Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Jij denkt niet dat sommige gewoon 500 per maand betalen om door te mogen sporten? Ik ken namelijk mensen die dat doen en ze zijn geen influencers.
Dan lijkt het mij niet handig dit op hun socialmedia te plaatsen wat deze "influencer" wel doet.

Dus zodoende mijn vraag.

Hoezo mogen bepaalde influencers wel gewoon binnen sporten? 🧐🤷‍♂️
Als topsporter mag het volgens mij wel. De ruimte huren is denk ik ook volgens de regels (dat doet de gemeente volgens mij ook nog steeds). En misschien zijn ze in Duitsland alweer open?

Een grotere stijging bij de 20-29 jarigen en een groter verschil t.o.v. de overige leeftijdscategorieën.
Blijft gek dat alleen die leeftijd ziek wordt van koningsdag. Of beter gezegd, dat 't op koningsdag gegooid wordt.

Hoger onderwijs is weer open vanaf 26 april. En die zitten niet in de buitenlucht.

Uit de T:
"Overlap tussen groep met grootste stijging besmettingen en gemiddelde sportschool bezoeker."

Sportscholen binnen open vanaf 30 jaar dan maar?

Blijft gek dat alleen die leeftijd ziek wordt van koningsdag. Of beter gezegd, dat 't op koningsdag gegooid wordt.

Hoger onderwijs is weer open vanaf 26 april. En die zitten niet in de buitenlucht.
Maar houden in de lokalen wel afstand.

Zie ook artikel in Avondklok topic dat ik zojuist postte.

Gezien de leeftijd wel zeer grote kans dat het een behoorlijke rol speelt.

Volgens Marino van Zelst is er een grote toename van besmettingen in de categorie feest, maar ook daar valt meer onder dan K-dag.

Die groep heeft sowieso het grootste verspreidingseffect.

Laatst bewerkt:

Klopt, maar de cijfers binnen die groep lopen wel as enige. Wat zou dan de verklaring daarvoor kunnen zijn?

Ik begin al dromen te hebben om terug deftig te liften dus het wordt tijd...
Begin juni zal mogelijk lukken.

Maar houden in de lokalen wel afstand.

Zie ook artikel in Avondklok topic dat ik zojuist postte.

Gezien de leeftijd wel zeer grote kans dat het een behoorlijke rol speelt.

Volgens Marino van Zelst is er een grote toename van besmettingen in de categorie feest, maar ook daar valt meer onder dan K-dag.

Die groep heeft sowieso het grootste verspreidingseffect.
Met onvoldoende ventilatie heeft afstand houden amper nut, kijk maar naar die zangkoren waar op anderhalve meter massaal besmet raakte. Zonder ventilatie zouden aerosolen tot een meter of 8 kunnen zweven, daarom zijn liften en toiletten meestal niet de handigste ruimtes.
Vorig jaar was al vroeg bekend dat de ventilatie op scholen ondermaats was, en tot op heden is daar amper in geïnvesteerd. Dan is het een keuze. En dat er dan gewezen wordt naar de parken en koningsdag neigt aardig naar valse voorlichting

Klopt, maar de cijfers binnen die groep lopen wel as enige. Wat zou dan de verklaring daarvoor kunnen zijn?
Hogescholen. Dat sluit veel beter aan qua leeftijd

Ja dat zal best. Eerst buiten feestje vieren daarna in groepjes bij Iemand zitten.

Maar dat deden ze sowieso wel al. Dat in combinatie met school reken uit je winst.

Terug
Naar boven