Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Die comments op dat artikel, wat een verschrikkelijke mensen "blij dat de versoepelingen niet door gaan". Walgelijke maatregelliefhebbers.
Het is wel duidelijk dat we veel mensen in dit land hebben wonen dat eigenlijk naast netflix kijken en wellicht werken niet veel doen in hun leven lol.

.

Laatst bewerkt:
Weet iemand een (goede) sportschool omgeving Rockanje / Brielle / Oostvoorne waar je buiten kan trainen? Ik moet last-minute terug naar Nederland (woon zelf in het buitenland) en zal daar tijdelijk verblijven.

Weet iemand een (goede) sportschool omgeving Rockanje / Brielle / Oostvoorne waar je buiten kan trainen? Ik moet last-minute terug naar Nederland (woon zelf in het buitenland) en zal daar tijdelijk verblijven.
Healtfactory in Hellevoet kun je nu buitensporten, Aad de Hoog in Spijkenisse kon je dat vorige sluiting ook doen.

Ik hoop dat er mensen een gezellige Koningsdag hebben gehad...

Mwa, ik vind dat toch wel een beetje stemmingmakerij en kort door de bocht. Vrijwel in iedere leeftijdscategorie zie je een koningsdagstijging, behalve 70+ en 0-9. Telt hun stijging dan niet mee? Het is op zich ook niet onlogisch dat de leeftijdscategorie die in normale omstandigheden veel meer feest dan anderen dat nu ook doet.

Knap... Op het dashboard staat geen hockeystick, laat staan zo extreem

Screenshot_20210506_191559_com.android.chrome_edit_423614821288.jpg

Terug
Naar boven