- Waardering
- 1.999
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Moet 3 maanden abonnement pakken van 120€.Elvira mailt ook in het nederlands terug. Wel lief.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet 3 maanden abonnement pakken van 120€.Elvira mailt ook in het nederlands terug. Wel lief.
Vanaf maandag 11 mei is de fitness volledig beschikbaar op het plein recht tegenover de FPA. Ruim voldoende apparatuur hebben wij buiten staan, powersledge baan, kettlebel, dumbels, van alles! Voor de fitness hoef je je niet aan te melden vooraf.
Er gelden natuurlijk wel wat regels, hierbij de belangrijkste regels:
- Max 1 uur fitnessen per klant, na de training direct naar huis.
- Was goed je handen voordat je komt.
- De sportschool zelf is gesloten, dus je kan geen gebruik maken van de wc, douche, kleedkamer of lockers.
- Als je ziek/ verkouden bent blijf je thuis.
- Handdoek is verplicht.
- Hou 1,5 meter afstand!
Pak lekker je training weer op, zie en ontmoet elkaar weer! Tot maandag!
Goed toch? Moet je maar wat harder trainenKrijg net een email.
Precies wat ik voorspelde. Een uurtje. Blijf lekker thuis met de homegym, maar wel tof voor mensen zonder homegym. Zolang het droog is in ieder geval.

Arnold zou zeggen sneller trainen
Mijn gym gaat een dorp verderop ook open. Maar ook buiten en binnen gesloten.Krijg net een email.
Precies wat ik voorspelde. Een uurtje. Blijf lekker thuis met de homegym, maar wel tof voor mensen zonder homegym. Zolang het droog is in ieder geval.
Mijn gym gaat een dorp verderop ook open. Maar ook buiten en binnen gesloten.
Ik mag er inderdaad gewoon heenOptie om daarheen te gaan? wat zetten ze allemaal buiten neer?
.
als het op deze manier word. die gasten willen ook gewoon open.![]()
Sportschool verhuist naar een tent en gaat weer open
Sportscholen mogen vanwege de coronamaatregelen vanaf 1 september hun deuren weer openen. Een sportschoolhouder in Ter Apel heeft een oplossing gevonden om toch voor die tijd open te kunnen.www.rtvnoord.nl
Is dit die bewuste sportschool in Ter Apel? Ik zie geen tent. Hoe gaan ze dat doen als het gaat regenen? En hoe zorgen ze ervoor dat de spullen 's nachts niet gejat worden?
@ProudPizza kan wel cardio gebruikenDe laatste moet de dumbells naar binnen brengen. Extra cardio.
dat mag allemaal opgeruimd worden door de loonslaven in dienstIs dit die bewuste sportschool in Ter Apel? Ik zie geen tent. Hoe gaan ze dat doen als het gaat regenen? En hoe zorgen ze ervoor dat de spullen 's nachts niet gejat worden?
Dan een feestje gemist:/Liever te breed in de kist, dan weer een non-cardio dag gemist
Krijg net een email.