legt René toch gewoon even wat bij van z'n eigen vermogen https://www.quotenet.nl/quote-500/a135972/rene-moos-bio/

Ondertussen gaan de kleinere gyms over de kop.
Kleine sportscholen over de kop -> meer leden voor de grote ketens -> compenseert het verlies weer.

De voorwaarden voor het tentgymmen bij mijn vaste stek (fitness/vechtsport).
Wat betreft de betalingen hanteren ze ook een nette policy.

Screenshot_20210311-112030_AppyBee.jpg

Het is toch allang duidelijk dat het kabinet geen f**k geeft om klein- en middengrote ondernemers? Laat staan om jouw individuele (mentale én fysieke) gezondheid.

bestel maar een paar elastiekjes en loop een rondje (wel voor de avondklok thuis zijn!!!).

ohja sportschoolhouders zet je inboedel maar buiten. Apparaten van duizenden euro’s in de wind en regen, worden ze een stuk mooier van...

Natuurlijk gaan die ketens niet de barricades op. Fit for free, basic fit en dergelijke geven geen f**k en hebben er gewoon veel minder last van als de gyms dicht blijven dan de kleinere ketens of de zelfstandige sportscholen. Ze nemen gewoon de telefoon niet meer op, reageren niet op mails bij f4f of basic fit en laten je contract lekker doorlopen. Of je mag een paar elastieken lenen voor thuis, kun je daar lekker yoga'en. En ja, ze draaien wel verlies maar krijgen gelukkig wel een paar miljoen staatssteun. En anders legt René toch gewoon even wat bij van z'n eigen vermogen https://www.quotenet.nl/quote-500/a135972/rene-moos-bio/

Ondertussen gaan de kleinere gyms over de kop.
Ja, schandalig toch!
We zouden als DBB toch wel iets moeten kunnen verzinnen wat de kleine gym's ten goede komt?

Als er voor de hand liggende oplossingen waren, hadden we die hier al vernomen. Aan de andere kant wordt hier niet vaak door een groep mensen constructief over oplossingen van problemen nagedacht.

54k handtekeningen al. Lekker op dreef. Na de verkiezingen gaan ze ermee naar de tweede kamer. Vandaag al brandbrief aangeboden.. Hopelijk komt er op z'n minst een constructief gesprek mee op gang, want ik heb de fitness branche weinig gehoord laatste tijd.

54k handtekeningen al. Lekker op dreef. Na de verkiezingen gaan ze ermee naar de tweede kamer. Vandaag al brandbrief aangeboden.. Hopelijk komt er op z'n minst een constructief gesprek mee op gang, want ik heb de fitness branche weinig gehoord laatste tijd.
Niet beter voor de verkiezingen?

Zo'n brandbrief leest niet zo makkelijk.

Nee ze zijn bang dat als ze nu de petitie aandragen dat ze niet genoeg aandacht krijgen omdat alle politieke partijen nu maximaal campagne voeren.
De dag voor/van de verkiezingen op zo'n petitie reageren is toch goed voor de campagne :P

Erna heeft sowieso geen nut want als de stemming niks veranderd (en die kans is al klein) gaan we toch gewoon verder op de koers van het partijkartel

Ja, schandalig toch!
We zouden als DBB toch wel iets moeten kunnen verzinnen wat de kleine gym's ten goede komt?

Mensen zijn over het algemeen totaal niet loyaal.
Al trainen ze ergens 20 jaar en er komt een Basic Fit tegenover die 4 euro per maand goedkoper is moet je eens kijken hoe hard ze naar de overkant hollen en nog trots hun verstandige keuze door vertellen.

Mensen zijn over het algemeen totaal niet loyaal.
Al trainen ze ergens 20 jaar en er komt een Basic Fit tegenover die 4 euro per maand goedkoper is moet je eens kijken hoe hard ze naar de overkant hollen en nog trots hun verstandige keuze door vertellen.
Vertel, waar is dat?

Terug
Naar boven