AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Duitsland staat nou niet echt bekend om goed geventileerde ruimtes met voldoende afstand

De grotere ketens zijn veelal wel goed voor elkaar. En in Duitsland hebben heel veel mensen nog angst om te gaan, beeld dat ik vooral zie zijn lege gyms, enkele uitzonderingen daargelaten.

De grotere ketens zijn veelal wel goed voor elkaar. En in Duitsland hebben heel veel mensen nog angst om te gaan, beeld dat ik vooral zie zijn lege gyms, enkele uitzonderingen daargelaten.
In historisch opzicht, slecht grapje:o

Maar wie gaan er ook daadwerkelijk naar de sportschool als die de deuren openen op 1 Juli? Of wacht je liever nog even af?

Moet altijd aan die bit van Theo Maassen denken als het over Hitler/Joden etc gaat.

Maar wie gaan er ook daadwerkelijk naar de sportschool als die de deuren openen op 1 Juli? Of wacht je liever nog even af?

Gewoon gaan, regeltjes volgen, mensen uitschelden en roid ragen tegen iedereen die dat niet doet :D Ik heb er nu al zin in :D

Ligt eraan of ik weer gewoon kan trainen. Moet ik allemaal vage onzin shit doen dan laat maar en blijf ik thuis trainen. Koop ik mij meteen een wedstrijdrack en gekalibreerde plates.

Al is het waarschijnlijk niet verantwoord om te gaan aangezien ik veel contact heb met mijn vader die COPD heeft. Niet erg slim om hem aan te steken dus beter ga ik niet.

Het is ook nog nieteens zeker

Fit for free denkt daar anders over:

Beste,
Hard werken wordt beloond, dat blijkt maar weer. Samen met onze branchevereniging NL Actief hebben we de overheid overtuigd dat de sportscholen eerder open kunnen. Op 1 juli is het zover, dan ben je binnen weer van harte welkom op een van onze 100 locaties verspreid over heel Nederland. Natuurlijk met aanpassingen, veilig en verantwoord volgens RIVM-richtlijnen. Binnenkort hoor je meer over de opening en de veiligheidsmaatregelen die daarbij horen.

Fit for free denkt daar anders over:

Beste,
Hard werken wordt beloond, dat blijkt maar weer. Samen met onze branchevereniging NL Actief hebben we de overheid overtuigd dat de sportscholen eerder open kunnen. Op 1 juli is het zover, dan ben je binnen weer van harte welkom op een van onze 100 locaties verspreid over heel Nederland. Natuurlijk met aanpassingen, veilig en verantwoord volgens RIVM-richtlijnen. Binnenkort hoor je meer over de opening en de veiligheidsmaatregelen die daarbij horen.

fit for free kan blijkbaar niet lezen.

Ik lig dubbel als op 30 juni bekend wordt dat niks open mag

Terug
Naar boven