Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Niks tegen mensen die positief willen blijven, ga zo door, maar sommigen posten al een half jaar allemaal theorieën waarom de gyms wel eens open zouden kunnen gaan blabla... gaat niet gebeuren, accept it
Wat is jouw prognose dan?

1. Gyms mogen buitenfitness aanbieden momenteel, en dat is een reden om binnen de deuren gesloten te houden, want je kunt toch buiten sporten - aldus de overheid

2. Het is duidelijk dat gezondheidspreventie niks uitmaakt, anders waren sportlocaties in eerste instantie al noit gesoten

3. Bij versoepelingen zullen eerst ondernemingen/horeca verder mogen uitbreiden, die kunnen nagenoeg niks

gyms gaan niet open voor de zomer, helemaal niet met dit vaccinatietempo. Bewaar dit bericht maar en kom erop terug als het anders is tzt

Leuk, alleen zijn wij ook nog lang niet op het niveau van de UK en de VS wat betreft het vaccineren. Denk dat we toch ook daar op moeten wachten :(
1617642325116.png
Op basis van deze gegevens zeer deprimerend, zo komen we nooit uit de huidige situatie. Denk dat ik @Snuff-Sann te vriend ga houden.

Vanaf vandaag in Portugal mogen onder meer cafés, restaurants, scholen, musea en sportscholen hun deuren weer openen. Portugal zat sinds januari in een strenge lockdown, die vanaf 15 maart in fases wordt versoepeld.
Ik blijf het positief vinden er landen om ons heen juist weer gaan verruimen.

Maar ik begrijp dat dit vervelend nieuws is voor de complotdenkers die al maanden roepen dat er niet versoepeld gaat worden om de grote reset (wat dat volgens hun dan ook wezen mag) uit te kunnen voeren. Die theorie komt hiermee wel op losse schroeven te staan.

• Haha
Waarderingen: TT&A
:roflol: :roflol: :roflol:

Lekker wanhopig blijven hopen:roflol:

voor 1 juni gaat er 0,0 qua sport binnen open

• Like
Waarderingen: TT&A
Tijd voor een nieuwe poll dan maar weer.

Ik blijf het positief vinden er landen om ons heen juist weer gaan verruimen.
Hebben ze niet vlak voor Pasen in landen om ons heen de teugels flink aangetrokken?

Denk dan aan Duitsland, België en het VK.

Zelf verwacht ik tussen nu en ergens in juni wel versoepelingen, ook voor de sportscholen, maar dat is puur op het verloop van vorig jaar gebaseerd.
gyms gaan niet open voor de zomer, helemaal niet met dit vaccinatietempo. Bewaar dit bericht maar en kom erop terug als het anders is tzt
Doe deze er ook maar bij, ik ben maar iets positiever dan jij.

Hebben ze niet vlak voor Pasen in landen om ons heen de teugels flink aangetrokken?

Denk dan aan Duitsland, België en het VK.

Zelf verwacht ik tussen nu en ergens in juni wel versoepelingen, ook voor de sportscholen, maar dat is puur op het verloop van vorig jaar gebaseerd.

Doe deze er ook maar bij, ik ben maar iets positiever dan jij.
Ik heb zelf ook niks liever dan dat de sportscholen morgen weer open gaan, maar het is mij allang duidelijk dat de overheid geen boodschap heeft aan gezondheid. Dat is volgens hen alleen via prikjes te bereiken

Terug
Naar boven