XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Nog langer? Pfffff. Ik in straks weer met 50kilo bench beginnen.

Ik hoor van allerlei mensen dat er bij hun in de buurt overal tentgyms zijn met heel wat toestellen en squatracks buiten. Hier in Haarlem kan ik echt niks vinden.(weet iemand er toevallig een in die omgeving?
Ik vraag me af hoe dat bij de mensen in dit topic zit. Hebben jullie toegang tot een tentgym?

Ik hoor van allerlei mensen dat er bij hun in de buurt overal tentgyms zijn met heel wat toestellen en squatracks buiten. Hier in Haarlem kan ik echt niks vinden.(weet iemand er toevallig een in die omgeving?
Ik vraag me af hoe dat bij de mensen in dit topic zit. Hebben jullie toegang tot een tentgym?
Haarlem zou je moeten vragen aan @ProudPizza , @Bokito of @Fallingout .

Antwoord op je andere vraag:
Ja, ik heb toegang tot een tentgym. Ken er 6 bij mij in de buurt.

Cardiofitness Beverwijk.

Ik ben gewoon gaan Googlen op mijn woonplaats + sportschool, en dan 'nu open' aangevinkt. Al heeft dat letterlijk op dit tijdstip wat minder nut, maar je begrijpt het wel :o
En je kan natuurlijk ook gewoon langsgaan bij sportscholen in je regio, zo'n tent valt wel op.

Tent waar ik sport heeft alles verdeeld in vakken waar maximaal 4 mensen tegelijkertijd in mogen. Vakken met oefeningen per spiergroep, paar vakken met losse bankjes, geen gedoe met ver van tevoren reserveren, erg fijn.

Komt er morgen weer een Catshuisoverleg en zo ja, wat kom daar uit m.b.t. stap 2 van het openingsplan. Ik schat de kans dat de sportscholen op 18 mei beperkt opengaan, gezien het OMT advies dat de instroom in de ziekenhuizen met 20% moet zijn gedaald, op <5%.
Ja dus:

Catshuisberaad​

Vandaag overleggen leden van het kabinet met coronadeskundigen op het Catshuis. Ze bespreken of de coronasituatie genoeg is verbeterd voor nieuwe versoepelingen per woensdag 19 mei. Het kabinet geeft dinsdagavond weer een persconferentie.

Kan Jaap niet een belletje plegen en zeggen dat de situatie amper verbeterd is?

Hoezo mogen bepaalde influencers wel gewoon binnen sporten? 🧐🤷‍♂️

Terug
Naar boven