- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Onze Laidl heeft wel zelfscankassa's, alleen geen handscanners zoals bij de appie
Maar die gebruik ik toch sowieso nooit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onze Laidl heeft wel zelfscankassa's, alleen geen handscanners zoals bij de appie
De grens over naar Duitsland om wat te besparen is pas echt iets voor paupers.Al jaren niet meer. Veel producten zijn beter (en goedkoper) dan in de A-supermarkten en A-merken verkopen ze ook al een paar jaar.
Aldi is wel skerr.
Me jellyOnze Laidl heeft wel zelfscankassa's, alleen geen handscanners zoals bij de appie
Dan moet ik flink wat kopen om het rendabel te maken aangezien ik niet in de buurt van de grens woon.De grens over naar Duitsland om wat te besparen is pas echt iets voor paupers.
Ssssst, straks komt al dat ahvolk naar mijn prachtige lidl.Al jaren niet meer. Veel producten zijn beter (en goedkoper) dan in de A-supermarkten en A-merken verkopen ze ook al een paar jaar.
Aldi is wel skerr.
En pakketkluizen, ideaalOnze Laidl heeft wel zelfscankassa's, alleen geen handscanners zoals bij de appie
ja die zag ik laatst ook opeens staan! We winkelen toch niet bij dezelfde he?
Jawohl!Alleen die ekte ekte weten dat de Leidl über alles ist.

Dit land wordt gegijzeld door r**ards.Ik vrees met grote vrezen...
Wellicht kan de topictitel worden aangepast in 'Wanneer gaan de sportscholen weer dicht?' ?
https://nos.nl/artikel/2409901-omt-extra-maatregelen-vanwege-omikron-noodzakelijk
Dat laatste heb ik ook gedaan en als je niet overdrijft, valt dat inderdaad best meeIk heb besloten te stoppen met krachtsport en te beginnen met free solo bergbeklimmen. Dat is veel veiliger.
Wil je bouwtekeningen voor een klimwandje in huis?Ik heb besloten te stoppen met krachtsport en te beginnen met free solo bergbeklimmen. Dat is veel veiliger.
Yip, r**ards die zich niet laten vaccineren.