MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Naja dan heb je hem hier, wel chill van die meerdere trainingen. Ga proberen gewoon twee keer per dag gym te gaan zoveel mogelijkšŸ™ƒ

Je mag max 3x vrij trainen reserveren, las ik net. Je kunt eventueel nog zo'n combi-training doen om een extra half uur te trainen. Als ik maar een uur krijg, ga ik overigens na die tijd pas opruimen :')

Je mag max 3x vrij trainen reserveren, las ik net. Je kunt eventueel nog zo'n combi-training doen om een extra half uur te trainen. Als ik maar een uur krijg, ga ik overigens na die tijd pas opruimen :')
niet opruimen? dat doen zij toch wel. genoeg tijd voor met dat halfuur ;)

Ben benieuwd, wij hebben nu een powerrack buiten en 1 bench press dus dat is redelijk vaak bezet.

Net bericht van Anytime dat reserveren niet meer nodig is in tegenstelling tot eerdere berichtgeving en dat de douches/kleedkamers ook open gaan.

Als het goed is kan je nu ook bij fff reserveren in de app, bij ons kan het in ieder geval

Net bericht van Anytime dat reserveren niet meer nodig is in tegenstelling tot eerdere berichtgeving en dat de douches/kleedkamers ook open gaan.
Blijkbaar zijn de 'algemene richtlijnen' voor sportscholen al weer versoepeld, want ook bij Big Gym gaan de douches/kleedkamers nu toch open en kunnen ook de kluisjes worden gebruikt vanaf 1 juli.

Kan bij basic gewoon 2 uur sporten je kan kiezen tussen 30-60-90-120 minuten. Nog geen definitieve info van de Fit for Free maar als ik daar maar 1 uur mag sporten zeg ik direct abbo op.

Kan bij basic gewoon 2 uur sporten je kan kiezen tussen 30-60-90-120 minuten. Nog geen definitieve info van de Fit for Free maar als ik daar maar 1 uur mag sporten zeg ik direct abbo op.
F4F is 1 uur volgens de info die ik nu heb, heb jij nog geen mail?
3EFC46E4-4558-4671-8560-62B9C0CA731E.png

In mijn sportschool wordt geen tijdvenster meer gehanteerd. Reserveren is ook niet nodig. Happy me!

(reserveren voor fitness en Egym is niet nodig!) Vind je het fijn om te sporten op rustige tijden? Bezoek *gymnaam* tijdens de daluren van 11.00-17.30 uur
:thinking:

Ik vind heel dat reserveren met max 8 personen en max 45 minuten dat mijn club hanteert best top, hoop dat het zo blijft.
Geen wijven die eindeloos liggen te lullen op hun toestel en in de weg staan/toestel bezet houden, in de weightroom ben ik het met max 2 andere voor het moment, 75% van de tijd ben ik alleen.

Ik vind heel dat reserveren met max 8 personen en max 45 minuten dat mijn club hanteert best top, hoop dat het zo blijft.
Geen wijven die eindeloos liggen te lullen op hun toestel en in de weg staan/toestel bezet houden, in de weightroom ben ik het met max 2 andere voor het moment, 75% van de tijd ben ik alleen.
Ja dat is wel echt chill

Terug
Naar boven