Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
ik heb mezelf toch ook voorgenomen om in augustus als aasgier goedkoop homegym materiaal op Marktplaats
te gaan scoren,thuis trainen is me toch (te) goed bevallen,plan is 2 x thuis en 2 of 3 x p. w naar de gym :o

ik heb mezelf toch ook voorgenomen om in augustus als aasgier goedkoop homegym materiaal op Marktplaats
te gaan scoren,thuis trainen is me toch (te) goed bevallen,plan is 2 x thuis en 2 of 3 x p. w naar de gym :o
Heeft wel wat. Buiten in het zonnetje in de blote pens pullups doen.. Maar ik mis het roeien... T-bar.. Bor.. Dumble rows.. Gewoon rug afzeiken..

Mijn gym heeft (nog) geen reserveringssysteem (vele andere ook niet denk ik). Ben benieuwd hoe het dan gaat met de toestroom op dag 1 van de heropening...
Platinum gym heeft dat goed geregeld. Dag 1 zal wel gekkehuis zijn. Maar voor mij is dus plek.. Voelt n beetje als kerst en jarig zijn tegelijk.

Platinum gym heeft dat goed geregeld. Dag 1 zal wel gekkehuis zijn. Maar voor mij is dus plek.. Voelt n beetje als kerst en jarig zijn tegelijk.
Maar dat is dan ook een hardcore gym, waar de meesten wanhopig graag weer los willen gaan. Ik denk dat dat bij de grote commerciele sportscholen iets minder het geval zal zijn. Ook daar heb je natuurlijk de echte fanatiekelingen rondlopen, maar dat is een kleine minderheid.

Maar dat is dan ook een hardcore gym, waar de meesten wanhopig graag weer los willen gaan. Ik denk dat dat bij de grote commerciele sportscholen iets minder het geval zal zijn. Ook daar heb je natuurlijk de echte fanatiekelingen rondlopen, maar dat is een kleine minderheid.
Eerlijk gezegd heb ik
Eerlijk gezegd heb ik pleister gewoon geapp. Sommige dingen kun je beter niet afwachten.

Jullie doen alsof de gyms morgen open gaan maar 1 juli is toch nog een dikke maand wachten of begrijp ik iets niet?

Beter dan 1 september toch?

Het is ook nog nieteens zeker

Dat is waar.

In Amerika zijn in veel staten de gyms ondanks het verbod open gegaan en het wordt gewoon gedoogd.

Het meest absurde is het voor de gyms in de grensstreken... Verplicht nog 1-2 maanden dicht blijven terwijl men over de grens gewoon lekker kan gaan trainen. Wat een fijn land is het toch ook. Sociaal tot en met

Lekker positief weer gvd...
Gym gaat gewoon weer open en blijft hier open.

Terug
Naar boven