- Waardering
- 8.521
Bij de fysio sportenZou medisch sporten geen optie zijn met zoals medisch zonnen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de fysio sportenZou medisch sporten geen optie zijn met zoals medisch zonnen?

Hou ik je aan!!!!
Het is wel duidelijk dat we veel mensen in dit land hebben wonen dat eigenlijk naast netflix kijken en wellicht werken niet veel doen in hun leven lol.Die comments op dat artikel, wat een verschrikkelijke mensen "blij dat de versoepelingen niet door gaan". Walgelijke maatregelliefhebbers.
Ja met jouw fysiek kan je zoiets voor elkaar krijgen.😋

Jij zou een gecombineerde levensstijl interventie kunnen proberen.Ja met jouw fysiek kan je zoiets voor elkaar krijgen.😋![]()

Jij zou corona kunnen krijgen en dood gaan.Jij zou een gecombineerde levensstijl interventie kunnen proberen.
![]()

Yep, kan goed. Wel ondersteund door medicinale wiet en gesprekken met een knappe blonde verpleegster.Zou medisch sporten geen optie zijn met zoals medisch zonnen?
Of 25 mei, of 1 juni, of....

Dit vind ik jammer.Jij zou corona kunnen krijgen en dood gaan.
Een mens mag hopen
Healtfactory in Hellevoet kun je nu buitensporten, Aad de Hoog in Spijkenisse kon je dat vorige sluiting ook doen.Weet iemand een (goede) sportschool omgeving Rockanje / Brielle / Oostvoorne waar je buiten kan trainen? Ik moet last-minute terug naar Nederland (woon zelf in het buitenland) en zal daar tijdelijk verblijven.
Ik hoop dat er mensen een gezellige Koningsdag hebben gehad...
Ik hoop dat er mensen een gezellige Koningsdag hebben gehad...
volgende dbb meet bij ons in de praktijk!Ik hoop dat er mensen een gezellige Koningsdag hebben gehad...
In deze grafiek is hij elke groep een daling zichtbaar behalve bij 20-29.Knap... Op het dashboard staat geen hockeystick, laat staan zo extreem
![]()