XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Tja als dat de enige optie is waardoor je dan weer kan gymmen is die drempel heel erg laag hoor
Ben ik bereid te doen als ik daardoor de gym in kan 4x in de week
+1.. het is in ieder geval weer iets. En zo'n snel test is toch een soort blaastest?

Uiteraard niet als lange termijn oplossing, maar als tussentijdse oplossing voordat we weer echt normaal gaan doen (ja daar hoop ik nog steeds op) is het beter dan niks.

Tja als dat de enige optie is waardoor je dan weer kan gymmen is die drempel heel erg laag hoor
Ben ik bereid te doen als ik daardoor de gym in kan 4x in de week
Dit. Zolang ik maar naar de gym kan. Kan me geen reet schelen hoeveel/hoevaak ik moet testen en waar die stok allemaal in moet worden gestopt. Ben niet bepaald in de positie om eisen te stellen dus laat maar komen.

Het goede voorbeeld vind ik vooral dat er eineindelijk een grote groep is die denken f**k die lockdown dit werkt ook niet we gaan iets anders proberen.

Het goede voorbeeld vind ik vooral dat er eineindelijk een grote groep is die denken f**k die lockdown dit werkt ook niet we gaan iets anders proberen.
Mensen elke keer €69 laten betalen voor sneltesten? Hoe denken ze de vraag aan te kunnen als iedereen zich moet laten testen en om de hoeveel dagen moet dit?

En wat zijn de gevolgen bij een (vals) positieve testuitslag?

Mensen elke keer €69 laten betalen voor sneltesten? Hoe denken ze de vraag aan te kunnen als iedereen zich moet laten testen en om de hoeveel dagen moet dit?
Die dingen zijn wel goedkoper. Los daarvan lijkt het mij onzin dat je moet testen voor de gym

Ik zou me eerder zorgen maken over de vals negatieve uitslagen.
Dat snap ik wel ja, omdat we hier gebruik maken van die PCR test.

Volgens mij zijn er ook antigeensneltesten, vergelijkbaar met een suikerziekte test. Je hebt dan een klein druppeltje bloed, en daarmee meet je je antistoffen. Of je die antistoffen hebt gekregen door covid of door een vaccin, maakt weinig uit.

Dat biedt best mogelijkheden voor als het vaccineren eindelijk op tempo is. Dan heb je de keuze (vaccineren of eens in de twee weken testen, ik meende rond de €7). Dan heb je hooguit nog een test voor grote evenementen, zoals festivals.

Maargoed. Aangezien ik niet begrijp waarom het allemaal zo moeilijk moet, zal ik het wel weer verkeerd begrijpen :o

Dat interesseert de mensen die nu staan te springen om weer naar de sportschool te gaan niet.
Je draait het om.
Als je een hele lange tijd niet kan sporten, is de kans groter dat je wel in het ziekenhuis komt (als je besmet raakt).

Terug
Naar boven