- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is dus de “medemens” waar we zo nodig rekening mee moeten houden.Die comments op dat artikel, wat een verschrikkelijke mensen "blij dat de versoepelingen niet door gaan". Walgelijke maatregelliefhebbers.
Ik ben nieuwsgierig naar het daadwerkelijk aantal besmettingen in de sportscholen gedurende de afgelopen periode dat ze geopend waren.
Heeft iemand een bron die hier inzicht in geeft?
Of men er degelijk onderzoek naar heeft kunnen doen betwijfel ik, dat ter zijde.
Er is geen onderzoek naar gedaan, net zoals bij de horeca. Iig niet vanuit het RIVM.Ik ben nieuwsgierig naar het daadwerkelijk aantal besmettingen in de sportscholen gedurende de afgelopen periode dat ze geopend waren.
Of men er degelijk onderzoek naar heeft kunnen doen betwijfel ik, dat ter zijde.
Pagina 14, 2e alineaA recent randomized control trial, involving 3,764 participants, developed by the University
of Oslo (Helsingen et al., 2020)31, showed no virus transmission or increase in COVID-19
related risk to opening of training facilities providing good hygiene and distancing measures were
observed.
Hij vroeg toch niet om een onderzoek vanuit de Rijksoverheid? Dat onderzoek wat ik deel is zelfs op Europees niveau en door zijn omvang veel interessanter qua data.@Japio kan je mij wel minnen, maar ik heb geen enkel onderzoek vanuit de Rijksoverheid gezien waaruit blijkt dat de sportscholen of horeca (restaurants) de verspreiding van covid vergroten.
Het door jouw gepostte onderzoek zegt ook het tegendeel:
Pagina 14, 2e alinea
TouchéHij vroeg toch niet om een onderzoek vanuit de Rijksoverheid? Dat onderzoek wat ik deel is zelfs op Europees niveau en door zijn omvang veel interessanter qua data.
Zelfs dat bron en contact onderzoek van de GGD is nietszeggend. Want als iemand bijvoorbeeld de taal slecht beheerst, wordt er gewoon ingevuld dat iemand thuis besmet is. Dat geeft een vertekend beeld.Ik ben nieuwsgierig naar het daadwerkelijk aantal besmettingen in de sportscholen gedurende de afgelopen periode dat ze geopend waren.
Daar gaat het gesprek hier al drie kwartier over. Maar bedankt dat je het nogmaals aanhaalt.Pretparken, dierentuinen en sportscholen blijven voorlopig dicht. Het kabinet zal vanaf 11 mei de coronamaatregelen niet verder versoepelen. Het Catshuisoverleg van morgen is afgelast.

Pretparken, dierentuinen en sportscholen blijven voorlopig dicht. Het kabinet zal vanaf 11 mei de coronamaatregelen niet verder versoepelen. Het Catshuisoverleg van morgen is afgelast.Daar gaat het gesprek hier al drie kwartier over. Maar bedankt dat je het nogmaals aanhaalt.![]()
@ThuggishRuggishKan iemand nog een keer herhalen wat er nou precies besloten is?
Pretparken, dierentuinen en sportscholen blijven voorlopig dicht. Het kabinet zal vanaf 11 mei de coronamaatregelen niet verder versoepelen. Het Catshuisoverleg van morgen is afgelast.
En hoe“Gezondheid dat is wat telt en niet of een sportschool of dergelijke weer open moet”
Jij wat broer?!
Ondertussen wel de McDonalds open![]()