- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Goed. Geen idee of het wat is, en het heeft nogal wat haken en ogen. Maar in het kader van; je moet ergens beginnen.Nou, laat jij maar eens wat ideeën horen dan. Jij hebt altijd wel over alles wel iets te zeggen. Daar moet haast toch wel iets zinnigs/constructief uit komen. Kan niet anders.
Nieuwe leden komen hier meestal omdat ze een vraag hebben, bijvoorbeeld waar ze een betere sportschool kunnen vinden.
Er zijn hier best veel topics waar mensen opzoek zijn naar hardcore gyms. Maar als je opzoek bent naar een fijne gym, dan is het een hoop gezoek óf het advies is dat je op de 60kg dumbells moet letten.
Dat moet makkelijker en beter kunnen! Want als mensen niet weten waar ze voor kiezen, dan is het begrijpelijk dat ze voor de bugetgyms gaan.
Ik dacht eerst aan een keurmerk (volgens mij is dat makkelijk aan te vragen) maar ik denk dat je verder komt met een soort rankingsyteem zoals bijvoorbeeld de energietabel
Onderaan staan dan de bugetgym's, en info waarom het goedkoop is. Omdat je letterlijk alleen betaalt voor het gebruik van de aparatuur die daar ligt. Douchen is vaak €0,50 per keer, wat al snel een tientje in de maand is. Dan is de bugetgym helemaal niet zo goedkoop meer. En dat dat spitsuur. Als er leuk materiaal in een bugetgym ligt, is het tussen 7 en 9 onbereikbaar.
En omdat het zo massaal is, is er geen hond die de ongeschreven regels begrijpt (zoals supersetten doe je niet in het spitsuur
).Als je de bugetgyms vergelijkt met de fijne gyms, zijn er veel verschillen waarmee je een soort rankingsysteem kan maken, denk ik. Zou leuk zijn als het inzichtelijker wordt voor de mensen die gewoon serieus trainen en voor mensen die wedstrijden willen gaan doen. Misschien een soort bonus voor alles wat geen vereiste voor een goede gym hoeft te zijn, maar wat letterlijk een fijne bonus kan zijn. Zoals 'aanbevolen door ifbb bodybuiler', gym van nederlans kampioen [jaartal] bodybuilding/sterksteman , en dat soort dingen.