- Waardering
- 20.663
Laten we inderdaad vooral Amerika als goed voorbeeld nemen....![]()
Deutschland dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laten we inderdaad vooral Amerika als goed voorbeeld nemen....![]()
Met verplichte maatregelen of gewoon zoals vanouds trainen?In Amerika zijn in veel staten de gyms ondanks het verbod open gegaan en het wordt gewoon gedoogd.
Duitsland staat nou niet echt bekend om goed geventileerde ruimtes met voldoende afstand
Duitsland staat nou niet echt bekend om goed geventileerde ruimtes met voldoende afstand
Too soon!Duitsland staat nou niet echt bekend om goed geventileerde ruimtes met voldoende afstand
In historisch opzicht, slecht grapjeDe grotere ketens zijn veelal wel goed voor elkaar. En in Duitsland hebben heel veel mensen nog angst om te gaan, beeld dat ik vooral zie zijn lege gyms, enkele uitzonderingen daargelaten.

Sommige members zouden de tijd van hun leven hebben in die tijd.Too soon!
Daar mag je van sommige forummers geen grappen over maken!
Maar wie gaan er ook daadwerkelijk naar de sportschool als die de deuren openen op 1 Juli? Of wacht je liever nog even af?
Ik heb er nu al zin in 
Ligt eraan of ik weer gewoon kan trainen. Moet ik allemaal vage onzin shit doen dan laat maar en blijf ik thuis trainen. Koop ik mij meteen een wedstrijdrack en gekalibreerde plates.Maar wie gaan er ook daadwerkelijk naar de sportschool als die de deuren openen op 1 Juli? Of wacht je liever nog even af?
Als je niet tegen AAS kan gebruik het dan niet!Gewoon gaan, regeltjes volgen, mensen uitschelden en roid ragen tegen iedereen die dat niet doetIk heb er nu al zin in
![]()

Valt mee is al van een poosje terug![]()
One dance fitness workshop led to 112 coronavirus cases in South Korea, a report says
Dance fitness instructors attended a workshop in South Korea. They didn't have symptoms of coronavirus, but infected 112 more people at other classes.www.businessinsider.com
Dit is dan wel weer een verontrustende bericht....
De vorige pandemie is ook al van een poosje terug.
Zuid korea.... Die hebben vleermuis pwo![]()
One dance fitness workshop led to 112 coronavirus cases in South Korea, a report says
Dance fitness instructors attended a workshop in South Korea. They didn't have symptoms of coronavirus, but infected 112 more people at other classes.www.businessinsider.com
Dit is dan wel weer een verontrustende bericht....
Fit for free denkt daar anders over:
Beste,
Hard werken wordt beloond, dat blijkt maar weer. Samen met onze branchevereniging NL Actief hebben we de overheid overtuigd dat de sportscholen eerder open kunnen. Op 1 juli is het zover, dan ben je binnen weer van harte welkom op een van onze 100 locaties verspreid over heel Nederland. Natuurlijk met aanpassingen, veilig en verantwoord volgens RIVM-richtlijnen. Binnenkort hoor je meer over de opening en de veiligheidsmaatregelen die daarbij horen.