- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Gebruik jij wel matrassen eronder, anders krijg je misschien ellende.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruik jij wel matrassen eronder, anders krijg je misschien ellende.
www.rtlnieuws.nl
Bescherming prik AstraZeneca en Janssen naar nul: hoe zit dat?
De mannen die mij hebben leren klimmen waren ook slecht gevallen en hadden vrienden zien sterven... `s Zomers op wrijving klimmen vind ik veel leuker.P. S. Ik heb geklommen. In de zomer en winter in sneeuw en ijs enzo. Ik ben gaan wrakduiken omdat dat stukken veiliger was. Bergbeklimmen is echt een van de gevaarlijkste dingen die ik ken. Vooral in de winter.
Sportklimmen in de zomer is een heel stuk veiliger, zeker in een voorgezekerde wand.De mannen die mij hebben leren klimmen waren ook slecht gevallen en hadden vrienden zien sterven... `s Zomers op wrijving klimmen vind ik veel leuker.
Misschien is Oostenrijk een leuke bestemming, oh wacht...Ik heb besloten te stoppen met krachtsport en te beginnen met free solo bergbeklimmen. Dat is veel veiliger.

Bescherming tegen infectie ja.![]()
Bescherming prik AstraZeneca en Janssen naar nul: hoe zit dat?
Opmerkingen van RIVM-baas Jaap van Dissel over de bescherming van de vaccins leiden tot bezorgdheid. Met name wat hij zei over AstraZeneca, want is dat vaccin nu niets meer waard? "Jawel, maar een oppepper is nodig."www.rtlnieuws.nl
![]()
Pfff, dan heb je nog nooit na 17:00 met meer dan 30 man zonder mondkapje in de sportschool gestaan.Bergbeklimmen is echt een van de gevaarlijkste dingen die ik ken. Vooral in de winter.
Het is dodelijk of niet-dodelijk...Sportklimmen in de zomer is een heel stuk veiliger, zeker in een voorgezekerde wand.
In sneeuw en ijs is het minder stijl, maar lawines, uitglijden zijn vrij dodelijk. En het weer kan ook heftig zijn. Windkracht 7 op 3500 meter midden in de winter is behoorlijk heftig. Wel tof achteraf, maar vooral achteraf.
Dat zou ik niet doen, niet alleen vanwege het weer, maar ook de kwaliteit van het wegdek, het is nog tien keer erger dan de Ardennen.
Wegdek erger dan België?Dat zou ik niet doen, niet alleen vanwege het weer, maar ook de kwaliteit van het wegdek, het is nog tien keer erger dan de Ardennen.

Ja, hoe moeten ze anders 4,5 miljard bezuinigen op de zorg 😐Dit laat weinig aan de fantasie over. Morgen of overmorgen gaan we waarschijnlijk in full-lockdown.
https://nos.nl/artikel/2409934-omt-adviseert-harde-lockdown-vandaag-spoedoverleg-kabinet
Het is ook geen weer om buiten te zijnDit laat weinig aan de fantasie over. Morgen of overmorgen gaan we waarschijnlijk in full-lockdown.
https://nos.nl/artikel/2409934-omt-adviseert-harde-lockdown-vandaag-spoedoverleg-kabinet
Allemaal vanwege die ongevaccineerde wappies.Dit laat weinig aan de fantasie over. Morgen of overmorgen gaan we waarschijnlijk in full-lockdown.
En 50 miljard uitgeven aan steun voor de bedrijven die dicht moeten.Ja, hoe moeten ze anders 4,5 miljard bezuinigen op de zorg 😐
Nou dan hier ook VACCINERENAllemaal vanwege die ongevaccineerde wappies.
In Portugal, waar de vaccinatiegraad 90%+ is gebeurt dit niet.