AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open? (1 bezoeker)

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Ja, en dan is de VS maar een klein deel, kijk maar

Kwam de stijging niet met name door de Afrikaanse varkenspest, zoiets meen ik gelezen te hebben. We zijn wel de op een na grootste landbouw exporteur ter wereld, na Amerika. Bizar eigenlijk.
 
Die hoef je niet te geloven. Als je er genoeg van snapt kun je het zelf controleren. Dat is nou juist het mooie.
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon de YouTube/Facebook bullshit geloven van mensen die belangen hebben bij het jou besodemieteren.
Ik snap het, juist daarom geloof ik veel van de zogenaamde 'wetenschap' omtrend covid niet.
 
Iets minder blowen helpt. Deed ik vroeger ook hoor, maar serieus.
Enige scepsis door de wisselwerking van politiek en wetenschap is toch ook wel op z'n plaats.

Als het WODC voor de MinJus al rapporten aanpast en we met Corona zien dat Regering en OMT zich ook wederzijds laten beïnvloeden, geeft dat toch een smet op de wetenschap.

En dan heb ik het nog niet eens over hoe de Slachtofferstudies op basis van onfalsificeerbare meningen aan de de andere takken meent te mogen opleggen wat acceptabele uitkomsten zijn.

Ik ben het grootdeels met je eens hoor, maar er wordt nogal eens selectief gewinkeld in de wetenschap.
 
Laatst bewerkt:
Enige scepsis door de wisselwerking van politiek en wetenschap is toch ook wel op z'n plaats.

Als het WODC voor de MinJus al rapporten aanpast en we met Corona zien dat Regering en OMT zich ook wederzijds laten beïnvloeden, geeft dat toch een smet op de wetenschap.

En dan heb ik het nog niet eens over hoe de Slachtofferstudies op basis van onfalsificeerbare meningen aan de de andere takken meent te mogen opleggen wat acceptabele uitkomsten zijn.
Tuurlijk. Ik heb het toch ook niet over RIVM of de overheid? Epidemiologie en vaccinatie zijn gewoon prima.

Dat de ggd’s en de rest van de overheid bevolkt worden door prutsers Bennink het mee eens als je dat wilt weten. En de bestuurscultuur is ook compleet rot. Allemaal doodsbang voor hun eigen politieke hachje en daarom dus niet doen wat het beste is voor Nederland.
 
Enige scepsis door de wisselwerking van politiek en wetenschap is toch ook wel op z'n plaats.

Als het WODC voor de MinJus al rapporten aanpast en we met Corona zien dat Regering en OMT zich ook wederzijds laten beïnvloeden, geeft dat toch een smet op de wetenschap.

En dan heb ik het nog niet eens over hoe de Slachtofferstudies op basis van onfalsificeerbare meningen aan de de andere takken meent te mogen opleggen wat acceptabele uitkomsten zijn.

Ik ben het grootdeels met je eens hoor, maar er wordt nogal eens selectief gewinkeld in de wetenschap.
Cherry picking doen ze aan alle kanten. Daarom moet je artikelen zelf leren lezen. En met name reviews en meta analyses. Het helpt als je wat verstand hebt van statistiek ook.

De sleutel is: zelf blijven nadenken.
 
Gisteren voor het eerst weer eens boodschappen gedaan zonder, wat een opluchting. Ik begrijp niet waarom ik mee ben gegaan in die hysterie. Moet nu gewoon lachen als ik anderen als een mak schaap met zo'n ding op zie lopen.

Physical distancing, face masks, and eye protection to prevent person-to-person transmission of SARS-CoV-2 and COVID-19: a systematic review and meta-analysis​


->blijkt toch enig effect te sorteren, zitten verschillen in qua kwaliteit maar zelfs de goedkope en/of zelfgemaakte kunnen helpen.
 
Iets minder blowen helpt. Deed ik vroeger ook hoor, maar serieus.
Maar serieus wat? Omdat ik niet in jouw onzin geloof ben ik een stoner?

Er is weinig wetenschappelijks aan de meeste onzin rondom het covid-beleid. Zie nu bijv. Rotterdam, terrassen blijven gesloten maar de gemeente plaatst wel overal picknicktafels waar mensen kunnen zitten.

Dit heeft allemaal niks te maken met wetenschap. Dit is achterlijk beleid. Maar draag vooral je niet-werkende niet-medische mondkapje terwijl je buiten 1,5m afstand houdt.
 
Jij bent echt een vingerwijzende NSB’er. Manmanman schaam je kapot
Nou nou nou, tis weer gezellig hier!:heart:

Ieder zijn mening toch? Ik was gewoon benieuwd naar iemands beweegredenen om zonder mondkapje de supermarkt te bezoeken. Omdat je zelf niet gelooft in het nut ervan en omdat het zo lekker voelt zonder, vind ik een nogal egoïstische insteek.
 
Nou nou nou, tis weer gezellig hier!:heart:

Ieder zijn mening toch? Ik was gewoon benieuwd naar iemands beweegredenen om zonder mondkapje de supermarkt te bezoeken. Omdat je zelf niet gelooft in het nut ervan en omdat het zo lekker voelt zonder, vind ik een nogal egoïstische insteek.
Mensen belemmeren in hun vrijheden omdat jij angstig bent vind ik eigenlijk best egoïstisch.
 
Maar serieus wat? Omdat ik niet in jouw onzin geloof ben ik een stoner?

Er is weinig wetenschappelijks aan de meeste onzin rondom het covid-beleid. Zie nu bijv. Rotterdam, terrassen blijven gesloten maar de gemeente plaatst wel overal picknicktafels waar mensen kunnen zitten.

Dit heeft allemaal niks te maken met wetenschap. Dit is achterlijk beleid. Maar draag vooral je niet-werkende niet-medische mondkapje terwijl je buiten 1,5m afstand houdt.
Daar heb ik het toch niet over? Ik reageer op dat het ‘gewoon een griepje’ verhaal aantoonbaar onzin is.

Of je dan alle maatregelen goed vindt? Daar kan je over discussiëren. Van mij mogen de terrassen en winkels open, want iedereen zit nu in de parken. En huisfeestjes houd je niet echt tegen. Ik vind sowieso dat er slecht gecommuniceerd wordt en dat het kabinet te veel schuilt achter omt, rivm, Gezondheidsraad

Ik vind wel dat we moeten oppassen dat het niet uit de klauwen loopt met besmettingen en dat de ziekenhuizen het niet meer aan kunnen. Als je wel eens met exponentiele chemische reacties hebt gewerkt snap je misschien beter hoe hard dat mis gaat. Voor mij is de enige weg naar ‘normaal ‘ vaccineren. Het alternatief is nog tienduizenden doden in Nederland. Ik vind dus dat we zo snel mogelijk , zo veel mogelijk mensen moeten vaccineren. Eventueel vrouwen onder de 40 Pfizer geven, als die een klein risico lopen.

Maar al dat wachten, stoppen etc is echt de pest voor welk vertrouwen ook. Dus dat moet vooral doorgaan. Wie niet wil die neemt geen vaccin. Maar dan verder niet janken dat je totdat iedereen aan de beurt us geweest die wel wil, niet overal aan mee kan doen. Tenzij je bewezen niet besmettelijk bent.
 
TT&A Wat is je punt?
Als je zonder mondkapje rondloopt waar dat verplicht is heb je toch schijt aan de mondkapjesplicht? Mooier kan ik het niet maken.
 
TT&A Wat is je punt? Als je zonder mondkapje rondloopt waar dat verplicht is heb je toch schijt aan de mondkapjesplicht? Mooier kan ik het niet maken.
‘Iedereen mag zijn mening hebben’

vervolgens wegzetten als ‘schijt hebben aan’

kom eens uit je schelp man. Nee beter, blijf hele dagen binnen met je rolluiken dicht.
 
Als je wel eens met exponentiele chemische reacties hebt gewerkt snap je misschien beter hoe hard dat mis gaat.
Ja dat heb ik wel is gedaan. Chemische kinetiek, reactieorde bepalen enzo.

Voor mij is de enige weg naar ‘normaal ‘ vaccineren.
Daar ben ik het dus niet mee eens.

Wie niet wil die neemt geen vaccin. Maar dan verder niet janken dat je totdat iedereen aan de beurt us geweest die wel wil, niet overal aan mee kan doen. Tenzij je bewezen niet besmettelijk bent.
Ik bekijk het andersom. Iedereen die niet gevaccineerd is blijft maar lekker thuis als ze bang zijn zodat de rest door kan met leven.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat heb ik wel is gedaan. Chemische kinetiek, reactieorde bepalen enzo.


Daar ben ik het dus niet mee eens.


Ik bekijk het andersom. Iedereen die niet gevaccineerd is blijft maar lekker thuis als ze bang zijn zodat de rest door kan met leven.
Dat mag je vinden. Ik ben het daar niet mee eens. En ik ben blij dat de overheid (ja, die prutsers) probeert de rechtne van mensen af te wegen. En jouw 'vrijheid' niet ten koste laat gaan van de gezondheid van anderen. Ik ben niet echt een risicogeval, dus geldt niet een svoor mij persoonlijk. Mensen die risico lopen zonderen zich al een jaar af. Alsnog gaan er best veel dood.

Je zult even moeten wachten een paar weken tot iedereen die wil de kans heeft gehad zich te vaccineren. Daarna zal het me aan mijn reet roesten aan welke antivaxer je het virus geeft of van wie je het krijgt, dat is jouw eigen vrijheid.
 
Back
Naar boven