ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niets mis meeNog langer? Pfffff. Ik in straks weer met 50kilo bench beginnen.
Haarlem zou je moeten vragen aan @ProudPizza , @Bokito of @Fallingout .Ik hoor van allerlei mensen dat er bij hun in de buurt overal tentgyms zijn met heel wat toestellen en squatracks buiten. Hier in Haarlem kan ik echt niks vinden.(weet iemand er toevallig een in die omgeving?
Ik vraag me af hoe dat bij de mensen in dit topic zit. Hebben jullie toegang tot een tentgym?
Haarlem zou je moeten vragen aan @ProudPizza , @Bokito of @Fallingout .
Antwoord op je andere vraag:
Ja, ik heb toegang tot een tentgym. Ken er 6 bij mij in de buurt.

Ow, sorry. Dacht dat je uit die buurt kwam.Ik woon helemaal niet in Haarlem
Heb daar wel gestudeerd tot in 2018, maar ben maar 2x naar de BasicFit geweest.
Daarentegen sport ik wel bij een tentsportschool ja!

Ik ben gewoon gaan Googlen op mijn woonplaats + sportschool, en dan 'nu open' aangevinkt. Al heeft dat letterlijk op dit tijdstip wat minder nut, maar je begrijpt het welIk hoor van allerlei mensen dat er bij hun in de buurt overal tentgyms zijn met heel wat toestellen en squatracks buiten. Hier in Haarlem kan ik echt niks vinden.(weet iemand er toevallig een in die omgeving?
Ik vraag me af hoe dat bij de mensen in dit topic zit. Hebben jullie toegang tot een tentgym?
Ja dus:Komt er morgen weer een Catshuisoverleg en zo ja, wat kom daar uit m.b.t. stap 2 van het openingsplan. Ik schat de kans dat de sportscholen op 18 mei beperkt opengaan, gezien het OMT advies dat de instroom in de ziekenhuizen met 20% moet zijn gedaald, op <5%.
Ja, want de kans dat ze ineens gaan versoepelen is zo groot. En laat ze dat alsjeblieft niet doen, want dan gaan we allemaal doodKan Jaap niet een belletje plegen en zeggen dat de situatie amper verbeterd is?

Of gewoon effe een keer z'n bek houden.Kan Jaap niet een belletje plegen en zeggen dat de situatie amper verbeterd is?
Don’t shoot the messenger, especially when you sent out a request.
Kan jij niet gewoon ff corona krijgen?Kan Jaap niet een belletje plegen en zeggen dat de situatie amper verbeterd is?
GeldHoezo mogen bepaalde influencers wel gewoon binnen sporten? 🧐🤷♂️
Hoe groot is de kans nou dat je dat heden ten dage oploopt met al die gevaccineerden in Nederland en al die beperkende maatregelen.
Oke bedankt dat is het dus niet. 🤣
Jij denkt niet dat sommige gewoon 500 per maand betalen om door te mogen sporten? Ik ken namelijk mensen die dat doen en ze zijn geen influencers.