- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Je aannames zouden heel goed kunnen kloppen.De mensen in die drukke menigte zijn ook niet bepaald de doelgroep die op de IC of een verpleegafdeling terechtkomt wanneer zij corona oplopen. Daarbij kunnen zij hun opa en oma niet meer besmetten aangezien die inmiddels ingeënt zijn. Ik vermoed ook dat we deze 'excessen' niet terug zien in de cijfers. Daarbij wordt er nu wel degelijk aardig goed gevaccineerd, en hebben we mogelijk een gunstig seizoen effect. Blijft koffiedik kijken, maar het is niet uitgesloten. Zelfs de grootste zuurpruim (dhr. Kuipers) is op zijn manier optimistisch over de nabije toekomst.![]()
Dat Kuipers en Gommers de ene dag veel optimistischer zijn dan de vorige dag doet ergens vermoeden dat nogal druk op de heren is uitgeoefend.
He kan allemaal best goed gaan, er zijn ook redenen om aan te nemen dat het goed gaat, maar de marge om tegenvallers op te vangen is momenteel nihil.
Itt tot eerdere gelegenheden is wat ik vandaag post geen verwachting van wat ik denk dat er gaat gebeuren, maar een nadruk op wat er mis zou kunnen gaan voor het openen van de gyms.