- Waardering
- 7.124
Heb jij de afgelopen 15 jaar onder een steen geleefd tijdens de opkomst van de low budget ketens?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen zijn over het algemeen totaal niet loyaal.
Al trainen ze ergens 20 jaar en er komt een Basic Fit tegenover die 4 euro per maand goedkoper is moet je eens kijken hoe hard ze naar de overkant hollen en nog trots hun verstandige keuze door vertellen.
Vertel, waar is dat?
Je moet daarin wel een onderscheid maken tussen gym-publiek. Mensen die alleen maar voor de treadmill komen, ja, klopt. Maar je hebt ook een hoop mensen die toch enigszins serieus trainen en ook waarde hechten aan goede apparatuur, een goede sfeer, weinig Marokkanen etc. etc. Die mensen blijven doorgaans aardig loyaal aan hun gym, althans dat is mijn observatie.
Ja, ik doe pas recent weer aan krachtsport. Vroger was het pas echt duur, 70 gulden per maand kan ik me herinneren. Stond wel Robby Robinson achter de bar.Heb jij de afgelopen 15 jaar onder een steen geleefd tijdens de opkomst van de low budget ketens?
Random particuliere gym versus grote keten op hetzelfde industrieterrein. Dat verschil is vrij absurd imo qua etniciteit. Zelfs hier in friesland.
Ja, ik doe pas recent weer aan krachtsport. Vroger was het pas echt duur, 70 gulden per maand kan ik me herinneren. Stond wel Robby Robinson achter de bar.
Goede sfeer is onbetaalbaar. Voor loyaliteit is echter ook wederkerigheid nodig. Ik heb de laatste jaren van een PED gebruiker bijna elke dag moeten aanhoren dat ik niet zo zwaar moet trainen.Prijsverschil was er zeer zeker. Veel geleerd maar vooral ook veel gelachen in die gym. Was mij die 10 euro meer per maand meer dan waard. Maarja totaal andere tijd.
. Wil je een shoot doen met iemand mag dat in alle rust na sluitingstijd. En als je ideeën over apparatuur hebt en er is veel animo voor dan wordt het geregeld.Voor loyaliteit is ook wederkerigheid nodig. Ik heb de laatste jaren van een PED gebruiker bijna elke dag moeten aanhoren dat ik niet zo zwaar moet trainen.
Niet doen, krijg weer trek in een snack.Jazeker. Dat kan ook andersom gelden. Ik rij toch regelmatig wat zaken voorbij omdat de houding van de medewerker/eigenaar mij niet aan staat.
Eettenten, tankstations, garage. Geen moeite om dan even om te rijden naar een ander.
Een eigenaar van een snackbar waar ik al ruim 10 jaar elke zondag kwam presteerde het toen ik een keer 50 cent te weinig had dat ik direct terug moest komen om dit te betalen. 50 cent gegeven en er nooit meer geweest.
Is hier nog iets uit gekomen?09.00 Fitnessbranche met brandbrief naar Den Haag
Fitnessondernemers, instructeurs en clubleden overhandigen vrijdagochtend in Den Haag een brandbrief aan minister Van Ark (Sport) en aan staatssecretaris Knops (Binnenlandse Zaken). Ze eisen een snelle heropening van de sportscholen.
![]()
Fitnessbranche luidt noodklok: meeste sportclubs zijn technisch failliet
De fitnessbranche luidt de noodklok over de situatie van de sportscholen in Nederland. De meeste fitnessclubs zijn ‘technisch failliet’ na bijna zeven maanden grotendeels gesloten te zijn, staat in een brandbrief aan het kabinet.www.ad.nl
De fik in het torentje dan? Rooksignalen?
Die keer met die paus ging het niet goed met rooksignalen. Habemus papam - not.Is hier nog iets uit gekomen?
Rutte is wel een gymshark athlete. Die zal die brandbrief toch wel lezen?Is hier nog iets uit gekomen?
Is morgen pas he 🤷♂️Is hier nog iets uit gekomen?
Vast wel... Als @Kathlinoo het overhandigd?Rutte is wel een gymshark athlete. Die zal die brandbrief toch wel lezen?
![]()