MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Dit soort stammen houden wij wel kunstmatig in leven met noodhulp en d.m.v. toeristen die geld betalen om met dit volk op de foto te gaan. En hoe oud worden deze mensen gemiddeld?
Voor de landbouw revolutie werden mensen ouder dan vlak erna.

Dan nog, zoek jij eens uit hoeveel diersoorten er in staat zijn om alle dagen van het jaar >40km te voet af te leggen?
De vraag was of dat de reden was voor ons succes, niet of en waarom we daar zo uitzonderlijk goed in zijn.

Ik heb geen reden of evolutionaire lotsaanvaarding nodig om aan cardio te doen, doe ik toch wel.

Voor de landbouw revolutie werden mensen ouder dan vlak erna.
For what it is worth.
Interessant.:thumbup:

Maar even terug on topic:

Vanavond horen we wellicht meer over het openen van de gyms. En alle hardlopers onder ons kunnen tot die tijd genieten van het zonnetje!

De vraag was of dat de reden was voor ons succes, niet of en waarom we daar zo uitzonderlijk goed in zijn.

Ik heb geen reden of evolutionaire lotsaanvaarding nodig om aan cardio te doen, doe ik toch wel.
Ik doe ook cardio hoor (voornamelijk fietsen, wandelen maar ook hardlopen). Inderdaad met andere redenen.

For what it is worth.
Each year, a small town in Wales holds the Man Versus Horse Marathon. It’s a 22-mile race between riders on horseback and runners. And, while horses often win, humans will sometimes prevail.
2/40...

Dit was de aanleiding.

Waar zijn mensen dan wel voor gemaakt?
Ik begreep de opmerking als "geëvolueerd naar", mensen zijn nergens voor gemaakt, evolutie heeft geen doel.

Tenzij je het over religie wilt hebben, graag, maar het lijkt me off-topic genoeg zo.

Wait hoor ik net dat de sportscholen 1 juli open gaan?!?!
Schakelde net in ...

Ja toch wel:D

Sportscholen 1 juli open (als de besmettingen niet te ver oplopen)

Yes yes yes ik ga ongelijk krijgen! Heerlijk dat ze weer open gaan!

Het wordt 1 Juli :lifter:

LETS GOOOOOOOOOOOOO!!

Rutte: "Voor sportscholen en sauna's heeft het OMT strakke adviezen gegeven waar ze aan moeten voldoen om weer open te mogen. Het hele pakket van 1 juli gaat alleen door als het ook echt kan. Het advies van het OMT zal eind juni komen, dan weten we of er iets mogelijk is op 1 juli."

:flexbiceps::flexbiceps::flexbiceps:

Onder voorbehoud ja, OMT moet dan akkoord geven.
IMG-20200527-WA0052.jpg

Ach ik had nog vrije dagen om op te nemen dus kan heel juni rustig trainen

Terug
Naar boven