- Waardering
- 18.834
Meanwhile werd er bij een maatje van mij gewoon geincasseerd nadat hij dit bericht kreeg.
wel netjes dat ze geen incasso's meer doen ,is niet overal hetzelfde
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meanwhile werd er bij een maatje van mij gewoon geincasseerd nadat hij dit bericht kreeg.
wel netjes dat ze geen incasso's meer doen ,is niet overal hetzelfde
Kan gebeuren, het gaat ook maar om 3,2 miljoen mensen.Blijkbaar was het plan door het OMT al goedgekeurd maar ff vergeten

Blijkbaar was het plan door het OMT al goedgekeurd maar ff vergeten
Ik durf mij nergens meer op te verheugen. Kunnen zomaar zeggen.. Experts zeggen blabla gaat niet. En als je nou sommige ondernemers hoort die open kunnen en dan nog zitten te klagen.. Word ik helemaal slecht.Als dat zo is en het is bekend dan verwacht ik niet dat het nog lang duurt tot de gyms openen
Volgens mij was er ook een kort geding gestart tegen de overheidAls dat zo is en het is bekend dan verwacht ik niet dat het nog lang duurt tot de gyms openen
25% toch?1 juni zou mooie datum zijn. Dan kan ik met 110kg en 5% meedoen aan de contest.
Makkelijk.. Als ik tot sept niks kan doen.
Was het maar een kut dan had je er nog wat aan.We blijven Nederlanders, klagen zit in ons bloed, alles is kut![]()
Ik ga mij eens orienteren in Duitsland. Gek genoeg hadden ze daar geen protocol liggen en kijken ze nu wat de bedoeling is vanuit de overheid.
Ben aan het denken om na het werk ff over de grens te gaan.. Vanuit huis is klein half uur.. 3 keer in de week of zo dan.. Beter dan niks..ken 2 goede hardcore scholen daar, alleen jammer dat ze net te ver liggen voor 2 uurtjes te trainen en dan weer terug
(Bitburg en Trier)
Ben aan het denken om na het werk ff over de grens te gaan.. Vanuit huis is klein half uur.. 3 keer in de week of zo dan.. Beter dan niks..
Ja.. Kan bij Sittard grens over. Was geen probleem.