TT&A
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.482
Deuren van sportscholen openen voordat alle particulieren omvallen?Nu ben je net Wilders
Je hebt gelijk, maar ...euh.... hoe gaan we het oplossen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deuren van sportscholen openen voordat alle particulieren omvallen?Nu ben je net Wilders
Alle allochtonen, 3 generaties diep, het land uit? Plus mensen met een raar kapsel.Nu ben je net Wilders
Alle allochtonen, 3 generaties diep, het land uit? Plus mensen met een raar kapsel.
Klopt. Ik vind het erg jammer dat ze geen log heeft met foto's etc, anders kon ik haar al de welverdiende aandacht geven die ze verdient.
Wanneer de cijfers daar de mogelijkheid toe bieden.![]()
Wanneer gaan die ambtenaren eens denken in oplossingen in plaats van in cijfers die worden aangedragen door statistiekgeile virologen..
Denken in mogelijkheden kan naar mijn inziens ook eerder.Wanneer de cijfers daar de mogelijkheid toe bieden.
Dat jullie al die rommel nog volgen. Stelletje masochisten. De fucking low-t soy boys gaan hier geen prioriteit aan geven, ongeacht met wat voor geniale oplossingen zij komen. Als je niets hebt, kun je ook niets verliezen. Ik zou me ook geen zorgen maken als ik eruit zag als @Steks of die andere wandelende tak.![]()
Wanneer gaan die ambtenaren eens denken in oplossingen in plaats van in cijfers die worden aangedragen door statistiekgeile virologen..
Als je niet stemt mag je niet klagen, Spambod.Aan het stemgedrag van de Nederlands kan je opmaken dat jullie het allemaal wel best vinden zo. Niet zeuren dus en gewoon de levenslange lockdown accepteren.

Ik zou me wel zorgen maken als als je zelfvertrouwen uit een spuitje komt.Ik zou me ook geen zorgen maken als ik eruit zag als @Steks of die andere wandelende tak.

Wie is die andere wandelende tak dan?Dat jullie al die rommel nog volgen. Stelletje masochisten. De fucking low-t soy boys gaan hier geen prioriteit aan geven, ongeacht met wat voor geniale oplossingen zij komen. Als je niets hebt, kun je ook niets verliezen. Ik zou me ook geen zorgen maken als ik eruit zag als @Steks of die andere wandelende tak.
We mogen in onze handjes klappen als er WELLICHT van de zomer een eventuele blik wordt geworpen op het eventueel openen van de sportscholen.
Ja maar...De geruchten zijn dat er wellicht versoepelingen komen voor het hoger onderwijs, dan wordt al het andere wel weer naar achteren geschoven.
Kunnen we wraak nemen op de ME, voor hun laffe acties op het Malieveld!Je mag een heel tentencomplex opbouwen en je inboedel daar neerzetten, maar je mag niet gewoon je deuren openen #logica
Talloze acties van dat NL-actief hebben precies 0.0 effect. 'We zullen er naar kijken', geloof je het zelf...
Wordt tijd dat NL-actief alle sportschoolhouders oproept om op een spoedige datum gewoon de deuren te openen en leden massaal uit te nodigen te komen sporten.
Erg bijzonder dat mensen dit soort dingen nog steeds klakkeloos aannemen.