MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Ooh wat zou het mooi zijn 11 mei.
Doe ik die dag wel een extra setje curls uit respect naar die 800 IC patiënten
Dat zijn er op 11 mei volgens de rekenmodellen (ja ja ja ik weet dat het aannames zijn) minder dan 800. :)

Hoeveel het er ook mogen zijn, ik doe mee met dat setje extra curls. :D

Ooh wat zou het mooi zijn 11 mei.
Doe ik die dag wel een extra setje curls uit respect naar die 800 IC patiënten

Dat zijn er op 11 mei volgens de rekenmodellen (ja ja ja ik weet dat het aannames zijn) minder dan 800. :)

Hoeveel het er ook mogen zijn, ik doe mee met dat setje extra curls. :D
Ik doe eigenlijk nooit curls, maar 11 mei Nationale Curls in het Squatrack-dag?

Even testen hoe kort de lontjes zijn...

Frankrijk versoepelt coronamaatregelen: buitenlandse toeristen vanaf 9 juni welkom
Frankrijk heeft aangekondigd vanaf 3 mei in etappes versoepelingen van de geldende coronamaatregelen door te voeren. Op 3 mei gaan de scholen gedeeltelijk open en is hoeven de inwoners van het land geen schriftelijke toestemming te hebben om naar buiten te gaan. Ook is het dan weer toegestaan om tussen de verschillende Franse regio's te reizen.

Vanaf 19 mei mogen er meer winkels, terrassen, musea, sportlocaties en theaters open. Daarbij gelden nog wel beperkingen. Een maand later is het de beurt aan restaurants en café's.

Vanaf 9 juni zijn buitenlandse toeristen weer welkom in Frankrijk. Die bezoekers moeten dan wel kunnen aantonen dat ze recent negatief zijn getest op corona of zijn gevaccineerd.

De avondklok wordt in de plannen van de Franse regering afgeschaft op 30 juni. In de maanden ervoor gaat die maatregel steeds later in.

Heel relevant wat andere landen doen ja

Mooi, kunnen we in elk geval naar Frankrijk op vakantie. :thumb: Je suis jolly :D

Ik begreep dat hier in het ziekenhuis in Zwolle, de complete covid afdeling 23 mensen is en dat personeel deze week gewoon vakanties kan nemen (wat ze vanzelfsprekend gegund is). Das gewoon een totaal ander beeld dan wat in de media geschetst wordt.
O maar dat is/was in R'dam ook zo hoor Brain, in Erasmus renden ze zich rot en in het ziekenhuis waar de vriendin van een vriend van me werkte hebben ze t zelden zo rustig gehad.

O maar dat is/was in R'dam ook zo hoor Brain, in Erasmus renden ze zich rot en in het ziekenhuis waar de vriendin van een vriend van me werkte hebben ze t zelden zo rustig gehad.
Ook wel logisch. Die paar coronalijers eisen alles op dus ja dan is het wel hectisch naar opzich vrij rustig.

Bedoel je dan alle covid of alleen de IC en wat is het maximum in dat ziekenhuis?

Het gaat uiteindelijk om het landelijke beeld. Jouw nieuwe held Ernst Kuipers was gisteren niet helemaal zeker van de goede afloop, al gaf hij wel aan dat we nog niet op code zwart zitten.
De hele corona afdeling zou er in totaal 23 hebben. Als je hier kijkt, vallen die aantallen ook wel mee

De hele corona afdeling zou er in totaal 23 hebben. Als je hier kijkt, vallen die aantallen ook wel mee
Maar wat is het maximum aantal plekken en hoe hoog is het hoogste niveau ooit gehaald?

Als ik verder klik op die site kom ik namelijk landelijk op een heel hoge ziekenhuisbezetting (1891 zonder IC) door covid.

Als de sportschool open gaat op 11 mei, moeten we dan ook eerst een negatieve test laten zien of een vaccinatie bewijs?

Als de sportschool open gaat op 11 mei, moeten we dan ook eerst een negatieve test laten zien of een vaccinatie bewijs?
De brancheorganisatie gaf eerder aan dat een negatief testbewijs niet voor sportscholen zal gelden. Welke voorwaarden er wel gaan gelden is overigens ook nog niet bekend (dat komt vanuit VWS).

Terug
Naar boven