- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Ze plotten dit in de modellen en dan zien ze nu wel helder welke kant het op gaat. Ik vermoed dat het voldoende is om te versoepelen. De effecten van de 60+ vaccinaties zien we nu, en komende weken komen daar de andere mensen met medische indicaties bij. Dat gaat de druk op ziekenhuizen enorm verlagen, zelfs als er nog relatief veel besmettingen zijn. Als het weer dan ook nog een beetje meehelpt dan gaat het nu wel serieus naar beneden met alle cijfers.Ik verwerp het idee dat ik positief of negatief ben in deze, just trying tot make sense of it all.
'Hope clouds observation', daar probeer ik voor te waken, net als dat angst een slechte raadgever is.
Niets liever dat de sportscholen zo snel mogelijk open gaan, maar niet met grote druk op de zorg. Een week eerder sporten, maar dat iemands niertransplantatie op het laatste moment niet doorgaat of dat we binnen een paar weken niet meer kunnen, hoeft voor mij niet.
Het beeld van jezelf is altijd het minst helder en soms volledig anders dan de perceptie van anderen, dus wie ben ik om te vertellen dat ik wel of net positief of negatief ben, of dat het er dan ook maar iets mee te maken heeft.
Helaas gaat de achterstand in de zorg sowieso komend half jaar niet helemaal ingelopen worden, of jij nu gaat sporten of niet. Maar vind het wel een nobele gedachte.De meeste mensen denken toch vooral aan hun eigen situatie, op de eerste lockdown na, waar er toch een soort van saamhorigheid leek te zijn is dat nu allang verdwenen. De binnensteden zitten vol met funshoppers die het allemaal geen reet meer kan schelen.