Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Ik verwerp het idee dat ik positief of negatief ben in deze, just trying tot make sense of it all.

'Hope clouds observation', daar probeer ik voor te waken, net als dat angst een slechte raadgever is.

Niets liever dat de sportscholen zo snel mogelijk open gaan, maar niet met grote druk op de zorg. Een week eerder sporten, maar dat iemands niertransplantatie op het laatste moment niet doorgaat of dat we binnen een paar weken niet meer kunnen, hoeft voor mij niet.

Het beeld van jezelf is altijd het minst helder en soms volledig anders dan de perceptie van anderen, dus wie ben ik om te vertellen dat ik wel of net positief of negatief ben, of dat het er dan ook maar iets mee te maken heeft.
Ze plotten dit in de modellen en dan zien ze nu wel helder welke kant het op gaat. Ik vermoed dat het voldoende is om te versoepelen. De effecten van de 60+ vaccinaties zien we nu, en komende weken komen daar de andere mensen met medische indicaties bij. Dat gaat de druk op ziekenhuizen enorm verlagen, zelfs als er nog relatief veel besmettingen zijn. Als het weer dan ook nog een beetje meehelpt dan gaat het nu wel serieus naar beneden met alle cijfers.

Helaas gaat de achterstand in de zorg sowieso komend half jaar niet helemaal ingelopen worden, of jij nu gaat sporten of niet. Maar vind het wel een nobele gedachte.De meeste mensen denken toch vooral aan hun eigen situatie, op de eerste lockdown na, waar er toch een soort van saamhorigheid leek te zijn is dat nu allang verdwenen. De binnensteden zitten vol met funshoppers die het allemaal geen reet meer kan schelen.

De binnensteden zitten vol met funshoppers die het allemaal geen reet meer kan schelen.
Ik verbaas me elke keer weer als ik die idiote rijen voor de primark zie op 1.5cm. Snap niet wat er zo fun aan shoppen is als je overal een half uur+ in de rij staat.

Ze plotten dit in de modellen en dan zien ze nu wel helder welke kant het op gaat.
Volgens mij weten ze dat dus niet, modellen zijn nu nog onzekerder door de nieuwe situatie en de buffer is heel erg minimaal.

Ook het effect van de funshoppers die schijt hebben is nog onduidelijk.

Het lijkt me heerlijk als de sportscholen weer opengaan, de eerste kans dat ik heb sta ik er. Lekker een uurtje knuffelen met de bar!

Volgens mij weten ze dat dus niet, modellen zijn nu nog onzekerder door de nieuwe situatie en de buffer is heel erg minimaal.

Ook het effect van de funshoppers die schijt hebben is nog onduidelijk.

Het lijkt me heerlijk als de sportscholen weer opengaan, de eerste kans dat ik heb sta ik er. Lekker een uurtje knuffelen met de bar!
Mwoah, ze weten de richting best goed en natuurlijk zijn de onzekerheden groot, het is een pandemie. Op basis van de richting van de ontwikkeling kunnen ze beslissen. Daling, vooral consequente daling lijkt nu echt ingezet te zijn. Icm vaccinatie (waarvan het effect nu echt wel goed berekend kan worden). Ik heb zelf in het verleden modellen gebouwd en het is natuurlijk afhankelijk van de resolutie die je wilt hebben en de onzekerheid die je wilt accepteren.

Ik voorspel een blijvende daling in de ziekenhuizen en langzame daling in besmettingen. Je ziet dat gevaccineerde groepen nu duidelijk ondervertegenwoordigd zijn in de cijfers en dat druppelt door in de ziekenhuisopnames en uiteindelijk IC opnames. de meest kwetsbare groepen vallen daaruit weg. Die effecten zijn al te zien. En daarmee kunnen ze goed voorspellen.

Dat de Primark een bestaanrecht heeft is sowieso een schande trouwens. Een voorbeeld van bijna alles wat er mis is in de wereld.

Mwoah, ze weten de richting best goed en natuurlijk zijn de onzekerheden groot, het is een pandemie. Op basis van de richting van de ontwikkeling kunnen ze beslissen. Daling, vooral consequente daling lijkt nu echt ingezet te zijn. Icm vaccinatie (waarvan het effect nu echt wel goed berekend kan worden). Ik heb zelf in het verleden modellen gebouwd en het is natuurlijk afhankelijk van de resolutie die je wilt hebben en de onzekerheid die je wilt accepteren.

Ik voorspel een blijvende daling in de ziekenhuizen en langzame daling in besmettingen. Je ziet dat gevaccineerde groepen nu duidelijk ondervertegenwoordigd zijn in de cijfers en dat druppelt door in de ziekenhuisopnames en uiteindelijk IC opnames. de meest kwetsbare groepen vallen daaruit weg. Die effecten zijn al te zien. En daarmee kunnen ze goed voorspellen.

Dat de Primark een bestaanrecht heeft is sowieso een schande trouwens. Een voorbeeld van bijna alles wat er mis is in de wereld.
Volledig eens... met je analyse van de Primark. Het is wel een symptoom, geen oorzaak.

Voor het overige hoop ik dat je gelijk krijgt in je conclusies, ben het niet eens met je argumenten.

Waar haalt iedereen deze feiten vandaan? Kan je mij die duidelijke daling laten zien?
Daarom zeg ik lijkt. Je ziet nu met name de daling inzetten bij 70+ en 60+ is nu langzaam beschermed aan het raken en die zijn verantwoordelijk voor veel opnames en IC-opnames. Dat zie je nog niet goed in de totale cijfers, maar dat is wel bezig en je kunt dat prima voorspellen. De vaccins werken.

Nu de mensen met gezondheidsrisico's en langzaam de 50+ en je zult zien dat de besmettingen er zullen zijn, maar veel minder druk op de ziekenhuizen. Omdat op een gegeven moment veel mensen immuun zijn gaat groepsimmuniteit een rol spelen bij verdere besmetting. Dan ga je zien dat de ziekte vooral onder niet-gevaccineerden nog rondgaat, of groepen waar relatief weinig mensen gevaccineerd zijn.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik ga kapot van de spanning, wil m'n routine gewoon terug. :emo:
Hier nog een, een half jaar met wat waardeloze bandjes en push ups was ik al snel beu... Mentaal en fysiek wordt er allemaal niet beter op zo...

Goede hoop dat het 18 Mei opengaat zo te horen op nieuws sites.

Moet je dan met zo'n dom mondkapje op staan te trainen en in de rij staan wachten om een setje te kunnen maken?

Wel lachen, sta je achter iemand die aan het bankdrukken is hard gaan kreunen bij z'n reps, denken ze dat hij het is.

Hier nog een, een half jaar met wat waardeloze bandjes en push ups was ik al snel beu... Mentaal en fysiek wordt er allemaal niet beter op zo...

Goede hoop dat het 18 Mei opengaat zo te horen op nieuws sites.
Bandjes en pushups doe ik niet aan, als ik iets wel ellendig vind is het dat.

Ik heb tegenwoordig wel de mogelijkheid om buiten te trainen maar daar heb ik alleen maar een squatrack en barbell. M'n l4 en l5 wervelkolommen staan scheef waardoor ik de grote freeweight oefeningen niet kan doen. Binnen kon ik alles zonder pijn doen doormiddel van kabels en machines, waar ik overigens ook het meeste plezier uit haalde.

Klinkt misschien wat dramatisch maar het voelt echt aan alsof ik m'n passie ben verloren en m'n fysiek waar ik jaren hard voor gewerkt heb als sneeuw voor de zon zie verdwijnen. Waarschijnlijk ben ik binnen een maandje weer op m'n oude niveau door musclememory maar het zuigt nog steeds.

Knap... Op het dashboard staat geen hockeystick, laat staan zo extreem

Screenshot_20210506_191559_com.android.chrome_edit_423614821288.jpg
Als we de x- en y-as een beetje manipuleren zodat hij beter overeenkomt met de schaalverdeling van die andere bron dan is hier nu ook wel een hockeystick in te zien.
46BF0DFE-789F-4A45-AA3F-5069F3D5A754.jpeg

Moet je dan met zo'n dom mondkapje op staan te trainen en in de rij staan wachten om een setje te kunnen maken?

Wel lachen, sta je achter iemand die aan het bankdrukken is hard gaan kreunen bij z'n reps, denken ze dat hij het is.
Zal per gym wel verschillen

Bandjes en pushups doe ik niet aan, als ik iets wel ellendig vind is het dat.

Ik heb tegenwoordig wel de mogelijkheid om buiten te trainen maar daar heb ik alleen maar een squatrack en barbell. M'n l4 en l5 wervelkolommen staan scheef waardoor ik de grote freeweight oefeningen niet kan doen. Binnen kon ik alles zonder pijn doen doormiddel van kabels en machines, waar ik overigens ook het meeste plezier uit haalde.

Klinkt misschien wat dramatisch maar het voelt echt aan alsof ik m'n passie ben verloren en m'n fysiek waar ik jaren hard voor gewerkt heb als sneeuw voor de zon zie verdwijnen. Waarschijnlijk ben ik binnen een maandje weer op m'n oude niveau door musclememory maar het zuigt nog steeds.
Vind het niet dramatisch klinken, eerder herkenbaar. Voor mij valt en staat alles met het ritme. Weer trainen = makkelijker om gewoon weer wat strikter te eten. Dat het zonnetje weer begint te schijnen helpt ook wel.

Jouw motivatie is vast ook zo weer terug als je weer kan trainen. Vooral als je een fijne gym hebt waar je elkaar een beetje kan opzwepen, dan is het vast zo terug joh

Vind het niet dramatisch klinken, eerder herkenbaar. Voor mij valt en staat alles met het ritme. Weer trainen = makkelijker om gewoon weer wat strikter te eten. Dat het zonnetje weer begint te schijnen helpt ook wel.

Jouw motivatie is vast ook zo weer terug als je weer kan trainen. Vooral als je een fijne gym hebt waar je elkaar een beetje kan opzwepen, dan is het vast zo terug joh
Idd totaal niet dramatisch, bij mij draaide ook zowat elke dag rondom het trainen, mn voeding en hele slaapritme is naar de klote, Goed blijven eten als je toch niet kan trainen is een stuk zwaarder.

Terug
Naar boven