- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Elke keer voordat je gaat trainen een sneltest doenGoed voorbeeld doet volgen. Hopelijk leren we hier wat van.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke keer voordat je gaat trainen een sneltest doenGoed voorbeeld doet volgen. Hopelijk leren we hier wat van.

Tja als dat de enige optie is waardoor je dan weer kan gymmen is die drempel heel erg laag hoorElke keer voordat je gaat trainen een sneltest doen![]()
+1.. het is in ieder geval weer iets. En zo'n snel test is toch een soort blaastest?Tja als dat de enige optie is waardoor je dan weer kan gymmen is die drempel heel erg laag hoor
Ben ik bereid te doen als ik daardoor de gym in kan 4x in de week
Ik ook en ik ken de eigenaar daar regel ik dan wel wat mee 😋Tja als dat de enige optie is waardoor je dan weer kan gymmen is die drempel heel erg laag hoor
Dit, eigenaar vindt die maatregelen toch ook onnozel dus 9/10x wordt het wel door de vingers gezien en kun je zonder test naar binnenIk ook en ik ken de eigenaar daar regel ik dan wel wat mee 😋
Ik ook en ik ken de eigenaar daar regel ik dan wel wat mee 😋

Goed voorbeeld doet volgen. Hopelijk leren we hier wat van.

Haha
Juist 😋Dit, eigenaar vindt die maatregelen toch ook onnozel dus 9/10x wordt het wel door de vingers gezien en kun je zonder test naar binnen
Dit. Zolang ik maar naar de gym kan. Kan me geen reet schelen hoeveel/hoevaak ik moet testen en waar die stok allemaal in moet worden gestopt. Ben niet bepaald in de positie om eisen te stellen dus laat maar komen.Tja als dat de enige optie is waardoor je dan weer kan gymmen is die drempel heel erg laag hoor
Mensen elke keer €69 laten betalen voor sneltesten? Hoe denken ze de vraag aan te kunnen als iedereen zich moet laten testen en om de hoeveel dagen moet dit?Het goede voorbeeld vind ik vooral dat er eineindelijk een grote groep is die denken f**k die lockdown dit werkt ook niet we gaan iets anders proberen.
Die dingen zijn wel goedkoper. Los daarvan lijkt het mij onzin dat je moet testen voor de gymMensen elke keer €69 laten betalen voor sneltesten? Hoe denken ze de vraag aan te kunnen als iedereen zich moet laten testen en om de hoeveel dagen moet dit?
Ik zou me eerder zorgen maken over de vals negatieve uitslagen.En wat zijn de gevolgen bij een (vals) positieve testuitslag?
Dat interesseert de mensen die nu staan te springen om weer naar de sportschool te gaan niet.Ik zou me eerder zorgen maken over de vals negatieve uitslagen.
Dat snap ik wel ja, omdat we hier gebruik maken van die PCR test.Ik zou me eerder zorgen maken over de vals negatieve uitslagen.

Je draait het om.Dat interesseert de mensen die nu staan te springen om weer naar de sportschool te gaan niet.
Dat maakt juist wel veel uit, als het niet van een vaccin komt ben je namelijk besmet en kan ke besmettelijk zijn.Of je die antistoffen hebt gekregen door covid of door een vaccin, maakt weinig uit.
Als je verplicht in quarantaine moet na een vals positieve test is dat wel fijn om te weten.Je draait het om.
Als je een hele lange tijd niet kan sporten, is de kans groter dat je wel in het ziekenhuis komt (als je besmet raakt).