MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Klopt, het is ook echt maar net welk filiaal je hebt en wie er werkt. Soms zit er een filiaalmanager die toevallig wel begrijpt hoe het allemaal werkt. Bij de basic fit hier in Middelburg werken een paar jongens als instructeur die ook wat powerlift ervaring hebben en gewoon wat serieuzer zijn, en die hebben er bijvoorbeeld voor gezorgd dat er eleiko platforms kwamen en dat niet alle goeie equipment de deur uit ging.

Over het algemeen is het zo dat die gyms een bepaalde uitstraling en uniformiteit moeten hebben. Als er dan een verzameling van verschillende merken staat en het ziet er allemaal wat verlopen uit dan fl*kkeren ze het weg en kopen ze troep in oranje-zwart.
1 eleiko platform en 2 bumperplates van 5 kg....maar het is inderdaad een begin :p

Als ik de fit for free in middelburg vergelijk met die van rotterdam blijdorp, is die van middelburg maar een trieste bedoeling. Vind het wel jammer dat ze niet 1 lijn aanhouden kwa apparatuur en diversiteit

Na al die maanden blijft de app van BigGym nog steeds drama :emo:

Ja ik kan gewoon nog steeds niet trainen, wanneer is die onzin voorbij en hoeven we niet langer te reserveren met die ruk-app ??? Ik begrijp dat je bij andere sportscholen gewoon binnen kan lopen zonder te reserveren?!

Laatst bewerkt:
Ja ik kan gewoon nog steeds niet trainen, wanneer is die onzin voorbij en hoeven we niet langer te reserveren met die ruk-app ??? Ik begrijp dat je bij andere sportscholen gewoon binnen kan lopen zonder te trainen?!
Hangt af van het formaat van de gym, ze zijn er ook waar je alleen in de piekuren hoeft te reserveren. Maar in de kleine gyms hoeft 't niet nee

Ja ik kan gewoon nog steeds niet trainen, wanneer is die onzin voorbij en hoeven we niet langer te reserveren met die ruk-app ??? Ik begrijp dat je bij andere sportscholen gewoon binnen kan lopen zonder te trainen?!
Heb m'n abonnement opgezegd bij BigGym. De gym waar ik nu sport is relaxt. Kan reserveren voor 2 blokken, altijd plek en genoeg apparatuur. Geen haantjes gedrag en cardio apparatuur met schermen om Netflix te kijken :p

Ik ben alweer een paar weken bezig (en nog steeds slap). Hier is de sauna vandaag weer open! Top!

En cardio doe ik wel buiten. Dat is echt alleen als het niet anders kan hier binnen 🤮

Je kan zeggen wat je wilt, cardio en Netflix is relaxt
Cardio doe ik niet aan, Netflix boeit me niet, ik wil gewoon weer knallen!!
Ik hoorde wel dat je vanaf nu hier bij f4f ook weer gewoon zo binnen kunt lopen om te gaan liften... Is er iemand die dit kan bevestigen? Kan er allemaal bijzonder weinig over vinden op internet.... anders is het misschien wel interessant om over te gaan stappen.

Nadeel is dat Biggym op 2 minuten lopen van mijn huis is... en F4f is iets verder weg maar dat heb ik er voor over.

Cardio doe ik niet aan, Netflix boeit me niet, ik wil gewoon weer knallen!!
Ik hoorde wel dat je vanaf nu hier bij f4f ook weer gewoon zo binnen kunt lopen om te gaan liften... Is er iemand die dit kan bevestigen? Kan er allemaal bijzonder weinig over vinden op internet.... anders is het misschien wel interessant om over te gaan stappen.

Nadeel is dat Biggym op 2 minuten lopen van mijn huis is... en F4f is iets verder weg maar dat heb ik er voor over.
De meeste gyms kan je gewoon binnen lopen toch? :p Alleen basic fit heeft van die trailies. Bij F4F moet je voor zo'n computertje je mobiel houden om te scannen, maar volgens mij kan je gewoon doen alsof en naar binnen.

En anders kan je via de site eindeloos dagpasjes blijven aanvragen. :roflol:

Dit is ondertussen weer relevant.

Gaan we weer dicht binnenkort of blijft het bij een maximaal aantal bezoekers / mondkapjes / kleedkamers etcetera dicht?

Titel veranderen in Wanneer gaan de sportscholen weer dicht?

Ik hoopte dat dit topic een stille dood zou sterven, maar er wordt weer te veel gesproken over een volledige lockdown in de media. Daartegenover denk ik dat de samenleving het niet gaat slikken als alles weer volledig dichtgaat, en dat snappen ze in Den Haag ook. Hoe kun je een samenleving weer alles afnemen met een vaccinatiegraad van 85%? De rellen lopen al aardig uit de hand, bij een volledige lockdown wordt dat een burgeroorlog.. :roflol:

Maar dat de maximum aantal bezoekrs weer naar 30 zou gaan, reserveren, kleedkamers dicht.. Ik sluit het niet uit.

Toegeven dat de vaccins niet zo goed werken als ze hadden gehoopt/verwacht en eerlijk zijn over de grens wat de ziekenhuizen aankunnen kwa corona patiënten.
True, je kunt het inderdaad rationeel goed onderbouwen, een volledige lockdown. Maar in Den Haag wegen emoties soms zwaarder dan rationele overwegingen. Daarbij moet er nog een regering gevormd worden, wellicht werkt dat in ons voordeel?

Blijft speculeren, maar helemaal gerust ben ik er niet op. :no:

Wanneer worden er weer nieuwe maatregelen / versoepelingen aangekondigd dan? Volg het al tijden niet meer

Terug
Naar boven