TT&A
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.482
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gaan mensen ook niet mee akkoord, laat staan gyms die dan gewoon buitenfitness blijven aanbiedenZou wat zijn als voorwaarde dat je elke keer een negatieve test mee moet nemen om te mogen trainen.
Mentat legt alles boven jou post al uit.
Jouw
Vind ik ook goed, ik ben meer van de cijfertjes dan van de lettertjes.
Volgensmij proberen ze zichzelf te verschuilen achter de cijfers en zo mensen t idee te geven dat het ook buiten hun macht ligtCorrect me if i´m wrong, maar ze gaan dus dinsdag de knoop doorhakken om te kijken of de daling in de cijfers nog doorzet. Tussen nu en dinsdag zit alleen nog morgen. Waarom zou die ene dag nog belangrijk zijn? Of is het idee om de zondag 16 mei daadwerkelijk de knoop door te hakken?
Huh, maar voor een paar weken? Niks wijst er toch op dat het weer erger gaat worden? Waarom zou het dan maar voor een paar weken zijn?Ik zou het heerlijk vinden als de gyms opengaan, maar niet als het maar voor een paar weken is.
Eigenlijk zegt het bericht niets veel nieuws, als de cijfers blijven dalen, dan is het kabinet voornemens te versoepelen, maar de beslissing moet nog vallen.
Dit suggereert wel dat ze het ten tweede male negeren van het advies van het OMT over een percentage als een serieuze optie zien.
Zie de grafieken in dit bericht hoever we daar nog vanaf zitten:
![]()
Seinen OMT nog op rood, maar kabinet praat dit weekend over versoepelingen
Vorige week werden versoepelingen nog uitgesteld omdat de cijfers te slecht waren, maar durft het kabinet het nu wel aan? Vrijwel zeker is er zondag weer Catshuisoverleg, dat mogelijk zal worden gevolgd door een persconferentie op dinsdag. Alles is nog onzeker. Wel is duidelijk dat de daling in...www.rtlnieuws.nl
Dat is opmerkelijk aangezien de cijfers wel degelijk buiten hun macht liggen, maar dat ze zich daar ook werkelijk niet van aan trekken.Volgensmij proberen ze zichzelf te verschuilen achter de cijfers en zo mensen t idee te geven dat het ook buiten hun macht ligt
Je hebt de stijging in de groep 20-29 en de mogelijke impact daarvan volledig gemist?Huh, maar voor een paar weken? Niks wijst er toch op dat het weer erger gaat worden? Waarom zou het dan maar voor een paar weken zijn?
@Mentat is zichzelf alweer aan het indekken voor zijn tegenvallende trainingsresultaten.Huh, maar voor een paar weken? Niks wijst er toch op dat het weer erger gaat worden? Waarom zou het dan maar voor een paar weken zijn?
Je kunt wel positief zijn dus.Dat dit nu naar buiten komt zal betekenen dat het voornemen er is en dat er echt iets moet gebeuren wil het niet doorgaan.

De vorige keer had ik na de lockdown een heel goede periode, wordt lastig dat te evenaren.@Mentat is zichzelf alweer aan het indekken voor zijn tegenvallende trainingsresultaten.
Ik verwerp het idee dat ik positief of negatief ben in deze, just trying tot make sense of it all.Je kunt wel positief zijn dus.
Maar eens. Ze brengen dit alleen naar buiten als ze daadwerkelijk denken dat het haalbaar is. Ook wel positief om te horen dat het kabinet echt wil versoepelen. Blijkbaar geven ze dus ook tegengas tegen de virologen die enkel vanuit hun professie redeneren en het belang van de samenleving uit het oog verliezen.
Ach, zulke uitspraken doen me altijd denken aan zo'n moeder in de rij van de kassa, die tegen haar schijtkind zegt: "niet de chocolade hier opeten, dan wordt de mevrouw van de kassa heeeel boos!"Je kunt wel positief zijn dus.
Maar eens. Ze brengen dit alleen naar buiten als ze daadwerkelijk denken dat het haalbaar is. Ook wel positief om te horen dat het kabinet echt wil versoepelen. Blijkbaar geven ze dus ook tegengas tegen de virologen die enkel vanuit hun professie redeneren en het belang van de samenleving uit het oog verliezen.
Bedankt voor je waardevolle bijdrage. Wordt gewaardeerd.Ach, zulke uitspraken doen me altijd denken aan zo'n moeder in de rij van de kassa, die tegen haar schijtkind zegt: "niet de chocolade hier opeten, dan wordt de mevrouw van de kassa heeeel boos!"
En vervolgens zie je zo'n 17 jarig huppelkutje gegenereerd lachen
Wat verwacht je anders van virologen?Blijkbaar geven ze dus ook tegengas tegen de virologen die enkel vanuit hun professie redeneren en het belang van de samenleving uit het oog verliezen.
Hear, hear, daar ging het fout, zerocovid.Als de minieme stijging in september net zo snel voor beperkingen had gezorgd als de minieme daling nu voor versoepelingen moet zorgen hadden we nu in een compleet ander scenario gezeten.