XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Ik zie zie de link even niet met mijn post, maargoed. Ik ben eigenlijk heel onzeker, vandaar dat ik hier ook kom om bewust te worden van het feit dat het allemaal niet zo erg is, omdat flapdrollen als jij ook nog bestaan. Beetje hetzelfde waarom mensen man bijt hond en andere shows kijken etc. Daar kan geen spuitje aan tippen.

Ik snap overigens sowieso niet wat je hier te zoeken hebt als je nog nooit een dumbell in je leven hebt aangeraakt. Dit is volgens mij een Bodybuilding forum.

Cringelord @imnewhere. Kon zijn naam niet vinden en ik wilde ook niet de moeite doen om het op te zoeken. Dit was duidelijk genoeg lijkt mij.
Ben ik geen wandelende tak? Werd vaak vergeleken met @imnewhere

Jij hebt niet eens de fut om te stemmen.
Ik ga mijn eigen ondergang niet ondertekenen, het is de Franse revolutie niet. Genoeg fut om een (paar) laffe MEer(s) de grond in te trappen. En die wapenstok te stoppen waar ie hoort.

Laatst bewerkt:
Ik had je al proberen te fixen met photoshop, maar @Zeenius vond je nog steeds niet goed genoeg om je een kans te gunnen. Doe geen moeite. Dweilen met de kraan open.

Ben ik geen wandelende tak? Werd vaak vergeleken met @imnewhere
Dat je een tak bent kun je nog fixen, maar de andere dingen waar je dan nog meer mee vergeleken wordt.. gaat lastig worden ben ik bang.

Ik had je al proberen te fixen met photoshop, maar @Zeenius vond je nog steeds niet goed genoeg om je een kans te gunnen. Doe geen moeite. Dweilen met de kraan open.

Dat je een tak bent kun je nog fixen, maar de andere dingen waar je dan nog meer mee vergeleken wordt.. gaat lastig worden ben ik bang.
Lood om oud ijzer dus. Toch bedankt voor het proberen. 🤣

Ik beeldde even die foto van jouw gezicht in terwijl jij mij schatje noemde.. Kreeg daar toch beetje een creepy vibe bij. Hou die cuck bullshit maar lekker voor jouw vrouw om haar aan te moedigen wanneer de bull haar weer eens goed van achteren neemt. Even volhouden schatje hij is er bijnaaaaaa.
cuck.jpg
De bull durft niet, die is bang voor Petertje.

Duitse staat Saarland stopt na Pasen met lockdown
De Duitse deelstaat Saarland stopt na Pasen met de lockdown. Bioscopen, sportcentra en restaurants met buitenruimte mogen dan de deuren weer openen, zegt de premier van de regio. Mensen hebben wel een negatieve uitslag van een sneltest nodig om daar gebruik van te maken.

Saarland, dat grenst aan Luxemburg en Frankrijk, wordt daarmee de eerste Duitse staat die de lockdown onder voorwaarden beëindigt. Dat gebeurt vanaf 6 april. In lokale media wordt al geschreven over een "Saarland-Model".

Goed voorbeeld doet volgen. Hopelijk leren we hier wat van.

Terug
Naar boven