@imnewhere loopt op straat ook met grote bogen om mensen heen om vervolgens zenuwachtig naar ze te lachen.@imnewhere gaat ook rennen om 21:55 als die nog niet thuis is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@imnewhere loopt op straat ook met grote bogen om mensen heen om vervolgens zenuwachtig naar ze te lachen.@imnewhere gaat ook rennen om 21:55 als die nog niet thuis is.
twee opties intended?
Eigenlijk is dit heel bizar hé.Ik krijg zowaar een geweldig idee. Kippen worden ook jaarlijks ingeent tegen de vogelgriep, en toch is er elke paar jaar een zware vogelgriep uitbraak (of juist DOOR die jaarlijkse vaccinatie?) waardoor alle kippen geruimd moeten worden....
De voedelketen is volledig verziekt, het is aftellen tot het volgende grote schandaal. Maargoed ik eet dalijk weer gewoon 5 eieren met of zonder FipronilEigenlijk is dit heel bizar hé.
Varkens worden massaal naar China geëxporteerd. Vanwege de EU worden de Nederlandse varkens niet ingeent tegen de varkensgriep. Wat gek is, want afgelopen zomer zag je langs de snelweg vaak waarschuwingen dat varkensgriep heerst.
China wil juist niet gevaccineerd vlees. Met het oog op covid is dat toch ironisch.
Het is hetzelfde als met de MKZ, 20 jaar geleden. Als er ergens mkz uitbrak, werd er letterlijk op de kaart met een passer een cirkel van 20km getekend. Al die boerderijen moesten geruimd worden.
Ondertussen lag het Argentijnse biefstuk hier in de supermarkt. Want wat wij eten maakt allemaal niet uit. Dat non-vaccinatie beleid is puur en alleen voor de export.
Lang leve de EU!
Geen idee hoe het hier met de pluimvee zit. Maar als ik kijk naar de ligging van Nederland, zat dat ook wel weer een gek verhaal zijn waarbij geld belangrijker is dan enig belang van de burgers.

Jij bent echt een vingerwijzende NSB’er. Manmanman schaam je kapotJe was in een winkel waar geen mondkapjesplicht gold? Of heb je sinds gisteren schijt aan die mondkapjesplicht en neem je de verbaasde en afkeurende blikken en een eventuele boete voor lief?
Die hebben zeker eerst hun chimps gevaccineerd.Ik de VS vaccineren ze serieus champansees tegen Covid-19. Best wel sneu dat die blijkbaar boven dak- en thuislozen staan en dat Afrika sowieso amper vaccins heeft.
Ze schijnen dat eerst met mondkapjes geprobeerd te hebben, maar dat weigeren de aapjes.Ik de VS vaccineren ze serieus champansees tegen Covid-19. Best wel sneu dat die blijkbaar boven dak- en thuislozen staan en dat Afrika sowieso amper vaccins heeft.

Die denken : de mens stamt af van de aap, dus als die immuun is, worden wij dat ook.
Dan moeten ze wel eerst ontwaken.Ze schijnen dat eerst met mondkapjes geprobeerd te hebben, maar dat weigeren de aapjes.![]()
Alleen zijn chimpansees geen apen en stammen wij ook niet van de chimpansees af...Die denken : de mens stamt af van de aap, dus als die immuun is, worden wij dat ook.
![]()
Kwam AIDS niet bij de chimp(achtigen) vandaan?Alleen zijn chimpansees geen apen en stammen wij ook niet van de chimpansees af...
Dierproeven zijn toch gebruikelijk. Is ook een beetje gek als een medicijn of vaccin gelijk op mensen getest wordtIk de VS vaccineren ze serieus champansees tegen Covid-19. Best wel sneu dat die blijkbaar boven dak- en thuislozen staan en dat Afrika sowieso amper vaccins heeft.
Op de linkerbaanNee @imnewhere rijdt altijd minimaal 10 km/u zachter dan de maximumsnelheid.
Daar dachten de Jappen toch echt anders over.Dierproeven zijn toch gebruikelijk. Is ook een beetje gek als een medicijn of vaccin gelijk op mensen getest wordt
Van chimpansees zijn er niet zo veel en worden met uitsterven bedreigd, van afrikanen zijn er eerst nog wel genoeg.Ik de VS vaccineren ze serieus champansees tegen Covid-19. Best wel sneu dat die blijkbaar boven dak- en thuislozen staan en dat Afrika sowieso amper vaccins heeft.
Die hoef je niet te geloven. Als je er genoeg van snapt kun je het zelf controleren. Dat is nou juist het mooie.
Oh?
Werd over iets soortgelijks reeds in 1997 al een stukje over geschreven.Vanwege de EU worden de Nederlandse varkens niet ingeent tegen de varkensgriep.