XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
dat mag allemaal opgeruimd worden door de loonslaven in dienst

Als eigenaar zou ik zelf wel die spullen buiten willen zetten, half uurtje werk.
Als je dan toch die loonslaven weken hebt door moeten betalen voor niks kunnen ze eindelijk weer wat terug doen :D

ik heb in mijn glazen bol gekeken ,1 juni mogen de gyms weer open

foutje ,moet 1 juli zijn

foutje ,moet 1 augustus zijn

foutje,moet 1 september zijn
Juli lijkt wel haalbaar ergens.
Maar dan moet het wel al even stabiel blijven.
Kinesist mag hier weer in België.
dus denk nog 6 a 8 weken, als het kalm blijft.

*kuch* *kuch*

Net bericht gekregen dat de sportschool in Weert ook buiten met grote tenten gaat werken ,life is good

Fitness is nu eenmaal high risk/low priority, dus valt nu eenmaal onder de laatste om open te gaan.
Het is anyone's guess gezien een 2de golf zomaar kan komen.

Sucks but it is.

Bij mijn zus haar fitness (ProFit Gym Fitness) gaan ze op de parkeerplaats lessen geven.
Ik gok een soort van bootcamp style ofzo. Het is tenminste iets.

Bij mijn zus haar fitness (ProFit Gym Fitness) gaan ze op de parkeerplaats lessen geven.
Ik gok een soort van bootcamp style ofzo. Het is tenminste iets.
De gym bij mij om de hoek doet hun groepslessen buiten met 9 man op inschrijving. En je moet het volle bedrag elke maand betalen terwijl je kans hebt om niet te kunnen sporten

De gym bij mij om de hoek doet hun groepslessen buiten met 9 man op inschrijving. En je moet het volle bedrag elke maand betalen terwijl je kans hebt om niet te kunnen sporten
Bij mijn zus moet je dan 12€ elke maand betalen ipv 25? dacht ik weet zo niet was die normaal kost.
Maar het is iig wel goedkoper.

Terug
Naar boven