XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Mensen elke keer €69 laten betalen voor sneltesten? Hoe denken ze de vraag aan te kunnen als iedereen zich moet laten testen en om de hoeveel dagen moet dit?
Daar in Saarland gaan ze snel testen gratis aanbieden. Het idee is dat dat veel goedkoper is dan de economie dicht houden.

• Like
Waarderingen: TT&A
Dit. Zolang ik maar naar de gym kan. Kan me geen reet schelen hoeveel/hoevaak ik moet testen en waar die stok allemaal in moet worden gestopt. Ben niet bepaald in de positie om eisen te stellen dus laat maar komen.

Maar een paar tientjes uitgeven zodat je nu kan trainen doe je dan weer niet?

Laatst bewerkt:
Maar een paar tientjes uitgeven zodat je nu kan trainen doe je dan weer niet?

Geen paar tientjes uitgeven en een half jaar beteuterd op de bank blijven zitten :roflol: Nee dan moet je gewoon een gebrek aan ruimte hebben, zo pinnig is de Nederlander nou ook weer niet of ik onderschat de gemiddelde Hollander.

Waar in Groningen kun je voor een paar tientjes buiten trainen? Ik heb nog geen sportschool kunnen vinden die dit aanbiedt.

Geen paar tientjes uitgeven en een half jaar beteuterd op de bank blijven zitten :roflol: Nee dan moet je gewoon een gebrek aan ruimte hebben, zo pinnig is de Nederlander nou ook weer niet of ik onderschat de gemiddelde Hollander.

Ja hij kan in een buitentent trainen maar wilt daarvoor niet een abbo afsluiten, ik zou geen moment twijfelen.

Ja hij kan in een buitentent trainen maar wilt daarvoor niet een abbo afsluiten, ik zou geen moment twijfelen.

Oh dacht wat spul voor thuis aanschaffen.
Ik moet over paar weken verhuizen en zit dan even zonder gym, zie mijzelf ook nog niet snel nog een gym binnenstappen :(

Waar in Groningen kun je voor een paar tientjes buiten trainen? Ik heb nog geen sportschool kunnen vinden die dit aanbiedt.
Ik zag in vinkhuizen (aan het hoendiep bij dat tankstation in de buurt) een, naar het lijkt tijdelijke, locatie van Harimau waar buiten wat bokszakken hingen. Geen idee of je er ook wat anders kan doen buiten en hoeveel dat kost maar je zou kunnen informeren.

Er gloort hoop alle Jezus nog aan toe!!11!1!

20210405_185949.jpg

Leuk, alleen zijn wij ook nog lang niet op het niveau van de UK en de VS wat betreft het vaccineren. Denk dat we toch ook daar op moeten wachten :(
1617642325116.png
Over de tijd gaan wij wel een inhaalslag maken. Ja we lopen een paar weken achter, maar laten we het positief bekijken. Wat nu in de VK gebeurt ligt voor ons in het verschiet.. Gaat echt geen maanden meer duren. De verwachting is dat in mei alle 60 plussers gevaccineerd zijn of worden. Dan gaat de ziekenhuisbezetting hier ook versoepelingen mogelijk maken.

#teamglashalfvol

#teamrealistisch

• Haha
Waarderingen: Onit
Ik kwam een medewerker van de f4f tegen waar ik sportte, die zei dat ze op de interne vergadering verwachtte dat ze pas 1 juni weer open konden.

Nu maar hopen dat ze het verkeerd hebben.

Niks tegen mensen die positief willen blijven, ga zo door, maar sommigen posten al een half jaar allemaal theorieën waarom de gyms wel eens open zouden kunnen gaan blabla... gaat niet gebeuren, accept it

Terug
Naar boven