XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
P. S. Ik heb geklommen. In de zomer en winter in sneeuw en ijs enzo. Ik ben gaan wrakduiken omdat dat stukken veiliger was. Bergbeklimmen is echt een van de gevaarlijkste dingen die ik ken. Vooral in de winter.

Yip, r**ards die zich niet laten vaccineren. :trollfacex:
Bescherming prik AstraZeneca en Janssen naar nul: hoe zit dat?
LiveLeak-dot-com-StatlerAndWaldorfMuppetslol_1581700748.gif

P. S. Ik heb geklommen. In de zomer en winter in sneeuw en ijs enzo. Ik ben gaan wrakduiken omdat dat stukken veiliger was. Bergbeklimmen is echt een van de gevaarlijkste dingen die ik ken. Vooral in de winter.
De mannen die mij hebben leren klimmen waren ook slecht gevallen en hadden vrienden zien sterven... `s Zomers op wrijving klimmen vind ik veel leuker.

De mannen die mij hebben leren klimmen waren ook slecht gevallen en hadden vrienden zien sterven... `s Zomers op wrijving klimmen vind ik veel leuker.
Sportklimmen in de zomer is een heel stuk veiliger, zeker in een voorgezekerde wand.

In sneeuw en ijs is het minder stijl, maar lawines, uitglijden zijn vrij dodelijk. En het weer kan ook heftig zijn. Windkracht 7 op 3500 meter midden in de winter is behoorlijk heftig. Wel tof achteraf, maar vooral achteraf.

IJsklimmen trekt mij niet zo. De mannen van wie ik in Malawi leerde klimmen zijn Schotten. Ik hou sowieso niet van slecht weer, daarom nog nooit in Schotland geweest. Misschien a.s. zomer op de motor.

Hier heb ik het geleerd, te vergelijken met Yosemite:

Sportklimmen in de zomer is een heel stuk veiliger, zeker in een voorgezekerde wand.

In sneeuw en ijs is het minder stijl, maar lawines, uitglijden zijn vrij dodelijk. En het weer kan ook heftig zijn. Windkracht 7 op 3500 meter midden in de winter is behoorlijk heftig. Wel tof achteraf, maar vooral achteraf.
Het is dodelijk of niet-dodelijk...

Dus maart

Misschien mogen we bij gratie van Hugo weer in een tent naast de sportschool trainen.. :roflol:

:emo:

Terug
Naar boven